asiasta

kiinnostunut...

Onko kukaan ottanut kaksosmieheen pitkän breikin jälkeen uudestaan yhteyttä,mitkä oli reaktiot?

7

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööööö

kiinnostaa minuakin. Vastatkaa, please. Ja kaksosmiehet voisivat kertoa miten suhtautuvat siihen että breikin jälkeen otetaan yhteyttä. Harmittaako vai ilahduttaako?

• kesäkuun kaksonen

En ite näe asias mitään pahaa, jos yhteydenottaja vaan tajuaa et voin olla jo varattu toisaalla. Itsel käyny niin et kaks exää jotka itse ovat laittanu sillosen suhteemme poikki on otellu yhteyksiä lähiaikoina. Puhuen et haluais viä koittaa ja oon heti sanonu et kavereita voidaan olla mut nykykystä suhdetta en ala sössimään millään leikeillä. Toinen ymmärs ja ollaan kavereita mut toinen on vieläki pariin otteeseen yrittäny, se ottaa päähän ku suoraan sanomista ei usko vaan viä yrittää. No kaksosista ollaan montaa mieltä ja meidän petturimaisuudesta, mut itse oon aina ollu yhden naisen mies ja tulen olemaan. En halua kumppanin kokevan pettämistä, enkä myöskään ite. Kerran olen sen kokenut ja tiedän ettei se tunnu mukavalta ja en toisen halua samaa kokevan.

• kun..........
        kesäkuun kaksonen kirjoitti:

En ite näe asias mitään pahaa, jos yhteydenottaja vaan tajuaa et voin olla jo varattu toisaalla. Itsel käyny niin et kaks exää jotka itse ovat laittanu sillosen suhteemme poikki on otellu yhteyksiä lähiaikoina. Puhuen et haluais viä koittaa ja oon heti sanonu et kavereita voidaan olla mut nykykystä suhdetta en ala sössimään millään leikeillä. Toinen ymmärs ja ollaan kavereita mut toinen on vieläki pariin otteeseen yrittäny, se ottaa päähän ku suoraan sanomista ei usko vaan viä yrittää. No kaksosista ollaan montaa mieltä ja meidän petturimaisuudesta, mut itse oon aina ollu yhden naisen mies ja tulen olemaan. En halua kumppanin kokevan pettämistä, enkä myöskään ite. Kerran olen sen kokenut ja tiedän ettei se tunnu mukavalta ja en toisen halua samaa kokevan.

vastasit. Sellainen vielä askarruttaa että saattaako kaksonen itse puolestaan ottaa myöhemmin yhteyttä vai onko loppu mikä loppu?

• lisää
        kun.......... kirjoitti:

vastasit. Sellainen vielä askarruttaa että saattaako kaksonen itse puolestaan ottaa myöhemmin yhteyttä vai onko loppu mikä loppu?

pökköä pesään....Entäs jos kaksonmies oli alunperinkin varattu ja sivusuhdetta kesti kauan. Ja jos tämä sivusuhde olisi ollut sitä sielujen sympatiaa ja tiet olisivat vain erkaantuneet,miten se kaksosmies sitten reagoisi?

• kesäkuun kaksonen
        kun.......... kirjoitti:

Saattaa ottaa yhteyttä, mä en ainakaan ole niin ehdoton. Paitti jos mua on petetty ni si on loppu mikä loppu, mut muuten jos ei suhdetta kenenkään muun kans ole ja luottamus on kunnos ni mikä ettei.

• aaveet
        kesäkuun kaksonen kirjoitti:

Saattaa ottaa yhteyttä, mä en ainakaan ole niin ehdoton. Paitti jos mua on petetty ni si on loppu mikä loppu, mut muuten jos ei suhdetta kenenkään muun kans ole ja luottamus on kunnos ni mikä ettei.

liikeellä. Tämä "pökköä pesään" kirjoittaja oli kuin mun elämästä. No, ihan samat kysymykset kiinnostaa mua.

Muuten näistä vastauksista näkee kaksosen joustavan luonteen ja tietynlaisen rentouden.

• tykkää

koska silloin tietää että on ollut mielessä ja voi leikkiä tunteillasi. ei vakavasti otettava kaveri!!! Ei kannata vaivautua ottamaan yhteyttä. Pitää montaa naista samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe