t:"minun monen muun mitta"
nainen oletko
18
1518
Vastaukset
- viestien
jälkeen en ole. Enää. ;)
- vaiheilla kyllä
mut sinä et tosiaankaan ole se vaihtoehto.
- IHMINEN EN OLE
KENENKÄÄN VAIHTOEHTO
KIRJOITETTU ON:KAKSI PETOA
HALLELUJA! - olet edes
IHMINEN EN OLE kirjoitti:
KENENKÄÄN VAIHTOEHTO
KIRJOITETTU ON:KAKSI PETOA
HALLELUJA!ihminen :D.
No okei, olethan sä ihminen, mutta todella typerä sellainen ja kuvittelet vielä jonkun perääsi vonkuvan :D.
Eh he heeeee :D. - kun tiedät minun
olet edes kirjoitti:
ihminen :D.
No okei, olethan sä ihminen, mutta todella typerä sellainen ja kuvittelet vielä jonkun perääsi vonkuvan :D.
Eh he heeeee :D.olevan olemassa kuin peilityyni muutoin saattaisi tulla pikkulevottomuuden poikanen
Halleluja! - itsestäsi
kun tiedät minun kirjoitti:
olevan olemassa kuin peilityyni muutoin saattaisi tulla pikkulevottomuuden poikanen
Halleluja!vallan liikoja.
Suuruudenhulluus on sairaus :). - älä sano ketään hulluksi
itsestäsi kirjoitti:
vallan liikoja.
Suuruudenhulluus on sairaus :).sinun on minun lähellä hyvä olla ja muutoinhan et muuta tee kuin valita. MITÄ.? tuohan on todistettu.
kirjoitettu on:väärämieliset eivät onnea tavoita saatana on valheen isä Jeesus Kristus on Herra
Halleluja! - sivusta..
älä sano ketään hulluksi kirjoitti:
sinun on minun lähellä hyvä olla ja muutoinhan et muuta tee kuin valita. MITÄ.? tuohan on todistettu.
kirjoitettu on:väärämieliset eivät onnea tavoita saatana on valheen isä Jeesus Kristus on Herra
Halleluja!Sulle on ihan sama mitä sanoo. Eli vaikkapa----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ei muuta. - on todistettu?
älä sano ketään hulluksi kirjoitti:
sinun on minun lähellä hyvä olla ja muutoinhan et muuta tee kuin valita. MITÄ.? tuohan on todistettu.
Halleluja!Etpä taatusti pysty vastaamaan järjellisellä viestillä, eli hullu mikä hullu.
- MINÄ OLEN HUOMANNUT
on todistettu? kirjoitti:
Etpä taatusti pysty vastaamaan järjellisellä viestillä, eli hullu mikä hullu.
SINUSTA SEIKAN ET JOS ET SAA TAHTOASI LÄPI NIIN SUSTA TULEE KENKKUNEN. OLEN IHMINEN JOKA TEKEE VIRHEITÄ.
JUMALA ON HENKI
HALLELUJA! - MANIPULOIMAAN
sivusta.. kirjoitti:
Sulle on ihan sama mitä sanoo. Eli vaikkapa----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ei muuta.MANIPULAATIO ON SANA JOKA SAA HUONOLLE TUULELLE KIRJAIMELLISESTI
JUMALA ON HENKI
HALLELUJA! - kimpaannu
MINÄ OLEN HUOMANNUT kirjoitti:
SINUSTA SEIKAN ET JOS ET SAA TAHTOASI LÄPI NIIN SUSTA TULEE KENKKUNEN. OLEN IHMINEN JOKA TEKEE VIRHEITÄ.
JUMALA ON HENKI
HALLELUJA!moisen hullun sönkötyksistä :D.
Pitäskö sunkin yrittää hommata vaikka sellanen.. mikäsenytoli...elämä...? - AIKAA, KIITOS
kimpaannu kirjoitti:
moisen hullun sönkötyksistä :D.
Pitäskö sunkin yrittää hommata vaikka sellanen.. mikäsenytoli...elämä...?NAINEN JOKA ON KUOLEMAAKIN KATKERAMPI JUMALALLE MIELUINEN HÄNET VÄLTTÄÄ
HALLELUJA! - ja sitten vielä
AIKAA, KIITOS kirjoitti:
NAINEN JOKA ON KUOLEMAAKIN KATKERAMPI JUMALALLE MIELUINEN HÄNET VÄLTTÄÄ
HALLELUJA!kun pääset tuosta katkeruudestasi sekä vainoharhoistasi, niin voit olla vaikka onnellinen :D.
- ...pian sut lempataan
JUMALA ON HENKI
HALLELUJA!Anteeks mutta voisitko olla huutamatta täällä!!!
- silloin kun
JUMALA ON HENKI
HALLELUJA!vielä 848 viestikään ei mene perille oikein.
- täällä on
MANIPULOIMAAN kirjoitti:
MANIPULAATIO ON SANA JOKA SAA HUONOLLE TUULELLE KIRJAIMELLISESTI
JUMALA ON HENKI
HALLELUJA!viime kuukausina manipuloinut ja ketä ?
- asiassa
JUMALA ON HENKI
HALLELUJA!sun mielestä akka ei ole saanut tahtoaan läpi? Miten tiedät akan tahdon? Ootko teleppaatti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270