meil oli noin vuosi sitten yhden pojan kaa lyhyt,mutta ihana suhde. se vain kuitenkin loppui. :( poika on unohtanut minut ja varmaan pitää minua ihan tyhmänä.
mutta minä rakastan sitä poikaa edelleen ..on tuskallista,kun ajattelen häntä joka päivä,enkä saa häntä pois mielestäni. tuskin enää kannattaa yrittää.
miten pääsisin yli tästä pojasta,niin että voisin jatkaa elämääni ja saada uusia poikaystäviä..?
en voi olla ajattelematta häntä
miten päästä yli
2
381
Vastaukset
- vaiko ihastus--
Ihastus on ihana juttu,niitä saattaa tulla ja mennä,mutta rakkaus pysyy..
Jos oikeasti rakastut johonkin se pysyy,vaikka ero tulisi.. Sinun kannattaa varmaan ihan vaan jatkaa elämääsi,lyhyt suhde kun oli,et oikeasti voi tietää mitä tunnet toista kohtaan-- Jos olisi vuoden parin suhde,osaisit sanoa. Olen rakastanut samaa ihmistä jo vuosia,hän jopa oli naimisissa,mullakin toinen suhde,mutta en rakastanut omaani,ja hänkään omaansa. Herään joka aamu äärimmäiseen tuskaan sydämessä,se ei vaan lähde,en pysty töihin kunnolla en pysty elämään kunnolla,mutten halua kuolla koska ehkä vielä voin olla onnellinen tämän henkilön kanssa.. Olet vielä varmaan tosi nuori,katse eteen,elämä sinun osaltasi jatkuu varmasti!!- kiitos <3
tuo helpotti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760