Apina,Tiikeri,Kotka.

Aikeros.

Abballa on kolme eläinaiheista kappaletta King Kong Song,Tiger ja Eagle.Ovatko ne hyviä vai huonoja,ensiksimainitulla kappaleella he halusivat vähän rankempaa linjaa kylläkin laihoin tuloksin.Mun mielestä ne kyllä toimivat King Kong Song ja Tiger suorastaan rokkaavat.Jesshh..

5

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MäMaalaispoikaOon...

      kerran vetää sen TAIIIGEEER siinä Tiger-stygissä,niin mua ihan...ööö...tuota,niin...no olkoon ! :O

      Niin hyvä se on !! On aina ollut...

      MINUN MIELESTÄNI.

      • aapo63

        Nuo kaikki on loistavia biisejä. King Kong Song on aina ollut Waterloo albumin suosikkejani. Tiger oli Arrival kasetilla A puolen viimeinen biisi, joten se aina jäi hyvin kaikumaan hetkeksi se Agnethan neljäs "tiger".
        Eagle The Albumin avaajana on loistokas!

        MINUNKIN MIELESTÄ - ILMAN KIKSEJÄ ja keksejä, vähän näin vapun kunniaksi kuitenkin SEKSEJÄ :-D


      • vekeng
        aapo63 kirjoitti:

        Nuo kaikki on loistavia biisejä. King Kong Song on aina ollut Waterloo albumin suosikkejani. Tiger oli Arrival kasetilla A puolen viimeinen biisi, joten se aina jäi hyvin kaikumaan hetkeksi se Agnethan neljäs "tiger".
        Eagle The Albumin avaajana on loistokas!

        MINUNKIN MIELESTÄ - ILMAN KIKSEJÄ ja keksejä, vähän näin vapun kunniaksi kuitenkin SEKSEJÄ :-D

        ja Tiger íhan hyvä biisi, mutta King Kong Song... no joo, ihan menettelevä sekin kai on.

        ABBAn tuotannosta löytyy monenlaista musiikkia, erilaisiin fiiliksiin ja tilanteisiin. Vapun alla kandee laittaa soimaan ABBA-levy vuodelta 1975. Kevään fiilistä ;D


      • aapo63
        vekeng kirjoitti:

        ja Tiger íhan hyvä biisi, mutta King Kong Song... no joo, ihan menettelevä sekin kai on.

        ABBAn tuotannosta löytyy monenlaista musiikkia, erilaisiin fiiliksiin ja tilanteisiin. Vapun alla kandee laittaa soimaan ABBA-levy vuodelta 1975. Kevään fiilistä ;D

        Abba-levy kuuluu kevääseen.
        Tuosta KIng Kong Songista. Kuuntelin sen tänään hartaasti vinyyliltä muutaman kerran peräkkäin.
        Kun antaa sille anteeksi lievän naiiviuden, niin sehän rullaa kuin vauhko hirvi eteenpäin. Varsinkin siinä vaiheessa, kun toisessa säkeistössä alkaa Agnetha ja Frida laulaa homma tykittää kuin paras rockbiisi aina Agnethan kirkaisuun, kunnes lähtee rullaamaan tämä hieman höpö kertosäe.
        Ehdottomasti mainettaan parempi biisi - kuin myös koko Waterloo albumi!


      • Anni-frid
        aapo63 kirjoitti:

        Abba-levy kuuluu kevääseen.
        Tuosta KIng Kong Songista. Kuuntelin sen tänään hartaasti vinyyliltä muutaman kerran peräkkäin.
        Kun antaa sille anteeksi lievän naiiviuden, niin sehän rullaa kuin vauhko hirvi eteenpäin. Varsinkin siinä vaiheessa, kun toisessa säkeistössä alkaa Agnetha ja Frida laulaa homma tykittää kuin paras rockbiisi aina Agnethan kirkaisuun, kunnes lähtee rullaamaan tämä hieman höpö kertosäe.
        Ehdottomasti mainettaan parempi biisi - kuin myös koko Waterloo albumi!

        minusta king kong song paras näistä, kakkonen on tiger...
        Björnin henkilökohtainen suosikki on albun levyltä eagle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe