Airbourne

Ihme, että...

... tästä bändistä ei ole tällä palstalla vielä kukaan puhunut, niin paljon kuitenkin vaikutteita AC/DC:stä löytyy. Joku tuossa You Tuben kommenteissa sanoo, että laulajan ääni on hieman kuin Bonin ja Brianin sekoitus, ja olen samaa mieltä..

http://www.youtube.com/watch?v=CgAgG68TRKE

Bändihän tulee Tampereelle kesäkuussa, joten täytyy varmaan mennä kattoon.

Tämä teksti Saunan sivuilta:

Airbourne on suoraa jatkoa aussien räävittömälle hard rockille AC/DC:n ja Rose Tattoon raivaamalla tiellä. Euroopassa ja Amerikassa nyt kiertävä bändi on herättänyt valtavasti kiinnostusta ja esikoisalbumi Runnin' Wild tullaan julkaisemaan Suomessakin ennen Saunaa, juuri kesäkuun alussa. Parhaan kuvan Airbournen häpeilemättömästä olemuksesta ja rockista saa vaikkapa bändi My Space -sivujen tai Youtuben biisivideoista Too Much, Too Young, Too Fast, Runnin' Wild ja Blackjack. Airbournen Saunakeikkaa voi hyvällä syyllä odottaa erääksi vuoden kovimmista yllätyksistä, kunnon perushardrock on jälleen tullut Eurooppaan - Airbourne tullaan varmasti näkemään Suomessa monta kertaa tämän jälkeen, nyt kannattaa tsekata se ensimmäinen keikka!

8

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      vitun kovaa rokettiihan toi on !!

      • Jani.

        Miten toi on menny ohi!! Hyvää matskua noilla näyttäs olevan..


      • Exposed
        Jani. kirjoitti:

        Miten toi on menny ohi!! Hyvää matskua noilla näyttäs olevan..

        Meitsi tutustui Airbourneen tuossa alkuvuodesta ku bändin biisi "Too Much, too young, too fast" on hauisbiisinä Les Mills Body Pumpissa, en nyt muista numeroa, oisko peräti tuorein pumppiohjelma. Voin kertoa että paremmin rauta nousee tämän ku jonku saatanan Buffdaddyn tahtiin.

        Ausseissa täytyy olla jotain ku sieltä tulee tällaisia bändejä. Vasta viime vuoden lopulla tutustuin Angry Andersoniin muutenki ku AC/DC-kirjallisuuden kautta ja kyllähän Rose Tattoo on laatukamaa myös.


    • daccaacca
    • TSM

      ...enää turhempaa orkesteria. AC/DC:n mukailua on nähty ihan tarpeeksi, nää on keksiny pyörän taas uudelleen. Eihän nää ota vaikutteita eiisiidiisiistä kun ne yrittää olla niitä! Eiks olis kunnioittavampaa perustaa tribuuttibändi? Kertokaahan mulle että mikä ihme siinä kiehtoo jos Airbournen laulaja tai bändin joku muu jäsen kuulostaa Brian Johnsonilta tai accadacan joltain muulta jäseneltä? Tai että jos bändi yhdessä "saundaa kuin AC/DC"? Omaperäisyys nollassa, mutta sehän nykyään myy.

      • Hard Rock fever

        Aina kun joku kehuu bändiä niin ainahan jonkun neron on tultava huutelemaan "tämä on paskaa". Mielipiteen vapaus itse kullekin, en tarkoita etteikö saisi olla sitä mieltä, mutta etkö voi pitää moista tietoa itselläsi kun selvästi huomaat että tässä ketjussa ihmiset tykkäävät Airbournesta. Airbourne rokkaa! Pakko nähdä joskus.

        PS. Ei se nyt niin identtiseltä AC/DC:hen verrattuna kuulosta, olet vain sitä mieltä koska molemmat pändit ovat Ausseja. Eikä kukaan sinua pakota tätä kuuntelemaan jos et tykkää.


    • dad

      tämä tulee olemaan vielä yhtä suuri bändi kuin on acdc.aivan mahtavaa musaa paras uusi bändi mitä on tullut 20 vuoteen. uuden levyn pisteet minulta 4.5 pitäähän olla vähän parantamisen varaakin. acdc fanin ehdoton hankinta tämä levy ugh...olen puhunut.

    • touch too much

      Tästä bändistä ei varmasti tule uutta ac/dc:tä. Näillä ei ole sitä "omaa" saundia. Liikaa muistuttaa esikuvaansa. Ei silti mitään pahaa sanottavaa bändistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe