merkonomi ja vappu

hattu vai ei

Olen usein ihmetellyt että eikö alemi koulutetut käytä vappuna hattujaan? itse olen erittäin ylpeä merkonomin hatusta jota myös vappuisin ylpeänä kannan mutta moni ihmettelee sitä tupsun väriä etc... miksi mm.lukiolaiset saavat pitää lakkiaan mutta me emme? Onko minulta mennyt jotain ohi vapun alkuperästä etc...
Vastatkaa jotten nolaisi itseäni vieyhtä vappua lisää:)

6

2512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekäLukutoukkienJuhlaa

Ei vappu ole kenenkään yksinoikeus,voit pitää ylpiänä lakkia jos huvittaa,mä pidän kypärää.

• Itse pidän sitä mustavalkoista tupsutonta mallia. Koulutus on pelkästään hyvä juttu ja koituu lopulta tietotaitona niidenkin hyväksi, jotka sitä eivät ole hankkineet!

Anna lakkisi nähdä ja kokea kaikki vaput kanssasi äläkä koskaan pese sitä - jotta muistot säilyvät vuosikertoina kuosissa - koska lakki on se, jossa iästä voi olla ylpeä! Ja nimikoi lakkisi, jotta se tulisi takaisin, jos joutuu sinusta eroon.

Seuraavan pätkän olen itse kirjoittanut lakkini vuoriin:

MÄ OLEN XXXX:N HATTU. MUA EI OLE KOHDELTU HYVIN NIIN KUIN NÄET. LIPPANAUHA ON KATKAISTU ETC. OLEN KUITENKIN OMISTAJALLENI HYVIN RAKAS. PALAUTA MUT! XXX-XXXXXX (p.numero) OIKEESTAAN VAPUT ON IHAN KIVOJA!

t. vanha stuidu

• Hatuttaa

Pane se hattusi piippu hyllylle!Pane kesällä se hattusi heinä pellolle!!!

• Marita 1

Kanna ylpeänä lakkisi!Olet sen varmasti ansainnut. Käytän sitä itsekin vappuna ja taatusti tulen pitämään jatkossakin!

• hohohoh

siis vappuhan on työväen juhla, eli ei pääasiallisesti mikään ylioppilaitten juhla. itelläkin on merkonomilakki! Ei ne ylioppilaat ole yhtään sen parempia. Lakki päähän ja tupsu liehumaan!

• johannesnorlund

Joo.. erojahan on heh.. uskomattoman nopeasti on kansalta unohtunut. Otetaas vielä kerran
      -yo-merkonomi= yksi yhteen samaoppimäärä kuin kauppatieteiden kandi.
      -Opistomerkonomi on sama ammattiaineiden osalta(osa lukion uskonnosta jahistoriasta puuttuu)
      -Nykyinen kouluasteinen merkonomi on käytännössä tismalleen vanha merkantin tutkinto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4561
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2548
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2278
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1767
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1591
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      42
      1161
    Aihe