ELÄ OMAA ELÄMÄÄ,ANNA MYÖS NAAPURILLE RAUHA.
YKSIN EI TULE RIITAA TARVITAAN AINA KAKSI OSAPUOLTA.
MEIDÄN TALOSSA EI OLE RIITOJA,EI PUUTUTA TOISTEN ASIOHIN ANNETAAN HEIDÄN ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄ.
NÄIN MEILLÄ HELSINGISSÄ RAUHALLISTA MYÖS VAPPUNA.
HAUSKAA KESÄÄ KAIKILLE JA KATSOKAA PEILIIN.
ELÄ OMAA ELÄMÄÄ.
3
498
Vastaukset
- ,,,naapuri ei!
Elän omaa elämääni, mutta naapuri ei elä omaansa, vaan tahtoo väen vängällä sekaantua asioihini ja elää minun elämääni.
Jos toinen jatkuvasti huutaa,haukkuu,rähjää, valittaa ja kiljuu ja toinen ei sano mitään, kyseessä ei ole riita vaan kiusaaminen ja häirintä. Riitaan tarvitaan kaksi osapuolta, kiusaamiseen riittää yksi.
Minulla on monta naapuria, mutta vain yksi häiriköijänaapuri. En ole vastuussa häirikkönaapurin käytöksestä vaan omastani. Omassani ei ole moitteen sijaa. En riitele kenenkään kanssa.
Ole iloinen ja kiitollinen jos asut fiksusssa taloyhtiössä. Et voi ollenkaan vaikuttaa siihen millaisia ihmisiä naapureinasi asuu, joten ole kiitollinen kun sinulla on käynyt hyvä säkä ja he ovat asiallista porukkaa.
Kaikilla ei käy samanlainen säkä. Hyvä säkäsi ei ole sinun ansioitasi, se on vain onnekas asiantila. Älä siis ole ylimielinen niitä kohtaan joilla ei ole yhtä hyvä säkä. Ole kiitollinen ja nöyrä, älä ylvästele asialla joka ei ole sinun ansioitasi.
Hauskaa vappua sinullekin!- ---------------------------...
olen asunut kunnan vuokra-alueella,kyllä oli rauhatonta ei ollut muuta vaihtoehtoa kun muuttaa pois.
laki suojelee rikollisia.
en ole ole ylimielinen,ei ole kiva asua häirikkö alueella,koita kestää ja muuta pois kun on mahdollista.
hyvää kesää.
- elämää.."
"..ja katsokaa peiliin." Ja vielä tikkukirkaimilla huudettuna.
Olettaisin teillä olevan rauhallista, koska olet huutanut ja komentanut naapurisi hiljaisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770