ONGELMIA ADOPE FLASH PLAYER 9 KANSSA=///

olen LADANNUT JO NIIN MONI TUISEEN KERTAAN FLASH PLAYRIN 9 OLEN POISTANU JA LAdannu uudestaa sellaisen version minkä pitääs sopii ninku vistaa ja kovaa niiden sivulla sanotaan et on yhteen sopiva vista kans,niin kait vissiin mut ei mulla vaan ku alkaa hermot mennä ku saA TAPELLA SEN Kanssa sit=//meinaan vaan kun olen asentanu tään ohjelman niin jonku ajan kuluttua alkaa ie selain kaatua joka helkutin kerta et ottaa aivoon ku ei voi surffata netiskä'ä sit ku joka kerta ie selain kaatuu tai sulkeutuu ja virus se ei ole sen kyl tiiän,ku on skannattu niin virusta ei löydy,et osaako joku kertoo et löytyyks mitään vastaavaa tilalle??tai mitä' hittoo mä sen kaa teen ku tympii selaimen kaatuminen joka kerta=///
31684
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat
  • ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LADATKAA TUOLTA IRCFASTIN SIVUILTA YHTÄÄN MITÄÄN!!!

Äänestä

• sewfg kirjoitti:

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LADATKAA TUOLTA IRCFASTIN SIVUILTA YHTÄÄN MITÄÄN!!!

vanha versio,lataa adoben sivulta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

yks tympääntynyt flash play... kirjoitti:

olen LADANNUT JO NIIN MONI TUISEEN KERTAAN FLASH PLAYRIN 9 OLEN POISTANU JA LAdannu uudestaa sellaisen version minkä pitääs sopii ninku vistaa ja kovaa niiden sivulla sanotaan et on yhteen sopiva vista kans,niin kait vissiin mut ei mulla vaan ku alkaa hermot mennä ku saA TAPELLA SEN Kanssa sit=//meinaan vaan kun olen asentanu tään ohjelman niin jonku ajan kuluttua alkaa ie selain kaatua joka helkutin kerta et ottaa aivoon ku ei voi surffata netiskä'ä sit ku joka kerta ie selain kaatuu tai sulkeutuu ja virus se ei ole sen kyl tiiän,ku on skannattu niin virusta ei löydy,et osaako joku kertoo et löytyyks mitään vastaavaa tilalle??tai mitä' hittoo mä sen kaa teen ku tympii selaimen kaatuminen joka kerta=///

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu