Vappuna mä kaksin käsin
tippaleipää jyystän,
kyytipojaks helmeilevää
vappusimaa ryystän.
Hauskaa vappua kaikille raumalaisille!
Asema Raumam boik vaikenee.
Vappumieltä raumalaisille
3
145
Vastaukset
- Raumam boik(original)
Vappuna mä kaksin käsin pyllyäni pyyhin,
kun pökäleitä on housuissani tupla määrin, - Eurjoem boik
Tulossa on lämmin vappu,
poliisilla on taas hoppu,
ihmiset kännissä,
tuhannen tuiskeessa,
putkat täyttyy,
kun ihmiset humaltuu - Raumam boik
Pökis, Jaana ja minä
Kirjoittanut: Raumam boik 26.8.2008 klo 17.05
Pökis-ressun ärhentely
aatoksen toi mieleen:
Oisko hällä joskus mennyt
Jaanan kanssa pieleen?
Onko Pökis Jaanan eksä,
hylätty ja yksin,
mustankipeen vihan kanssa
nyt vain sylityksin?
Tarkoitan siis ihan tosielämän eksää. Pökiksen puoli vuotta jatkunut kiukuttelu on herättänyt joukon hilpeitä ajatuksia. Tämä oli niistä yksi, eikä edes pöhköimmästä päästä.
PS. Jaana kiltti, et kai pahastu tästä värssystä? Olivatpa asiat miten tahansa, niin sinusta minä tykkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127