Hermot menee asun pienessä yksiössä ja talossa on paineilma ilmastointi.Asun 3. kerroksessa 2. kerroksessa ensinnäkin melutaan lähes jokapäivä ei musiikilla vain enemmänkin kolistellaan ja heitellään tavaroita lattiaan ja ovia paiskotaan.
Sitten ruoanlaitto haisee aivan saatanasti ei auta vaikka laittaisin ikkunat täysin auki koska hajut nousee tietysti ylöspäin ja minun kämppääni.Tuuletus itseasiassa pahentaa tilannetta huomattavasti ja kun kesä on tulossa haluaisi sitä tuuletella useinkin mitä helvettiä mä teen??.Kaiken lisäksi minulla on astma,lisäksi olen havainnut ,että 'ruoanlaiton' jälkeen tn haisee huumeet.Ehkä vahvalla ruoanhajulla (ehkä grillattua /käristeltyä)peitellään myssyttely.Olen laittanut sähköpostia isännöitsijälle ei ole vastannut häntä tn kiinnostaa vain vuokrat ja ,että ne maksetaan.
Kyllä saa huonompia naapureita haeskella.
Jos teen valituksen naapureista ,miten toimin tarvitaanko muittenkin naapureiden allekirjoituksia ja mitä vielä?.
Hyvää kesää kaikille.
PS teltta vaihtoehto alkaa kiinnostaa ,mutta entä talvella
Naapuri myssyttää
9
1327
Vastaukset
- kyselemässä
naapureiltasi meillä samanlainen naapuri öisinkin hereillä veden lotrutuksella peittelee hommiaan.
Helvetillinen haju heiltä vähän väliä tulee suukin maistuu karmealle.Tietty voithan poliisit soittaa ratsaamaan kämpän jotta mitäs sitä sieltä oikein löytyykään. puuttuu tuuletus, joten kaikki rappuun menevät tuoksut poistuu yläkerran asuntojen tuuletuskanavien kutta.
Johtuen siitä, että rapun ilmanpaine on korkeampi mitä asuntosi ilmanpaine.
Asialle ei oikeastaan voi mitään.
Mikäli asunnossa on ulko-oven lisäksi väliovi, sen tiivistys.
Toinen mikä voi auttaa on vähentää huoneen ilmanpainetta, pienentämällä ilmanpoistoventtiiliä. Millä tosin saa sekaisin poistoilmasysteemin.- ihme
kun yläkerran asukas jatkuvasti säätää ilmanvaihto
systeemiä ja kolistelee sieltä tulee rikinhajuista katkua tänne saa jatkuvasti tuulettaa. ihme kirjoitti:
kun yläkerran asukas jatkuvasti säätää ilmanvaihto
systeemiä ja kolistelee sieltä tulee rikinhajuista katkua tänne saa jatkuvasti tuulettaa.on koneellinen ilmanvaihto.
Sillon yläkerran hajut saattavat mennä alakerran huoneistoihin.
Mikäli vain poistoilma on koneistettu, ei yläkerran tuoksut mene alakertaan.
Ellei sitten ilmastointiasentajat ole mokanneet pahemman kerran.
Niinkin on käynyt.
- VIITTI NIUHOTTAA
moisista pikku asioista.ongelma ratkeaa sillä kun, riuhtaiset ikkunat pois paikoiltaan ja samaten ovesi.näin saat raikkaan läpivetosen ja kämppäsi tuulettuu kummasti.jos ruuan haju tunkee puolellesi,nälissäis vaan valitat mene naapureille murkinalle nii ei enää vituta.ei kun huume bileet pystyyn nam.
- on......
pilun haju?????
- MantoVaan2
on...... kirjoitti:
pilun haju?????
En ole huumeiden asiantuntija tai käyttäjä.
Haju on makeaan vivahtava väkevä ruohon tuoksu.En osaa sitä paremminkaan kuvailla.
Ulkomaan kieltä naapureilta kuuluu ,puhuvat muuten todella kovaäänisesti ei alkeellisempiakaan käytöstapoja.Soitan poliisille tässä jokupäivä saavat ratsata kämpän vittu ei mun tartte kärsii tollasesta pohjasakasta.
Naisen sukuelin ei haise noin voimakkaasti kenelläkään.Ei muuten naurattanut varmaan ketään pässi. - on......
MantoVaan2 kirjoitti:
En ole huumeiden asiantuntija tai käyttäjä.
Haju on makeaan vivahtava väkevä ruohon tuoksu.En osaa sitä paremminkaan kuvailla.
Ulkomaan kieltä naapureilta kuuluu ,puhuvat muuten todella kovaäänisesti ei alkeellisempiakaan käytöstapoja.Soitan poliisille tässä jokupäivä saavat ratsata kämpän vittu ei mun tartte kärsii tollasesta pohjasakasta.
Naisen sukuelin ei haise noin voimakkaasti kenelläkään.Ei muuten naurattanut varmaan ketään pässi.kyllä vaikea ongelma, jos ei naarata=naurata.
Nääs on kyllä kokemusta polttajista...ja käryistä..
Edellisestä "luukusta" piti yksinkertaisesti lähteä pois, kun ei isännöitsijät,ympäristöntarkastat jne.viskaalit pystyneet estämään savujen tuloa toisten asuntoon!!
Savuttajia on varmaan noin 4miljoonaa suomessa, millä voi estää??
- savuttajax
Jos näin monta savuttajaa suomessa on niin sitä tuskin kyetään enään estämään, eiköhän vaan laillisteta sekin savu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096556Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884191L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453509TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72891Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251501- 66918
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55903- 9889
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193868Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47849