Kuinka monella kankkunen kolokuttaa Torstaiaamuna?Paree ehkä pysyä simassa:=)
Kankkunen
14
616
Vastaukset
- k/k
kun on itse pentuna palellut ulkona samalla kun känninen äijä hilluu sisällä,ei halua omalle perheelle samaa.
- kolokuttaa
mutta kolokuttakoon vaan. Oliko kysyjällä tarkoitus kysyä "Kuinka monella muulla kolkuttaa...?"
Hauskaa Vapun jälkeistä kolkotusta!! - kauris-60
ei.Jälleen Iloinen Vapun Vietto töissä,iltavuorossa.On muuten jo aikalailla mones tätäsorttia.
Mutta Mukavaa Vappua Kaikille! - mies*
ketään Kankkusta, joka olisi tulossa vappuna(kaan) kylään.
- ja miksi pitäisi?
Hauskaa voi pitää ilman viinaakin.
Ällöttää muutenkin katsella noita Suomalaisia juoppoja joka paikassa.Hyi helkkari sentään. - kossu sima
siinä taas joku entinen juoppo kyttää muiden juomisia,, vai???
vielä tietää mikä kolkuttaa...pukki ovella kolkuttaa, tokko hän sisään tulla saa. Mutta kankkunen kun ei kysy lupaa
- mies*
sen kolkuttajan niin väliä, kunhan ei omatunto eikä
kankkunen. Kummankin kolkuttelun voi itse ennalta estää.
- vinkkitv-mies
- ällöttävää
kattelua...yääääk
- Heikunkeikku
...toi oli ihan HIRRRRRVEEN YÖKÖTTÄVÄN INHOTTAVAA.
En pystynyt katsomaan loppuun. Meinas tulla oksennus.
Kyllä moneen paskaan käteni lykkään, mutta oksennuksia en siivoa. Enkä saata katsella.
AIVAN KAUHEETA....
- Sinimarjanen
nyt, eika muulloinkaan ole kolkuttanut.
- Liukkari
Aivan, kyllä Wapusta voi nauttia ihan simassakin.
Tämän "persoona" "kankkusen",alaisuudessa,..kai
annetaan,jopa lupauksiakin,_raittiudesta:)
Keväistä Wappua kaikille! - Heikunkeikku
...meen suoraa päätä Kankkusen kaivoon.
Tiedä sit, mitä sielä tapahtuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762191Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2601808Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57802- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48777- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710