Tämmönen tarina

Skeba

Täys tyrmäys

Pikkujoulut Naantalin kylpylässä. Vaimon työnantajan tarjoamat, mutta puolisot on kutsuttu mukaan. Se on kyllä harvinaista pikkujoulujen yhteydessä, mutta johtaja nyt halusi näin.

Minä olen skeptikko. Ihan kaikkea epäilen. Nytkin koetan funtsata, miksi puolisot kutsuttiin. Johtaja on kyllä kovin flirtti mies, ja tässä vartiointiliikkeessä on ylivoimaisesti suurin osa nuoria miehiä. Siis heillä on myös nuoria vaimoja. Ei kai sitä kautta vaan löydy jotain syyn tynkää tähän avec-kutsuun? Olenkohan liian vainoharhainen, muut eivät tunnu pohtivan moista asiaa.

Hyvät on tarjoilut. Luulin firman olevan aika tiukassa taloudellisessa tilanteessa, näin alkuvaiheissaan, vaan nyt ei näytä olevan "köyhä eikä kipee". Juhlapaikka on alueen kalliimpia eikä tuo Suomen tunnetuimpiin kuuluva stand-up-koomikkokaan varmaan ihan halpa ole. Hyvin kyllä osaa hommansa. On näköjään ottanut illan teemakseen parisuhteet:
- Meiltä loppui bensa, sanoin tytölleni sivutiellä.
- Pelleiletsä? kysyi tyttö.
- Voi, mielelläni, jos sinulle vaan sopii, vastasin.
Vain muutama naurunpurskahdus kuuluu, mutta vastahan hän on nostamassa tunnelmaa.

Jouluruuat olivat ne normaalit, mutta oikein hyvin laitettu. Sekä maku- että näköaistimuksen kannalta. Juomia on tarjolla monenlaisia. Johtaja ilmoitti, että piikki on auki koko illan. Hyvänen aika, kuinka kalliiksi tuleekaan ja mihin kuntoon juhlaväki ajautuu.

Olen huomaavinani, tarkkailuasemissa kun olen, että tuo komea, nuorekas johtaja jo vilkuilee paria nättiä vartiomiehen puolisoa ja pyrkii juttelemaan. Johtajasta on kiertänyt ilkeä juoru, että hän olisi joskus ollut epäiltynä tyrmäystippojen käytöstä. Joku nainen oli syyttänyt, mutta ei ollut todistusaineistoa. Enpä tiedä, itse en päätä kantaani ihan noilla puheilla.

Otan taas uuden oluttuopin ja nappaan siinä samalla yhden viskin. Koetan varoa ottamasta liikaa. Ei silti, kaikki alkavat olla jo aika tuiterissa, ettei se muuten mitään meinaisi, mutta en halua tehdä haittaa vaimon uudelle työpaikalle.

Koomikko naurattaa taustalla koko ajan, vaikka en jokaista sketsiä kuulekaan, on muutakin seurattavaa: "Kymmenvuotishääpäivänä mielistelin vaimoa, että hän näyttää samalta kuin avioliittomme alussa. Pakko, vastasi vaimo, minulla on vielä sama mekko."

Katson vaimon suuntaan, että mitä tykkäsi vitsistä. Ei tainnut edes kuunnella, on nimittäin nyt vuorostaan keskustelemassa johtajan kanssa. Nyt vasta huomaan, että vaimo on ihan yksi seksikkäimmistä näiden kisojen naisista.
Uusi valkokuvioinen, musta, ohut mekko myötäilee hänen uhkean täyteläistä 28-vuotiasta vartaloaan uskollisesti ja hienovaraisesti, jokaisen upean kummun peittäen, mutta samalla vihjaten niiden herkullisesta olemassaolosta.

Koomikko tekee työtään:
- Jouduin vankilaan kaksinnaimisen takia. Oikeus tuomitsi myös molemmat liitot puretuksi. Kun kerroin sellitoverilleni, kysyi hän: no, miltäs tuntuu olla vapaa taas.

- No, miltäs sinusta sitten tuntuu? kysyy vaimoni leikillisesti.
Tuli välillä minunkin seurakseni, vaikka näytti todella hyvin viihtyvän johtajan kanssa. Viihtyköön - jospa vaimon työpaikka varmistuisi ja vaikka hiukan palkankorotusta saisi.
- Mitäs tässä, ihan ok, vastaan kysymykseen. - Enhän minä ketään tunne, kattelen vaan muitten touhua ja tota taiteilijaa.
- Hei muuten, kokeiles yhtä drinksua jonka pomo neuvoi. Minä teen sen sinulle. Venaas.
Hetken päästä vaimokulta serveerasi minulle violetin juoman. Hyvältä se maistui. Otan pari kulausta, ennen kuin sanon vaimolle että minun pitää käydä vessassa. Johtaja joka juuri tuli siihen, sattuu kuulemaan ja tarttuu asiaan:
- Käy toki, pidän sen aikaa armaallesi seuraa. Ja
anna tuo lasi, voin pitää sitä sen aikaa.

Koomikon ohi kävellessäni hän on juuri selittämässä:
"Tuli kerran vähän rupateltua aika läheisesti yhden neidon kanssa yksissä juhlissa.
- Kotona on jääkaapissa pihvi, laita se silmäsi päälle, se auttaa mustaan silmään, neuvoi vaimo, kun kävelimme bileistä kotiin.
- Mutta... ei minulla ole mustaa silmää.
- Et ole vielä kotona, vastasi vaimo viileästi."

Palattuani sain lasini johtajalta ja kehuin juoman makua. Samalla kerroin tykkääväni kovasti esiintyjästä. Johtaja kertoi saman jonka itsekin olin huomannut: suuri osa väestä on nauranut hysteerisenä vatsansa kipeäksi.

Ryypiskelen drinkin aika nopeasti. Vaimo ja johtaja seurustelevat tiiviisti keskenään. Kuvittelenko, vai vilkuileeko johtaja minua jännän näköisenä.

Alan taas seurata esiintyjää. Jotain hän taas kertoo ja väen nauraminen on jo remuamista. Mutta mikä minulla on? Puhe kuuluu kuin hidastettuna. Saan kyllä selvää vitsistä:
- Vaimollani on ihan surkea muisti.
- Ei muista mitään, vai?
- Eikun muistaa kaiken.

Jotain minulla nyt kuitenkin on. Huimaa ja päässä humisee. Näkökenttä on sumea. Vaimo tulee kylkeen kiinni:
- Mikäs sulla on? Näytät kummalliselta.
- On ihme olo, joo.
- Huono olo vai, kysyy johtaja joka ilmestyy siihen kuin sumusta. - Hei, tules kuule tänne TV-huoneen sohvalle lepäämään. Tulet sitten takaisin kun olo paranee.

Muistan päässeeni hädin tuskin sohvalle, mutta sitten on lähes pimeää. Olen jossain syvällä, puolustuskyvyttömänä, en hallitse kehoani. Joitain ääniä ja näkövälähdyksiä tiedostan kuin unessa:
- Ollaan täällä vaan, kuulen johtajan sanovan. - Ei ole muuta tilaa. Miehesi on sammunut, ei herää ainakaan tuntiin.
Mies suutelee vaimoani pitkään, himokkaasti. Toinen käsi kulkeutuu pakaran päälle ja puristelee sitä. Sitten se nousee kylkeä pitkin kunnes saapuu pullean rinnan päälle. Vaimo irrottautuu suudelmasta:
- Jos joku näkee...
- Ei tänne ketään tule. Ja jos tulee, nähdään se jo tuolta kaukaa.
Mies jatkaa rinnan puristelua. Selvästi etsien nänniä ja löytääkin sen. Puristelee nisää sormien välissä. Nainen rusottaa jo kasvoiltaan ja hänen hengityksensä kiihtyy.
Nyt käsi laskeutuu alemmas. Mies siirtyy hiukan sivummalle, jotta käsi taipuu alavatsalle jossa erottuu kumpare johon käsi pysähtyy. Mies on huumaavan kiihkon vallassa saadessaan puristella ja tutkia kummun pehmeyttä. Nainen ei enää vastustele, hengittää raskaasti kauniit silmät lähes suljettuina.
Nyt miehen käsi tekee liikkeen nopeasti, kuin peläten, että sitä estettäisiin - käy alhaalla ja nousee jalkojen väliin mutta nyt hameen alla. Hame nousee niin, että käsi näkyy koko ajan - tunnustelee ensin pikkuhousujen päältä, mutta livahtaa sitten sisään. Käden liike näkyy housujen läpi. Mies kampeaa naisen jalkoja haralleen ja nyt käsi saa kummun ja sen sisältämän liukkaan raon ja tunnelin täysin himokkaaseen valtaansa touhuten kiihkeästi.

Vaimoni on hurmiossa - lähellä orgasmia, varmaan jo aivan märkä. Nyt mies polvistuu ja suutelee ja nuolee punaista rakoa jota pitää auki sormillaan. Naisen lantio työntyy eteen ja reidet aukeavat lisää. Mies nousee, aukaisee housunsa ja ottaa täydessä erektiossa seisovan elimensä esiin, näppärällä käden liikkeellä kuin taas peläten tilanteen menevän ohi. Jäykkä, ehkä tuskallisen kovakin elin työntyy naisen aukkoon. Kiihko on niin raju, että nainen on nousta ilmaan. Lantiot takovat vastakkain kunnes äkkiä he laukeavat molemmat. Kumpikin koettaa pidätellä huutoa, jonka ihanaan orgasmiin antautuminen pyrkii synnyttämään.

Pari herpaantuu ja irtaantuu. Kumpikin kohentaa vaatteensa ja hengähtää.
- Olet maailman ihanin luontokappale, sanoo mies. - Mutta nyt minun pitää mennä pitämään muillekin seuraa, etteivät älyä...
- Mene, minä vähän lepään ja koetan selvitä häpeästä.
- Älä nyt, minua et saa hävetä ja kukaan ei koskaan saa tietää, sanoo mies vielä ja poistuu.

Seuraavaksi tajuan vaimon herättelevän minua. Pitää lähteä, juhlat ovat päättymässä. Pääsen horjahdellen, vaimon tukemana ylös, taksiin ja sitten kotiin.

Aamulla pyytelen nolona anteeksi putoamistani. Vaimo ei ihme kyllä ole yhtään käärmeissään. En vaan millään jaksa ymmärtää, mikä minulle tuli. Vaimon mielestä ei siinä ole mitään outoa. Että joskus on kestämiskyky paljon huonompi kuin parhaimmillaan. Jotenkin oudon vältellen hänkin asiaan suhtautuu, mielestäni onneksi, haluankin nimittäin, että se unohdettaisiin nopeasti.

Se vaan ei unohdu. Hiukan epäilen järkeänikin, mutta muutama ajatus nousee aina vaan pintaan. Miksi putosin niin pienestä? Oliko juomassani jotain? Jos oli, niin kuka sen laittoi? Miksi olen muistavinani näkövälähdyksiä, jossa vaimoni ja johtaja ovat niin intiimisti? Kuvittelenko sen vain? Unet ja kuvitelmat kun voivat helposti luoda tuollaisen todentuntuisen muistikuvan. Kysyä en voi. En koskaan. En voisi myöntää edes itselleni, että annan unieni voittaa järkeni äänen.

3

10399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kontrolloija

      Tässä on aika pitkälti kaikenlaista ennen kuin päästään asiaan.

      En oikein tiä - voi olla aika huono juttu: jos hakee seksinovellia, voi hyytyä jo alkumetreillä (?).

    • Kuhan luin

      Aika hyvin tehty.

      Kirjoittaja taitaa kirjoitella muutenkin paljon (?).

    • Anonyymi

      Yllättävä tapahtuma,tapasin naapurin Mirjan kesäkuumalla pihalla ollaan naapureita. Mirja ja Rauno ovat vanhempaa ikäluokkaa, Rauno on jo eläkkeellä firmaa jatkoi poika Mirja jää kohta eläkkeelle. Mirja on lyhtyt hoikka harmahtavapäinen nainen pitänyt kunnostaan huolen vartaloltaan timmissä kunnossa.
      Rauno oli lähtenyt pohjoiseen kaverin mökille ja Mirja oli yksin pitämässä pihaa kunnossa, minä olin kesäleski vaimo ja lapset mummolassa. Kutsuin Mirjan aidan toiselle puolen siiderille. Mirja kertoi että Rauno on eläkkeelle siirryttyään aina menossa jonnekkin ja saa olla yksin. Minä kerroin että kun on kolme pientä lasta yhteiset hetket ovat tiukalla. Mirja houkutteli hänen luokse siellä on valkoviiniä ja konjakkia kun ei siideristä oikein välitä. Sopivan kylmä valkoviini oli hyvää ja alkoi mennä hieman jo päähän. Autoin Mirjaa poistamaan yhden pensaan sai kaivaa aivan kunnon hikeen asti, Mirja sanoi voin käydä pesulla tai lämmitetään sauna. Kävin suihkussa seisoin takaoven aukossa suihkun jälkeen kun siinä tuuli vähän. Misja käveli kainalon alta ulos hakemaan lasit sisälle tullessa pyyhe tipahti Mirja huudahti anteeksi ja katsoi vartaloani laittoi lasit pöydälle ja tuli eteen katsoi kaarella olevaa kalua kosketti ja katsoi ylös katso sormet ei yllä yhteen. Mirja halasi ja sanoi haluan tätä ja hyväili kalua Rauno ei ole välittänyt pitkään aikaan. Menin sohvalle ja otin Mirjan syliin hyväilin rintoja Mirja kuiskas älä Esko ne on pienet, laskin bikinien ylä osan nostin Mirjaa ylemmäs sylissä ja suutelin rintoja , rinnat reakoi nännit kasvoi koviksi Mirja huokaili laita sormet tähän sormet oli pillun huulilla tunsin kuinka se jännittyi kun suutelin yllättävän isoja nännejä Mirja piti päästä kiinni kuiski olen haaveillut että saan joskus olla kuten haluan, Esko haluan olla no en tiedä ... haluan olla ilolintu haluan munaa voi luoja että sinä osaat. Työnsin sormen sisään se oli jo märkä Mirja nai sormea nännit sai koko ajan kunnon imua. Mirja laskeutui alas imi kalua kertoi kuinka iso kalu on ihana. Kysyi sopiiko se pikku tyttöön Mirja imi kovemmin kuiski paneeko tämä kyrpä pientä tyttöä voi ei ei se sovi.
      Nostin Mirjan kalun päähän sanotaan että vanha on väljä mutta ei tässä tapauksessa sai ahtamalla laittaa sisään Mirja nauroi ja suuteli, sinä paha ukko panet nuorta tyttöä, oli kyllä tiukka koko matkan hyväilin pakaroita ja painelin pyllystä Mirja kuiski olet kyllä ihanan iso kiimaa valui palleille asti hieroin pyllyn reikää Mirja sanoi älä sinne pyöritin sormea limaisella pyllyllä ja panin sormen reijälle pyöritin sievästi sisälle oli jo ensimmäiseen niveleen asti kun Mirja huudahti ei ole totta paina lisää ja alkoi tärisemää suuteli hulluna, kiitoa kiitos huomasi että kalu oli vielä tosi kovana , alkoi keinua ihanaaah olla ilolintu voiih keinui ja keinui pidin lantiosta kiinni kuiskasin nyt pikku tyttö saa ja laukesin Mirja huusi sitä tulee ja tulee.
      Mirja oli tovin sylissä kalu sisässä, nousi varoen ja tiputti vatsalle nauroi ei jätetä jälkiä. Mirja tuli suihkusta ohut yöpaita päällä kävin suihkussa kun tulin Mirja otti kädestä ja ohjas makkariin, oltiin vierekkäin ja kerrottiin omista vaikeuksista. Mirja suukotti ja kertoi että haluaisi olla selin kontallaan ja saada kunnolla sisään, nousin ylös Mirja kääntyi kontalleen, pieni pylly edessä sai heti kovenemaan heiluttelin iso terskaa aukolla Mirja keinui ja pyysi sisään kun työnnyin noja si päällään ja levitti huulia kuiski nyt iso kyrpä painuu pikku pilluun Raunolla on vain ohut ja pehmyt. Mirja sai kaksi orgasmia ennen kuin laukesin pyysi että pidän sisässä lantio vavahteli pitkään laskeutui sängylle levitti jalkoja kysyi olen ko hyvä lintu kuiskasin olet hyvä tosi ilolintu ja liikutin sisällä Mirja kysyi eikö se pehmene kuiskasin ei olen katsonut sinua monesti ja haaveillut, mitä olet haaveillut.
      Olen haaveillut että panisin sinua ulkona kun olet seljällään jaotat aurinkoa, tulisin ja panisin vaan Mirja nauroi, minä olen joskus haaveillut että imisin sinua aivan sama näkisikö kukaan. Ilta yöstä mentiin ulos, oli jo vähän viileä Mirja imi nautinnolla ja meni seljälleen työnnyin sisään Mirja puri sievästi rinnasta että ei huutaisi Mirja liikkui viltillä kun työntelin pohjaan Mirja kuiski tule tule haluan tuntea sen heti kun tunsi että laukean kuiski olet eka olet eka ja laukesi. Makoiltiin jonkin aikaa sanoin pitää varmaan kontata aidan toiselle puolen että en kärähdä, Mirja nauroi koko ajan kun konttasin.
      Aamulla ovikello soi katselin kaikki ok ja avasin oven Mirja oli ovella, toin aamupostin. Nakkasin postin lattialle ja hyvät on postimerkit Nostin Mirjan syliin ja suutelin Mirja poisti samalla pikkareita ja avasi housujani kun työnnyin Mirjaa seinää vasten kuiskasi olen odottanut jo sinua märkä tiukka pillu oli valmis, Mirja kuiski seinä on kylmä hieroin sormella pyllyä Mirja piti kaulasta kiinni kuiskasi jos ei olisi noin iso antaisin panne pyllyyn hieroin sormella lisää Mirja huusi kun laukesin sisään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe