172/50

lihava possu :(

olen kohta 17-vuotias tyttö, käyn normaalisti lukiota elämä ei mee hyvin koska mietin ruokaa joka päivä aivan liikaa! pituuteni on 172cm ja painan 50kg, olen mielettömän läski omasta mielestäni, mutta muut sanovat laihaksi. En usko heitä koska tiedän että reiteni ovat lihavat sekä minulla on hurjankokoinen pömppömaha jota häpeän. lantioni on myös valtava, 91cm! vyörätöni 64cm. Tämä on kauheaa! päivän aikana syön aamulla leivän, koulussa muutaman suklaapatukan, välipalaksi kotona yleensä ahmin herkkuja [mutta en oksenna tämän jälkeen] ja ilta-palaksi yleensä otan jugurtin. en pysty punnitsemaan itseäni kuin uimahalleissa. harrastan uintia, harjoittelen 4 kertaa viikossa. häpeän kulkea uimapuvussa uimahallissa. haluaisin olla laiha!!! vyötäröni voisi olla 60cm ja haluan lantioni vaikka 86cm! Miten saisin pömppömahani pois? ja koulussa opettajani huomauttelevat koska en syö koskaan.

6

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aabbccddeeffggh

Ei oo järkee et syö suklaapatukoita koulussa muutaman, se tarkoittaa että syöt periaatteessa kuitenkin tuhdin aterian verran tavaraa. Sama juttu! Aika nopsaa tulee kaloreita vaan.. Mieluummmin terveellisemmin ja vaikka vaan yks suklaapatukka tai pala ruuan jälkeen. Mieluiten ei ollenkaan jos laihtumista tavottelee. Mut musta sä oot laiha ja sun ei tarvitse laihtua enempää. Ite oon 172½/60. Oon painanu 51-52 viime kesänä ja olin aikas laiha, huomautuksia tuli aika kiitettävästi.

• mio1mio1

ÄLÄ tule väittämään minulle olevasi LIHAVA >:(
      Minä olen 15v/164cm/42,6kg
      Vyötäröni ympärys on lähemmäs 70cm
      lantioni taasen 81cm
      MINULLA on suurempi lantia/vyötärö kuin sinulla, ja olen jopa nuorempi/lyhyempi kuin sinä!

Pysähdy hetkeksi pohtimaan kysymystä; "Miksi kuvittelen olevani lihava?"
      Ole niin kiltti

kiitos.

• AngelWhite

et sä noil mielipiteil oikein anorektikolt kuulosta... Vastauksena kysymyksees.

Eihän toi ees oo viel laiha.

• mio1mio1
        AngelWhite kirjoitti:

et sä noil mielipiteil oikein anorektikolt kuulosta... Vastauksena kysymyksees.

Eihän toi ees oo viel laiha.

Toi oli varmaan mulle eikä tuolle toiselle??

• AngelWhite
        mio1mio1 kirjoitti:

Toi oli varmaan mulle eikä tuolle toiselle??

sulle. Eli siis jos toi on sun mielest laiha niin sit tuskin sun ruumiinkuva kauheen vääristyny on, sitä lähinnä meinasin.

• mio1mio1
        AngelWhite kirjoitti:

sulle. Eli siis jos toi on sun mielest laiha niin sit tuskin sun ruumiinkuva kauheen vääristyny on, sitä lähinnä meinasin.

Joo okei (huh, helpotus)[minun kannaltani]
        Sitten minulla ei olekaan hätää :d (ja voin jatkaa laihdutteluani [vitsi vitsi, kai?])

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe