Club4aces/pokerimaan softa?

hupia riittää

Moe kaikki useammassa pokerihuoneessa vierailleet!

"Kotisaittini" ovat PS & FT joiden softien korttijaon satunnaisuuteen olen suht´tyytyväinen. Joskus kokeilen pienillä panoksilla pienten pokerihuoneiden turnauksissa pakan käyttäytymistä ja olen todella ihmeissäni Club4Acen (taitaa olla pokerimaan kanssa sama) korttijakoon.

Itselläni ei ole mitään näitä suomalaisia vastaan, mutta onko muut huomanneet softan jakavan ylihyviä kortteja melkein kaiken aikaa? Siis melkein joka toiseen jakoon kone asettelee vastakkain täyskäden, suoran, setin, värin ja jopa neloset!
Tänään pelasin jonkun turnauksen niin kaksi kertaa foldasin riverillä täyaskäden vastustajan näyttäessä neloset! kun 15 pelaajaa oli jäljellä ja foldattuani useat kädet jotka muualla olisivat aitoja monstereita sain AA:n ja korotuksen jälkeen olin headsupissa jotakin Puolan poikaa vastaan. Pöytä oli QQK5Q ja menin lopuilla pelimerkeillä all in. Tipuin tietenkin koska kaverilta löytyi vaihteeksi nelos-akat!
Noh näillä sivustoilla peli on yleensä myös aika räiskintää ja kaikilla on jotain..joten kait se on mietitty että jengi viihtyy kun ei tarvii venailla hyviä käsiä kauan ja pelata jotakin naurettavaa kuin alle 20% jaoista:) LOL

Kertokaa olen yksin tämän "salaliittoteoriani" kanssa.?

3

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saiteista..

      Mainitsemiesi saittien lisäksi Everest on jokseenkin hämärä.
      Kasit ja ysit muodostavat erityisen usein setin.
      All in tilanteissa QQ-AA pareilla törmännyt useimmiten juuri 888 tai 999 settiin.

      Sattuma on tietenkin mahdollinen mutta satunnaisuus on vahvempi tekijä kuin jatkuvat sattumat.

      Everestillä pelannut peräkkäin nyt n. 60 turnausta joissa sama kaava: Stäkin rauhallinen rakentaminen onnistuu 2-3 tuntia, jonka jälkeen kuin tilauksesta bad beat. Ensimmäiset kalle tai ässäparit kun tulee tuossa vaiheessa niin voit sanoa moron italiaanoille ja fransmanneille jotka jäävät nahistelemaan voitosta vitoskaseillaan ja kurkokolmosillaan.

      Alkaa vituttamaan tosissaan.

      Parhaat löysimmät pelit ja ruokottoman huonot vastukset olen löytänyt pokertimelta ja ultimate betiltä.

      Kolikonheitosta luin sellaisen matemaattisen faktan että jos heität 200 kertaa kolikkoa peräkkäin niin 98% varmuudella jossakin kohtaa tulee yhdeksän samaa puolta peräkkäin.

      • helvetti...

        Joo ette todellakaan oo yksin noitten salaliittojenne kanssa. Näitä poliiseja tuntuu aina vaan löytyvän. Oliskohan aika katsoa vaikka peiliin jos italiaanot putsaa sut kerta toisensa jälkeen? Entä kerroppa mulle mikä on se pelinjärjestäjän motiivi miks pelinjärjestäjä x muuttaa korttien satunnaisuutta Matti Meikäläistä vastaan? Ei siinä pelinjärjestäjän tulos parane yhtään. Vai ihan vaan kiusatakseenko ne sitä tekee ja vaarantaa samalla tuottavan bisneksen? Ja tohon kolikon heittoon olis kiva saada joku lähde mistä tollasta löytyy?


    • ole yksin

      Mä en tajua miten se huijaus voisi todella auttaa pokerihuonetta mutta jotenkin ne sen toteuttaa ja räikeimmin raha pöydissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2224
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe