varmaan paistelee parhaita käristeitä ja nauttii maistuvista olusista. Aurinko paistaa ja niin Nissekin.
HIENOA!
Mahtaa lynkkareita kovin kyrsiä, lauantaimakkaraa ja vettä kun on varattu vain heille.
Nisse korvausrahoillaan
7
750
Vastaukset
- Late J.Jortsu
Mihin ovat hävinneet Tapolan herkullinen mustamakkara ja Lidlin keskiolut, jotka olivat tuon käntyn herkkuja vielä jokin aika sitten.
Onko elämänkerrasta, "Ehkä muistan, ehkä en" kenties ennakot jo tuhlattavana, vaikka kirjasta ei ole kirjoitettu sivuakaan? Taitaa olla samanlainen kirjailija, siis satusetä, kuin hessu 52. - menkää nukkuun
miten jaksatte vuodesta toiseen ja päivästä toiseen pikkuset koulu paskiaiset jauhaa tätä samaa skeidaa , joka asiassa suuna päänä .. ja tieto siitä mitä lukee muiden 13v kakaroiden kirjoittamia juttuja. lopettakaa nyt herranen aika jo omaistenkin takia vihreen kullanmaan pojat eli espoon paskahousut, mitäs jos teidän nörtti iskää syytettäisiin murhasta ni viiltelisitte äitinne kanssa ranteitanne auki..
- siis itsestäsi
ja äiteestäsi? Osanottoa vaan, meinaan on ollut tylsä terä.
- tupajumi
siis itsestäsi kirjoitti:
Espoo hyvä, mitä Nisselle ihan oikeasti kuuluu? Höh, miksei kukaan ole saanut Seiskaan mitään kännykameraotosta? Mitä tää jehu tätä nykyä puuhailee? Kuka kertois, kun toveri Palo ei enää puhu?
- vituttaayyy
siis itsestäsi kirjoitti:
kuules nyt poika espoon vellilahke.. haluutko tavata bodomissa vai mis ja voit otta paskahousut muut mukaan, sano aika ja paikka mut hyvästele sukusi ennen sitä kukaan mikki hiiri ei ulise mulle sen verran asioita tehneenä. tule pain kasvoja sanoon.. sillä saan selville asuinpaikkasikin.. nyt tuli tehtyä virhe..
- siitä, jos
vituttaayyy kirjoitti:
kuules nyt poika espoon vellilahke.. haluutko tavata bodomissa vai mis ja voit otta paskahousut muut mukaan, sano aika ja paikka mut hyvästele sukusi ennen sitä kukaan mikki hiiri ei ulise mulle sen verran asioita tehneenä. tule pain kasvoja sanoon.. sillä saan selville asuinpaikkasikin.. nyt tuli tehtyä virhe..
Nils tappoikin ne nuijat?
Nuorena sitä tulee joskus oltua harkitsematon humalassa.
Ajatelkaa sitä tikkauksen hurmosta, veren ja keväisen luonnon tuoksun mikstuuria!
Ja Nilsiltähän on tulossa post-mortem- teos "Minä sen tein". Odotellaan sitä, mies on jo rangaistuksensa kärsinyt. - maistuu!!!
tupajumi kirjoitti:
Espoo hyvä, mitä Nisselle ihan oikeasti kuuluu? Höh, miksei kukaan ole saanut Seiskaan mitään kännykameraotosta? Mitä tää jehu tätä nykyä puuhailee? Kuka kertois, kun toveri Palo ei enää puhu?
faari voi paksusti! Eläkkeen lisäksi sai muutaman kymppitonnin "korvausrahoja" ja akalla on maata, että tontteja voi myydä jos pikkurahan tarve yllättää. Kohtahan on lahtauksen 48 vuotis päivät, joten kaippa käppänä muutaman huurteisen Kabanossin kera oikeille uhreille suo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057