pöytäkoneeseen mokkula

jyräys44

kannattaako otta mokkula pöytäkoneeseen kun kannettavaa ei ole?

5

5009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roopeankkana

sinun kannattaa ehdottomasti hankkia mokkula niin saat samalla hetkellä pöytäkoneestasi kannettavan tietokoneen ja mikä parasta niin kotimokkulan voit myös ottaa mukaan minne ikinä menetkin ja yhteys toimii.

• jyräys44

jos ottaa 1mbit/s liittymän niin miten nopeus heittelee?

• tavallinen surffaaja

Nopeus on minulla yleensä sama ellei hiukan nopeampikin kuin vastaavalla lankalaajakaistalla. Vertaan nyt omalla paikkakunnalla nykyistä Dna:ta Soneran lankaan. Joskus harvoin verkko on toimii hitaammin ja saattaa siirtyä edgeksi tai jopa gsm:ksi. Ehkä ei ole ihan niin luotettva kuin lanka, mutta onhan tämä ollut melkein puolet halvempi täällä meillä. Nopeus graafisella kuvaajalla on mokkulalla ollut paljon epätasaisempaa, piikit menee huomattvasti yli nimellisen nopeuden mutta heti tulee laakso perään. Videoita tulee katsottua. Joskus ne katkeaa, mutta vika lienee siellä lähetyspäässä. Ylen uutiset ja Lehmän vuosi näkyvät kuin televisiosta.

Mokkulan voi siirtää ja asentaa toiseen koneeseen hetkessä, mutta ulkomaille ei sen kanssa kannata lähteä. 24kk-sopimus on syvältä.

• en ymmärrä

mistä se käsitys että mokkula olisi vain kannettaviin, no ehkä se johtuu siitä että mainoksissa se aina liitetään läppäreihin mutta koska pöytäkoneissakin on usb niin sopii niihinkin.

• huomio!!

sopii sopii jos käyttis tukee mokkulaa!!! esim, win me ei tue joten kokkula ei toimi vaik kuinka ois usb. no sama se on läppärissäkin mut tarkoitin ettei pelkkä usb ole välttämättä ratkaisu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4394
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3140
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2618
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1986
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1742
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe