Turun negatiivinen kierre yhdistettynä maailmanlaajuiseen lamaan on myrkkyä asuntojen hinnoille.
Myytävien kohteiden määrä ja myyntiajat tuplaantuneet lyhyessä ajassa.
Huomenna on taas halvempaa!
Myykää asuntonne heti
6
521
Vastaukset
- suhdannemuutos
Asuntojen keskim. markkinointiaika ollut pienimmillään 36 päivää ja kohonnut siitä nopeasti 92:een.
Perheasuntoja ei näytä kukaan saavan kaupaksi.
Markkinointiajat suuremmissa asunnoissa revähtänyt jo puoleen vuoteen.
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/housingmarket/barometer/city_barometer.jsp?portal=eo - Menin myymään
kehoituksestasi asuntoni.
Sain hyvät rahat, mutta kävellessäni ulos
pankista tajusin, ettei minulla ele enää
mitään paikkaa missä asua. Pillu! - löytyykö tuohta?
Mikä alue kiinnostaa?
Kaikkiko käy? - Olisit ostanut ajoissa
Pitkässä juoksussa hinnat kuitenkin nousee. Miksi myisin laskevilla hinnoilla? Miksi myisin muutenkaan, aion jatkaa asumista jatkossakin.
Olisit sinäkin ostanut ajoissa, niin ei tarvisi nyt toivoa lamaa.- Syykin selvä
Tietty myyt ja syykin on selvä. Hintojen laskiessa ostajia on vaan ei myyjiä ja sapettaa kiinteistövälittäjää joka tämänkin keskustelun aloitti. Pistä myyntiin tappiolla jotta välittäjä saa provikkaa.
- myymään välittömästi
Valitettavasti näin on. Kupla on puhkeamassa. Helsingissä neliöhinta 1.19 kertainen Tokion hyviin osiin ja 1,21 kertainen esim manhattanin halutuimpiin osiin. Turussa 30 prosenttia kalliimpaa kuin keskihintaisen eurooppalaisen mijoonakaupungin hintataso.
Uusiorakennuttajan tuotto keskimäärin 400 prosenttia. Asuntojen hinta kolminkertaistunut 15 vuodessa. Asumiseen ja syömiseen menee keskivertoperheen tuloista 74 prosenttia. Loput autoiluun. Kolmen vuoden sisällä asuntoluottojen korot jälleen yli 10 prosentin. Asuntojen hinnat puolittuvat ennen vuotta 2011. Myykää heti
Tepi, Kämppäinvestoijien keskusliitto ry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469