ihan ku joku möyryäs siellä mut kuitenkaan en voi olla raskaana. on jo monena päivänä näkyny sellasta samanlaista "potkimista" ku sillo raskausaikana. mitä ihmettä? onko muilla? (esikoinen kohta 1vee.) oonko mä sekoomassa? vai onko nää jotain lihaskramppeja... nyt iskee paniikki.. jaiks! :)
ihme tunne
8
377
Vastaukset
- äiti vaan
Siis täällä on ihan sama juttu!!Esikoinen 11kk vanha ja sellasia hassuja potkuja ja värähtelyä mahan seudulla, en tiedä mitä on, minäkään en voi olla raskaana.
Esikoinen synty sektiolla 11/06/07, en tiedä voiko se liittyä jotenkin sektioon vai mitä..mäkin haluun tietää...???:)- vaiva täälläkin
raskaustestinkin tein kun niitä "potkuja" tuntui tulevan säännöllisesti. Testi siis näytti negatiivista. Meillä mmuksu jo 1,5kk
- aloittaja!!
kans tehtii sektio vuos sitten toukokuussa..
- Sektioitu..
Sama juttu täällä myös! Vuosi sektiosta ja aina silloin tällöin (viimeeksi tänä aamuna) mahassa "möyrii".... Kummallista! Raskaana en tosiaankaan ole, mutta onko tämä nyt joku sektioitujen vaiva vai onko muillakin?
Hassun tuntuista, niin tulee mieleen ne raskaus aika...- minullakin
tuntuu sellasia hentoja hipasuja masussa,ihan niinku sillon kun vauvan ekat liikkeet rupes tuntumaan mutta silti en ole raskaana.Alakautta minä synnytin ja tyttö nyt 7kk:tta vanha.
- hassu vaiva
minullakin kirjoitti:
tuntuu sellasia hentoja hipasuja masussa,ihan niinku sillon kun vauvan ekat liikkeet rupes tuntumaan mutta silti en ole raskaana.Alakautta minä synnytin ja tyttö nyt 7kk:tta vanha.
Ai tällaisia tuntemuksia siis on muillakin :) Ihmettelin todella mitä ne voivat olla, kun niitä tuli minulle ekan kerran n. kuukausi synnytyksen jälkeen. Aivan kuin pienet jalat siellä tosiaan olisivat möyrineet. Mulla tulee noita tuntemuksia edelleen säännöllisesti, ehkä vähän ovat harventuneet. Synnytyksestäni, joka siis oli alatiesynnytys, on nyt 5 kk enkä ole uudestaan raskaana. Eipä siis liity sektioon, vaan taitaa olla joidenkin vatsahermojen "muistijälki" tms siitä raskausajasta, kun masussa todella joku potkiskeli. Varmaan lääkärit osaisivat selittää ilmiön.
- samaa
ja sektiosta kuukausi :-/ no mulla ne on varmaan niitä kohdun supisteluita ja palautumista
- jazukka87
samoja oireita on. :) tyttö nyt 1v 4kk ja minulla nuo alkoivat joskus tytön ollessa vuoden paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318