Olen kuullut että tosihomoille järjestetään vappudisco jossakin Laitilan keskustassa vappuaattona onko näin...missä ja milloin...onko kova meno tiedossa...pääseekö mahdollisesti pyllistämään jonnekin...ahh ihanaa :)
Vappudisco homoille Laitilassa
2
702
Vastaukset
- Laitilassa....
... on aivan totta, mutta se ei ole tarkoitettu tänä vuonna homoille vaan kaikille pikkurouville, isoille mammoille ja mustasukkaisille aviomiehille, jotka kiihkeästi vahtivat aviopuolisoitaan nyrkin avulla. Jättäkää kerrankin puoliskot (siis ne, joita muuten ette omista) kotiin ja lähtekää joraamaan. Yllätys voi olla melkoinen, kun huomaatte kuinka teillä on hauskaa ja kuinka hiljainen on koti palatessanne.
- ParruArska
Laitilassa, kuulin että jossakin olisi järjestetty homodisco mutta pettymys oli melkoisen suuri :( ei ollut, no ei auttanut muuta kuin bussilla takaisin Turkuun !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966