Miten Sims 2:seen voi tehdä hiuksia? Tarviiko siihen jonku ojelman? Oon kattonu netistä mut eipä mitään löydy.. uudet lasitkin just sain ja ihan hyvin tuntuu toimivan että jos näössäni on todella vikaa niin paljon että en osaa tuota ohjetta hakea niin sorget sitten vaan.. mutta sattuisko joku tietään? Haluaisin tehdä hiuksia itte, mut mitään maksullista ohjelmaa nyt ei kiinnostaisi ostaa.. Hjäälp? :3 Kiitos jo etukäteen!
Miten hiuksii tehdään?
3
281
Vastaukset
- Suclaa
BodyShopista ihan löytyy. Siis se ohjelma, joka tulee simssin mukana.
- SonGGu
Niin oon tehny bodyshopilla hiuksii. (siis niitten värejä) Mut miten saa esim tehtyy pitemmät hiukset jostain hiuksista. Ois kiva jos tiiät. ;-)
- a.l.l.a.s
SonGGu kirjoitti:
Niin oon tehny bodyshopilla hiuksii. (siis niitten värejä) Mut miten saa esim tehtyy pitemmät hiukset jostain hiuksista. Ois kiva jos tiiät. ;-)
Bodyshopissa voi kyllä värjätä hiuksia, joo, mutta entä miten ne kaikki aivan ihanan upeat XM simssin hiukset on tehty? Miten se on tehny ne? Taidolla ja tyylillä, mutta kai siihe jonkun ohjelman tarvii? ://
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872