Mikäs teillä vajislaisilla on sydämen leposyke? Oon kuullu että vajaatoiminta aiheuttas sitä että tuo leposyke on aikas matala ja se sit aiheuttaa hitautta ja heräämisvaikeuksia aamusin.
mut tässä oon mittaillu sykemittarin kans niin mulla se on koko ajan jottain 40-45 ja se vissiin pitäs olla 60-70... Oon kyllä aika urheillullinen ja sehän laskee leposykettä jos on hyvä kunto, mutta en nyt sitten tiä näyttääkö tämä mittari ihan oikein...
sydämen sykkeestä
....
2
472
Vastaukset
- ....
Siis ei se näyttäny oikein just alko vilkuttaan patterin kuva että ois patterit lopussa...Jotenka unohtakaa tuo 40-45 :)
- sinä sen
mitata esim. ranteesta laskemalla vaikkapa 15 min ajan ja kertomalla neljällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53737SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333