Olen usein ihmetellyt että eikö alemi koulutetut käytä vappuna hattujaan? itse olen erittäin ylpeä merkonomin hatusta jota myös vappuisin ylpeänä kannan mutta moni ihmettelee sitä tupsun väriä etc... miksi mm.lukiolaiset saavat pitää lakkiaan mutta me emme? Onko minulta mennyt jotain ohi vapun alkuperästä etc...
Vastatkaa jotten nolaisi itseäni vieyhtä vappua lisää:)
merkonomi ja vappu
6
2131
Vastaukset
- SekäLukutoukkienJuhlaa
Ei vappu ole kenenkään yksinoikeus,voit pitää ylpiänä lakkia jos huvittaa,mä pidän kypärää.
Itse pidän sitä mustavalkoista tupsutonta mallia. Koulutus on pelkästään hyvä juttu ja koituu lopulta tietotaitona niidenkin hyväksi, jotka sitä eivät ole hankkineet!
Anna lakkisi nähdä ja kokea kaikki vaput kanssasi äläkä koskaan pese sitä - jotta muistot säilyvät vuosikertoina kuosissa - koska lakki on se, jossa iästä voi olla ylpeä! Ja nimikoi lakkisi, jotta se tulisi takaisin, jos joutuu sinusta eroon.
Seuraavan pätkän olen itse kirjoittanut lakkini vuoriin:
MÄ OLEN XXXX:N HATTU. MUA EI OLE KOHDELTU HYVIN NIIN KUIN NÄET. LIPPANAUHA ON KATKAISTU ETC. OLEN KUITENKIN OMISTAJALLENI HYVIN RAKAS. PALAUTA MUT! XXX-XXXXXX (p.numero) OIKEESTAAN VAPUT ON IHAN KIVOJA!
t. vanha stuidu- Hatuttaa
Pane se hattusi piippu hyllylle!Pane kesällä se hattusi heinä pellolle!!!
- Marita 1
Kanna ylpeänä lakkisi!Olet sen varmasti ansainnut. Käytän sitä itsekin vappuna ja taatusti tulen pitämään jatkossakin!
- hohohoh
siis vappuhan on työväen juhla, eli ei pääasiallisesti mikään ylioppilaitten juhla. itelläkin on merkonomilakki! Ei ne ylioppilaat ole yhtään sen parempia. Lakki päähän ja tupsu liehumaan!
- johannesnorlund
Joo.. erojahan on heh.. uskomattoman nopeasti on kansalta unohtunut. Otetaas vielä kerran
-yo-merkonomi= yksi yhteen samaoppimäärä kuin kauppatieteiden kandi.
-Opistomerkonomi on sama ammattiaineiden osalta(osa lukion uskonnosta jahistoriasta puuttuu)
-Nykyinen kouluasteinen merkonomi on käytännössä tismalleen vanha merkantin tutkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962