teeveehän on tärkeä. sen tietää kaikki jotka aparaatin omistaa.
Mutta mikä/mitkä ohjelmat Suomessa imee koko kansan töllöttimen ääreen iltaisin?
Must
13
407
Vastaukset
- yhtikäsmikkään
ei mikään.
- sanoo_suttura*
Eikö sinuakaan kiinnosta televisiossa juuri mikään?
Uutiset riittää kerran viikossa ja dokumentit menee aina kuitenkin sivu suun kun ei seuraa lehdistä tulevia ohjelmia. :) - luovuin siitä eikä ole
sanoo_suttura* kirjoitti:
Eikö sinuakaan kiinnosta televisiossa juuri mikään?
Uutiset riittää kerran viikossa ja dokumentit menee aina kuitenkin sivu suun kun ei seuraa lehdistä tulevia ohjelmia. :)ollut yhtään ikävä! Mokomakin!
- sanoo_suttura*
luovuin siitä eikä ole kirjoitti:
ollut yhtään ikävä! Mokomakin!
joka on vapautunut TV:n orjuudesta. :)
Mutta, mutta...menee sivu suun varmasti monikin hyvä juttu.
Nettiteeveestä en vielä tiedä juuri mitään mutta toivottavasti tulevaisuudessa on mahdollista valita itse milloin ja mitä haluaa katsella. - täti puskasta
sanoo_suttura* kirjoitti:
joka on vapautunut TV:n orjuudesta. :)
Mutta, mutta...menee sivu suun varmasti monikin hyvä juttu.
Nettiteeveestä en vielä tiedä juuri mitään mutta toivottavasti tulevaisuudessa on mahdollista valita itse milloin ja mitä haluaa katsella.aukaista tv vielä yläkerrassakin kun menen nukkumaan, ei ole niin väliä mitä sieltä tulee, katselen aikani ja nukahdan.
Monet kerrat olen aamulla laittanut sen kiinni kun olen herännyt, ja kaiken huippu silmälasitkin on päässä aamulla. :) - niillä okulaareilla
täti puskasta kirjoitti:
aukaista tv vielä yläkerrassakin kun menen nukkumaan, ei ole niin väliä mitä sieltä tulee, katselen aikani ja nukahdan.
Monet kerrat olen aamulla laittanut sen kiinni kun olen herännyt, ja kaiken huippu silmälasitkin on päässä aamulla. :)parempia unia, olen usein kanssa-asukkaaltani kysynyt.
tv.w-g - täti puskasta
niillä okulaareilla kirjoitti:
parempia unia, olen usein kanssa-asukkaaltani kysynyt.
tv.w-gunta että työnnän päätäni johonki ahtaaseen rakoon ja se ei meinaa millään sinne mahtua, on varmasti kakkulat painaneet päätäni. ;)
Kakkulani on vahvaa tekoa eivät vääntyile, nykyaikaa.
- Heikunkeikku
...televisiosta 5 vuotta sitten.
Jos se minulla olisi, en kuitenkaan ehtisi katsoa sitä, joten oli luonnollista, että laitoin sen pois.
Kun televisio oli vielä, niin katsoin tennistä ja sulkapalloa. Enpä muuta.
On NIIN paljon muuta tekemistä :)- sanoo_suttura*
kolmekin kappaletta. Joskus perjantai-iltana päätän että nyt katselen näkyi mitä näkyi...:)
Kanavia on noin 30 ja aina päädyn Discoverille...
Seuraan kotimaisia sarjoja. FST5 tulee myös hyviä ohjelmia.
Luonto-ohjelmia olen katsonut aina.
Myös sisustus ja puutarhaohjelmat on ihan jees.
Tottakai uutis- ja ajankohtaisohjelmat on katselulistalla.
Turha jeesustella sen telkkarin kanssa! Ei tään katsomisessa ole mitään pahaa! Telkkaria katsoessa voi esim. neuloa. Mutta tietsikalla istuessa ei voi!
Jos jompi kumpi aparaatti pitäisi antaa pois niin ehdottomasti luopuisin ennemmin tietokoneestani.
Kuka katsoi "ruudun vangit"? Erittäin mielenkiintoista...- Aarre
Ja säätiedote.
- ja tyhjänpäiväinen
hyvin tehdyt elokuvat ja asiaohjelmat kiinnostavat vain harvoja. Tositv ja tyhmät olemattoman tiedon testaukset kiinnostavat massoja. Revi siitä sitten huumoria!
Olisit kysynyt, mikä tämän palstan kirjoittajia kiinnostaa. Se kiinnostaisi minuakin. Tilastoja voi katsoa muualta. - ämämkisat
alkaa kohta ja niitä pitänee katella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683