Täällä raittiina.Raikasta ja raitista vappua kaikille!
Keskiviikko 30.0508
8
570
Vastaukset
- Eeva-Leena
Alkaa ja on raitis..
Raitista vappua kaikille. - markareetta
ollaan
Klaara vappen. Raittiina tämäkin vappuaatto, aattelin rillata makkaraa ( ulukona ) eka kerran tälle keväälle. Juomaksi Lordi limukkaa, raakana.
Hyvää wappua teille kaikille. Mökille meinasin lähteä ja olla vapun selvinpäin.
- Oolofi
frans-herman kirjoitti:
Vappua. Raittiina.
Söin just nakkeja ja pernassalaattia. Oli hyvvee. Oon nyt koulussa, mutta illalla aion kans olla selvinpäin!
- ja jaksamista
Oolofi kirjoitti:
Söin just nakkeja ja pernassalaattia. Oli hyvvee. Oon nyt koulussa, mutta illalla aion kans olla selvinpäin!
sulle olla liittymättä rilluttelijoitten joukkoon.
- johnny boy
olen huomannut että minun on helpompi olla juomatta kun ottaa asian vaan päivä kerrallaan, ajatuksella tänään en juo alkoholia. silleenhän se sitten menee on aamu, tulee ilta ja uusi aamu.
kaunista kevättä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375808
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1352551
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131528
- 641190
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä01030- 52938
- 82865