merkonomi ja vappu

hattu vai ei

Olen usein ihmetellyt että eikö alemi koulutetut käytä vappuna hattujaan? itse olen erittäin ylpeä merkonomin hatusta jota myös vappuisin ylpeänä kannan mutta moni ihmettelee sitä tupsun väriä etc... miksi mm.lukiolaiset saavat pitää lakkiaan mutta me emme? Onko minulta mennyt jotain ohi vapun alkuperästä etc...
Vastatkaa jotten nolaisi itseäni vieyhtä vappua lisää:)

6

1751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekäLukutoukkienJuhlaa

      Ei vappu ole kenenkään yksinoikeus,voit pitää ylpiänä lakkia jos huvittaa,mä pidän kypärää.

    • Itse pidän sitä mustavalkoista tupsutonta mallia. Koulutus on pelkästään hyvä juttu ja koituu lopulta tietotaitona niidenkin hyväksi, jotka sitä eivät ole hankkineet!

      Anna lakkisi nähdä ja kokea kaikki vaput kanssasi äläkä koskaan pese sitä - jotta muistot säilyvät vuosikertoina kuosissa - koska lakki on se, jossa iästä voi olla ylpeä! Ja nimikoi lakkisi, jotta se tulisi takaisin, jos joutuu sinusta eroon.

      Seuraavan pätkän olen itse kirjoittanut lakkini vuoriin:

      MÄ OLEN XXXX:N HATTU. MUA EI OLE KOHDELTU HYVIN NIIN KUIN NÄET. LIPPANAUHA ON KATKAISTU ETC. OLEN KUITENKIN OMISTAJALLENI HYVIN RAKAS. PALAUTA MUT! XXX-XXXXXX (p.numero) OIKEESTAAN VAPUT ON IHAN KIVOJA!

      t. vanha stuidu

    • Hatuttaa

      Pane se hattusi piippu hyllylle!Pane kesällä se hattusi heinä pellolle!!!

    • Marita 1

      Kanna ylpeänä lakkisi!Olet sen varmasti ansainnut. Käytän sitä itsekin vappuna ja taatusti tulen pitämään jatkossakin!

    • hohohoh

      siis vappuhan on työväen juhla, eli ei pääasiallisesti mikään ylioppilaitten juhla. itelläkin on merkonomilakki! Ei ne ylioppilaat ole yhtään sen parempia. Lakki päähän ja tupsu liehumaan!

    • johannesnorlund

      Joo.. erojahan on heh.. uskomattoman nopeasti on kansalta unohtunut. Otetaas vielä kerran
      -yo-merkonomi= yksi yhteen samaoppimäärä kuin kauppatieteiden kandi.
      -Opistomerkonomi on sama ammattiaineiden osalta(osa lukion uskonnosta jahistoriasta puuttuu)
      -Nykyinen kouluasteinen merkonomi on käytännössä tismalleen vanha merkantin tutkinto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe