Tuolla toisessa keskustelussa törmäsin uuteen(?) suomalaiseen nettikauppaan, sellainen kuin: http://www.marinestore.fi/www
Näyttää olevan tarjolla kaikennäköistä venetarviketta edulliseen hintaan, ja itselle sopivilla maksuvaihtoehdoilla. Ni tiedustelisin onko kellään kokemusta kyseisestä nettikaupasta? Toimitusten nopeudesta, ja sen sellasesta...
(tuli tossa vahingossa laitettua nimimerkki ja otsikko väärinpäin, no tekevälle sattuu, ku peukalo on kämmensyrjässä. Onnistuuko ylläpidon poistaa aiempi aloitus? Kiitosta ja anteeksi!)
Veneilijän nettikauppa
8
1981
Vastaukset
- muotoiltu mainos
Siittä piste =) No pitää tutkia mitä sepillä on kaupassa tarjolla ja mihin hintaan.
- uusi kauppa
Itse myymälä on Hakaniemessä. Jotkut valittaneet, että palvelu on kehnoa. Joskus vuosia sitten kävin ostamassa jotain tarvikkeita ja nuorehko naishenkilö osasi kyllä hommansa. Oli ilmeisesti lahden toiselta puolen kotoisin. Verkkokaupasta en ole tilannut mitään....
- äskeiseen
Pikaisella mulkaisulla nettikauppaan selvisi, että itse asiassa näytää siltä että kyseinen myymälä on Turussa, joten ei varmaankaan ole samasta liikkeestä kyse. Ei ainakaan myymälän nimi sihen viittaa.
- lklöasdu
Pikavertailu toiseen nettikauppaan osoitti tämän sinun mainostamasi olevan kalliimpi.
Vertailin spriikeittimien ja kompassien hintoja.
Hyvä mainostusyritys, mutta liian läpinäkyvä. Keksi jotain juonikkaampaa.marinaut kirjoitti:
Näyttäisi olevan aika suppea valikoima....
Eipä ole kokemusta. tuosta kaupasta. Multihela eiku marinen kamaa näytti aika paljon olevan. Itse webbikauppa näytti toimivalta ja nätti käyttöliitymä.
Hyvä että uusia pelureitakin tulee.
Nythän tunnetuin venelan www kauppa taitaa olla Marineassa. Kun hinnat ruuvataan alas on myös katteetkin minimissä. Silloin kauppaa tehdään volyymillä, eikä ultimaattisella palvelulla.
Siitä sitten joku saattaa ottaa nokkiin. Jos haluaa palvelua menee sitte vaikka Vestekkiin
hoho...- maalari2
myrkkymaalit näyttäisi ainakin olevan halpoja
Hempelin alusafe todella edullinen.
- virtasen poika
En ole tilannut marinestoren nettikaupasta, mutta heidän myymälässä Turussa olen käynyt viime keväänä.
Myymälässä ainakin sai ihan hyvää palvelua ja minusta ainakin ihan kilpailukykyiseen hintaan.
Pitää varmaan kokeilla tänä vuonna nettikaupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625