Must

Suomessa

teeveehän on tärkeä. sen tietää kaikki jotka aparaatin omistaa.
Mutta mikä/mitkä ohjelmat Suomessa imee koko kansan töllöttimen ääreen iltaisin?

13

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtikäsmikkään

      ei mikään.

      • sanoo_suttura*

        Eikö sinuakaan kiinnosta televisiossa juuri mikään?

        Uutiset riittää kerran viikossa ja dokumentit menee aina kuitenkin sivu suun kun ei seuraa lehdistä tulevia ohjelmia. :)


      • luovuin siitä eikä ole
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        Eikö sinuakaan kiinnosta televisiossa juuri mikään?

        Uutiset riittää kerran viikossa ja dokumentit menee aina kuitenkin sivu suun kun ei seuraa lehdistä tulevia ohjelmia. :)

        ollut yhtään ikävä! Mokomakin!


      • sanoo_suttura*
        luovuin siitä eikä ole kirjoitti:

        ollut yhtään ikävä! Mokomakin!

        joka on vapautunut TV:n orjuudesta. :)
        Mutta, mutta...menee sivu suun varmasti monikin hyvä juttu.
        Nettiteeveestä en vielä tiedä juuri mitään mutta toivottavasti tulevaisuudessa on mahdollista valita itse milloin ja mitä haluaa katsella.


      • täti puskasta
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        joka on vapautunut TV:n orjuudesta. :)
        Mutta, mutta...menee sivu suun varmasti monikin hyvä juttu.
        Nettiteeveestä en vielä tiedä juuri mitään mutta toivottavasti tulevaisuudessa on mahdollista valita itse milloin ja mitä haluaa katsella.

        aukaista tv vielä yläkerrassakin kun menen nukkumaan, ei ole niin väliä mitä sieltä tulee, katselen aikani ja nukahdan.
        Monet kerrat olen aamulla laittanut sen kiinni kun olen herännyt, ja kaiken huippu silmälasitkin on päässä aamulla. :)


      • niillä okulaareilla
        täti puskasta kirjoitti:

        aukaista tv vielä yläkerrassakin kun menen nukkumaan, ei ole niin väliä mitä sieltä tulee, katselen aikani ja nukahdan.
        Monet kerrat olen aamulla laittanut sen kiinni kun olen herännyt, ja kaiken huippu silmälasitkin on päässä aamulla. :)

        parempia unia, olen usein kanssa-asukkaaltani kysynyt.

        tv.w-g


      • täti puskasta
        niillä okulaareilla kirjoitti:

        parempia unia, olen usein kanssa-asukkaaltani kysynyt.

        tv.w-g

        unta että työnnän päätäni johonki ahtaaseen rakoon ja se ei meinaa millään sinne mahtua, on varmasti kakkulat painaneet päätäni. ;)
        Kakkulani on vahvaa tekoa eivät vääntyile, nykyaikaa.


    • Heikunkeikku

      ...televisiosta 5 vuotta sitten.
      Jos se minulla olisi, en kuitenkaan ehtisi katsoa sitä, joten oli luonnollista, että laitoin sen pois.
      Kun televisio oli vielä, niin katsoin tennistä ja sulkapalloa. Enpä muuta.
      On NIIN paljon muuta tekemistä :)

      • sanoo_suttura*

        kolmekin kappaletta. Joskus perjantai-iltana päätän että nyt katselen näkyi mitä näkyi...:)

        Kanavia on noin 30 ja aina päädyn Discoverille...


    • Seuraan kotimaisia sarjoja. FST5 tulee myös hyviä ohjelmia.
      Luonto-ohjelmia olen katsonut aina.
      Myös sisustus ja puutarhaohjelmat on ihan jees.
      Tottakai uutis- ja ajankohtaisohjelmat on katselulistalla.

      Turha jeesustella sen telkkarin kanssa! Ei tään katsomisessa ole mitään pahaa! Telkkaria katsoessa voi esim. neuloa. Mutta tietsikalla istuessa ei voi!

      Jos jompi kumpi aparaatti pitäisi antaa pois niin ehdottomasti luopuisin ennemmin tietokoneestani.

      Kuka katsoi "ruudun vangit"? Erittäin mielenkiintoista...

    • Aarre

      Ja säätiedote.

    • ja tyhjänpäiväinen

      hyvin tehdyt elokuvat ja asiaohjelmat kiinnostavat vain harvoja. Tositv ja tyhmät olemattoman tiedon testaukset kiinnostavat massoja. Revi siitä sitten huumoria!
      Olisit kysynyt, mikä tämän palstan kirjoittajia kiinnostaa. Se kiinnostaisi minuakin. Tilastoja voi katsoa muualta.

    • ämämkisat

      alkaa kohta ja niitä pitänee katella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe