Esitän että 1.5.-7.5. tämän palstan keskustelukulttuuriin tyytymättömät eivät käy näillä sivuilla lainkaan avaamassa viestejä, koska oma mielikuvani on se että muutamat traumatisoituneet aktivistit pilaavat lähes kaikki asiallisetkin keskusteluavaukset...
Voimme sitten viikon päästä katsoa lukijamääristä onko palstan keskustelukulttuurissa kehittämisen sijaa.
Hyvää ja iloista vappua!
Boikotti palstan lukemisesta
12
546
Vastaukset
- helpompaa
yleisestikin ottaen keskustella jossain, missä ei ole traumatisoituneita aktivisteja? Ainahan voi äänestää jaloillaan. Tai siis sormillaan. Antaa traumatisoituneiden aktivistien purkaa mieltään missä haluavat, eihän siihen ole pakko osallistua.
- Anna-82
Toki täällä saa keskustella minkälaiset ihmiset vaan, mutta älkää esiintykö toisten suulla.
Huomaa kyllä katkeroituneet ihmiset, huomaan oikeat uskovaiset ja huomaan uteliaat/suvaitsevaiset ihmiset.... - yx tyyppi
Kyllä on ihan hyvä idea. Toisaalta kai traumatisoituneillakin on oikeus puhua?
Voitaisko tätä traumatisoitumista vähentää jollain keinoilla, sitähän voi myös miettiä?
Toisaalta tuottaako jotkut vl-käytännöt traumatisoitumista? Jos tuottaa, niin onhan se hyvä että niitä saa jossain jakaa ja onhan niistä puhuminen parempi vaihtoehto kuin yksin jääminen? - metaskeema
Toivottavasti saat mukaasi kaikki, joiden mielestä minä olen katkera ja onneton. Kaikki joutavat moralistit saisivat mennä lakkoon lopullisesti.
- pidät
omaa moraalikäsitystäsi ylivertaisena?
- metaskeema
pidät kirjoitti:
omaa moraalikäsitystäsi ylivertaisena?
Sen tiedän, että vanhoillislestadiolaisten moralismi ei ainakaan ole yhtään minun moraaliani perempi. Toki kysymys on makuasioista.
- Kempelainen
miksi "lakkoilisin".
Olen tehny kuitenkin sellisen havainnon, että palstakäyttäytyminen on permpaa, kun sheriffin aikana, eli ollaan samassa kun aikoinaan poliisilakossa, kaikki liikenne toimii joustavammin.
hyvää valpuria.- mene lakkoon,
vaan lopeta kokonaan.
- black sheep
mene lakkoon, kirjoitti:
vaan lopeta kokonaan.
edellistä! Ko. henkilö on aikamoinen häirikkö täällä.
- hänestä
black sheep kirjoitti:
edellistä! Ko. henkilö on aikamoinen häirikkö täällä.
Päinvastoin. Ko.henkilö osaa ravistella juuri sieltä mistä pitääkin.
- kannatettava
ajatus jäädä pelkästään rauhanyhdistykselle hurmaavan tupakoinnin ja innostavien Raamatun vastaisten valheoppien pariin.
Turha täällä on olla!- Samanmielinen
oli hyvä ehdotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954