Moi
Kysyn täältä jos joku osaisi auttaa? Onko alla olevista vhs-nauhoista tehty dvd suomiteksteillä? Tiedän että ko videoista on vhs.
1.Toivo elää-hope floats
2.Hyvästi pariisi-forget paris
3.Sydämen soinnut-music of the heart
4.Viidakkokirja- jungle book 94 (discshop myy ei suomitekst.)
5.Washington square
6.Nora
7.Hotelli firenzessä- A Room with the view
8.Venetsian kurtisaani- Destiny of her own
9.Onegin
10.Kunnes jälleen tapaamme-till we meet again
11.sateentekijä-rainmaker
12.Kesäyön unelma-midsummer night dream
13.Viisasteleva sydän-persuation
14.Sissi tv-sarja romy schneider
15.Never been kissed
Olen nähnyt että kohdista 1 4 6 7 11 on tehty dvd elokuva. Myyntipaikkoina on ollut discshop ja videodivari myös ehkä cdon mutta suomitekstejä ei ole ollut.
Jos löydät netistä linkin ko elokuvaan ja se ei ole kauhean kallis ja sisältää suomitekstarin niin laita mulle siintä tietoa tähän. Älä laita mitään amazon linkkejä jne.. kun niistä en osta.
Itse olen etsinyt mutta niistä kaupoista jotka itse tiedän niin niissä ei ole ollut, joten siksi kysyn apua.
Löytyvätkö nämä VHS:sät DVD:nä?
enlöytänyite
0
432
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924