Rakastan yhtä tyttöö ihan älyttömästi. oon rakastanu sitä kohta 2 vuotta, mut se on ihan varmasti 100% hetero :( mä en pysty ajatteleen mitään muuta ku sitä... ja tänäänki ku näin sen, tuntu ku koko maailma olis pysähtyny... Mä niin rakastan sitä.
En tiedä et mitä tekisin tän asian kaa... mä en oo ees koskaan puhunu sille, ku oon nii ujo. on se varmaan huomannu joskus, ku mä tuijotan sitä, mut ei se oo reagoinu mitenkää. Pitäiskö mun kertoo sille mitä mä tunnen sitä kohtaan??
Nii joo, mäki oon tyttö, jos joku ei huomannu :D
Rakastan yhtä tyttöä
7
754
Vastaukset
- mmmmmmm
kannattais musta sun sille se kertoo :) mutta älä ainakaan sillee että vaan töksäytät sen... onnea ^^
- tyttövaan92
miten sä sen sille kerron? Me ei nähä hirveen usein edes... :S
- :D:D
tyttövaan92 kirjoitti:
miten sä sen sille kerron? Me ei nähä hirveen usein edes... :S
Mun mielestä sun kannattaa kyllä eka yrittää tutustua tähän kyseiseen tyttöön, ennenku meet kertomaan pitäväs hänestä :D
- kamogee
:D:D kirjoitti:
Mun mielestä sun kannattaa kyllä eka yrittää tutustua tähän kyseiseen tyttöön, ennenku meet kertomaan pitäväs hänestä :D
Jos eka vaik puhuisit sil ihan normisti, kaikest kivast.. Sit jos se tuntuu mukavalta tyypiltä ni kertoisit sille mitä sä ajattelet siitä. Kyllähän se siit voi vähän pelästyä, mut älä lannistu ;)
- tyttövaan92
kamogee kirjoitti:
Jos eka vaik puhuisit sil ihan normisti, kaikest kivast.. Sit jos se tuntuu mukavalta tyypiltä ni kertoisit sille mitä sä ajattelet siitä. Kyllähän se siit voi vähän pelästyä, mut älä lannistu ;)
pystynköhä mä puhuu ees sille :O mä meen varmaan ihan lukkoon, jos alan puhuun sille :S :P
- puhu rakkaudesta
tyttövaan92 kirjoitti:
pystynköhä mä puhuu ees sille :O mä meen varmaan ihan lukkoon, jos alan puhuun sille :S :P
ihmisen kohdalla kenelle et ole edes puhunut. rakkaus on jotain paljon enemmän. sellaista mikä syntyy kun tuntee toisen hyvät ja huonot puolet ja silti hyväksyy toisen sellaisena kuin on.ihastumista ehkä. ja tuskin hyödyttä hirveästi tehdä yhtään mitään jos toinen ei ole kiinnostunut tytöistä.
- girlsinlove
puhu rakkaudesta kirjoitti:
ihmisen kohdalla kenelle et ole edes puhunut. rakkaus on jotain paljon enemmän. sellaista mikä syntyy kun tuntee toisen hyvät ja huonot puolet ja silti hyväksyy toisen sellaisena kuin on.ihastumista ehkä. ja tuskin hyödyttä hirveästi tehdä yhtään mitään jos toinen ei ole kiinnostunut tytöistä.
Pyhpah. Aina kannattaa yrittää, ja tuskin kukaan on 100% hetero.Ja puhun nyt kokemuksesta.
Olin ihastunut erääseen toiseen tyttöön puolisen vuotta. Ja kerran sitten suutelin häntä. Tyttö oli ensin hämmentynyt, ja luulin jo, että pilasin kaverisuhteemme ja kaiken. Mutta hänkin tykkäsi minusta, ja alle viikon päästä suuteli itse minua : ) Nyt olemme olleet yhdessä kolmisen kuukautta. Joten, vaikka luulin häntä heteroksi, kyllä kannatti yrittää! Elikkä onnea ja voimia alkuperäisen viestin kirjoittajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867