olen LADANNUT JO NIIN MONI TUISEEN KERTAAN FLASH PLAYRIN 9 OLEN POISTANU JA LAdannu uudestaa sellaisen version minkä pitääs sopii ninku vistaa ja kovaa niiden sivulla sanotaan et on yhteen sopiva vista kans,niin kait vissiin mut ei mulla vaan ku alkaa hermot mennä ku saA TAPELLA SEN Kanssa sit=//meinaan vaan kun olen asentanu tään ohjelman niin jonku ajan kuluttua alkaa ie selain kaatua joka helkutin kerta et ottaa aivoon ku ei voi surffata netiskä'ä sit ku joka kerta ie selain kaatuu tai sulkeutuu ja virus se ei ole sen kyl tiiän,ku on skannattu niin virusta ei löydy,et osaako joku kertoo et löytyyks mitään vastaavaa tilalle??tai mitä' hittoo mä sen kaa teen ku tympii selaimen kaatuminen joka kerta=///
ONGELMIA ADOPE FLASH PLAYER 9 KANSSA=///
yks tympääntynyt flash play...
3
1629
Vastaukset
- ....
kuin Windowsin päivityksiin ja kaatuiluihin.
Tuosta otat toimivan selaimen, ja siihen FlashPlayerin, niin homma on siinä:
http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/
http://finnish.ircfast.com/lv/group/view/kl38359/Adobe_Flash_Player_Firefox,_Mozilla,_Netscape_&_Opera_.htm- sewfg
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LADATKAA TUOLTA IRCFASTIN SIVUILTA YHTÄÄN MITÄÄN!!!
- olevan
sewfg kirjoitti:
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LADATKAA TUOLTA IRCFASTIN SIVUILTA YHTÄÄN MITÄÄN!!!
vanha versio,lataa adoben sivulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!912103- 841875
- 491490
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481446- 1441384
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481334Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441264Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261116Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251034- 1011013