mitä jos

mä pelkään

kun tulit mun elämään olit kaikki mistä olen haaveillut, ja ehkä mä annoin toisen kuvan, mutta kun mä en tiedä miten mun käy? ennuste on hyvä mutta, aina on se mutta? Jos vietettäis elämän parasta aikaa kahdestaan oltais kun paita ja peppu, ja sitten se loppuis kun seinään, sä jäisit kaipaamaan ja suremaan, ja varmasti tuottaisin sulle tuskaa, ja surua =( mutta jos muistaisit mut kusipäänä, et surisi olisit onnellinen, että olen poissa, jatkaisit eteenpäin, saisit sen kaiken mistä oot haaveillut, perheen, koiran, aviomiehen, jolle oot täydellinen, niinku mun silmässä olet, mutta aina ei mee ne nallekarkit tasan...

17

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matka voi

päättyä seinään jo huomenna. Ei me kukaan tiedetä mitään etukäteen. Noin ei yksinkertaisesta voi ajatella miten sä kirjoitat. On uskallettava elää tässä hetkessä ja antaa rakkaudelle mahdollisuus nyt. Huomisesta ei voi kantaa noin paljon huolta. Itse mieluummin olisin hänen kanssaa vaikka päivän kuin en yhtään. Päiväkin olisi paratiisi ja muistot on parempi kuin ei mitään.

• (tai siis lue :) )

Niin, elämässä on aina otettava riskejä. Sä olisit mun elämäni paras riski ja sut olisin ehdottomasti valmis kokemaan. Ja sitäpaitsi jos nyt ajatus loppuun asti viedään niin ainahan mulle jäisi se koira ja kenties meidän yhteinen lapsikin, jotka pitäisi sinussa kiinni. Jokainen asia joka sinusta muistuttaa tuo sinut aina vain lähemmäksi. Niin se on nyt ja niin se tulee aina olemaan.
      T: paidasta ja pepusta se peppu;)

• ---------------------------...

Entä jos kusipäisyytesi loukkasi enemmän?

Miksi pelkäät suhdetta rakastamasi ihmisen kanssa? Miksi epäilet että se loppuisi kuin seinään?

Musta tuntuu että tossa viestissä on vaan niin paljon selittelyn makua.

Entä jos nainen oli jo kerennyt rakastumaan ja miltäs se sitten tuntuu kun toinen käyttäytyy kusipäisesti, mitä lie olet tehnytkään?

Varmaan elää onnellisena ja kiitollisena että olet poissa, juupa juu.

Luulenpa että olet nyt tehnyt jotain tosi paskaa ja yrität vaan selitellä itsellesi.

Toivotaan että se nainen löytää jonkun paremman.

• mitä tarkoitat?!?!?

" Jos vietettäis elämän parasta aikaa kahdestaan oltais kun paita ja peppu, ja sitten se loppuis kun seinään, sä jäisit kaipaamaan ja suremaan, ja varmasti tuottaisin sulle tuskaa, ja surua =( "

Miks ajattelet kaiken loppuvan, ja vielä sinun puolelta?...jos rakastat toista. En jaksa ymmärtää miks haluisit lopettaa kaiken kun seinään jos kerta sä haluat olla sen toisen kans. Vai etkö haluakaan tosissaan.vähän ristiriitasta on kyllä...

..en ymmärrä..

• mietin,

viittaatko tuolla johonkin depressiiviseen juttuun? ""ennuste on hyvä mutta, aina on se mutta?...""

• viittaan sillä

erääseen vaivaan, ja hml aluuelle menee tämä viestini...

• eletään hetkessä
        viittaan sillä kirjoitti:

erääseen vaivaan, ja hml aluuelle menee tämä viestini...

eli jos vaivasi on vakava, olen siitä surullinen, mutta hetkeäkään en haluaisi olla ilman sinua, olet minulle tärkeä ja tykkään niin, että sydämeen sattuu...

Olisin tukesi, sinä turvasatamani, nauttisin jokaisesta hetkestä kannsasi, koskaan ei voi tietää mitä milloinkin tapahtuu, kenelle tahansa, on uskallettava elää ne hetket, jotka on juuri meille tarkoitettu, on otettava riski ja hypätä tunteeseen, sillä se voi antaa molemmille paljon.

• sairauteen?

...

• fyysinen sairaus?
        sairauteen? kirjoitti:

...

Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain... Sitäpaitsi oikea taitaa tietääkin asiasta...

• TILANNETTA

Mieti tilannetta,jossa olisitte kuin paita ja peppu sen toisen kanssa..Kaikki pysähtyisi.Ja sinä jäisit yksin,hän olisi poissa.Niinkin päin voi käydä.Koskaan ei elämässä tiedä.Pitää vaan elää joka päivä niin kuin se olisi viimeinen,mutta tulevaisuudesta ei tiedä kukaan,ei kukaan..

• ...................

Kiva ku oot jo etukäteen päättänyt jättää hänet. Se herättää sellasen rakkauden tunteen kieltämättä. Pähkäile rauhassa, mitäs kiirettä sulla olis alkaa paita-peppuilemaa vielä vähään aikaan, jos kerran tiedät jo päivämääränki ku erootte. Mitä jos se on rennompi tyttö ku kuvittelet ja ymmärtäväinen, mistä sitä tietää? Ehkä täytyykin kysyä haluatko tietää?

• viesti oiskin

mulle niin aika kuuroille korville kaikuis. Suru ja tuska kuuluu elämään, mutta loppupeleissä niitä pahempia on tunnekuollut ihminen, joka perustaa perhettä väärän ihmisen kanssa.

• no..

on vaan yksi MUTTA....SINÄ:)

• "mutta"

minä sitten olen??? Puhutaan asioista ja katsotaan mitä muttia siihen jää.

• ajatella!!!

Ei ymmärrä, ei ymmärrä!!! Miten niitä nallekarkkeja voi jakaa etukäteen??? Sehän on katsottava miten jako menee tasan lopussa.

• ollut vaivaa,

ja ennuste on hyvä. Rakkaus voisi auttaa meitä molempia. Hetki rakkautta, kauniine muistoineen, on pitempään elävälle kallisarvoisempaa kuin mikään muu. Sydänsurun karttelu, tai toisen suojeleminen mahdolliselta sydänsurulta, kieltäytymällä rakastamasta on, yksinkertaisesti - itsekästä.

• Eihän se ole

yksistään kieltäytymistä rakastamasta, vaan vielä pahempi, kieltää toistakin rakastamasta ja kieltää toiselta rakkaus. Itsekästä jos mikä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe