Millä ihmeellä saan nenäni auki, tuskasta on hengittää vain suun kautta ja tää kestää ja kestää vaan, enkä tiedä onko mulla tavallinen nuha vai siitepölynuha, mistä senkin tietää???
Nenä auki!
8
1524
Vastaukset
- NenäkannuTuollaisen ostat apteekista ja käytät aamuin illoin. 
 http://personal.fimnet.fi/laaketiede/sarvikuono/kelpokonsti.html
 Jonkin ajan kuluttua ei nenä mene niin helposti tukkoon.- minäkin....Nenähuuhtelukannu on hyvä juttu. Täytyy vain tehdä sillä, aluksi vaikkapa 1-2 kertaa/pv ja sitten voit harventaa. 
- Auttaa varmastiminäkin.... kirjoitti:Nenähuuhtelukannu on hyvä juttu. Täytyy vain tehdä sillä, aluksi vaikkapa 1-2 kertaa/pv ja sitten voit harventaa. Tämä sarvikuonoksi nimetty nenänhuuhtelukannu auttaa kun sitä käyttää säännöllisesti. Itselläni tuppaa aina silloin unohtumaan kun ei ole oireita. Kannattaa investoida. Saa myös terveyskaupoista. Itselläni on krooninen nuha, tulehtuneet limakalvot kesää talvea. 
- ärsytyskynnysminäkin.... kirjoitti:Nenähuuhtelukannu on hyvä juttu. Täytyy vain tehdä sillä, aluksi vaikkapa 1-2 kertaa/pv ja sitten voit harventaa. varovainen senkin kanssa. Suololiuos kun virtaa nenästä ulos se voi ärsyttää yläleuan ihoa jos se on nuhan jäljiltä valmiiksi ärtynyt niistämisestä. Hassun näköistä kun kulkee nenän alus punaisena. No meikkejä on siihen. 
- öllllllKannu täytyy välillä huuhdella kiehuvalla vedellä. Muuten siihen kertyy bakteereja ja likaisen kannun käytöstä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. 
- t0ttaöllllll kirjoitti:Kannu täytyy välillä huuhdella kiehuvalla vedellä. Muuten siihen kertyy bakteereja ja likaisen kannun käytöstä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. huono käyttää esim. aikasemmin käytettyjä nenäsumutteita ja näpelöidä muita juttuja. 
 Paras keino nenän tukkoisuuteen on Nasolinin PIPETTI!! Se avaan tukkoisimmankin nenän. Sivuvaikutus on makuaistin menetys päiviksi. Mutta ei sovi valittaa kunhan henki taas kulkee nenän kautta.

- ^^Rija^^Mitä minun pitäisi tehdä kun tulee verta kun niistän. Jos en niistä on tukkoinen olo. Meillä on nenähuuhtelu kannu jo se auttaisi. Kokeilen sitä vaikka tänään mutta huoletta jos merisuolaliuos pahentaa sitä. 
- AnonyymiNe kaikki jotka jatkoivat Pylvästä,nenän alue,ei saa liittyä enää englanti ilta. Nivala, Pyhäjärvi 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset717133
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112935
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132061
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161796
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2371676
- 1561404