Tuolla toisessa keskustelussa törmäsin uuteen(?) suomalaiseen nettikauppaan, sellainen kuin: http://www.marinestore.fi/www
Näyttää olevan tarjolla kaikennäköistä venetarviketta edulliseen hintaan, ja itselle sopivilla maksuvaihtoehdoilla. Ni tiedustelisin onko kellään kokemusta kyseisestä nettikaupasta? Toimitusten nopeudesta, ja sen sellasesta...
(tuli tossa vahingossa laitettua nimimerkki ja otsikko väärinpäin, no tekevälle sattuu, ku peukalo on kämmensyrjässä. Onnistuuko ylläpidon poistaa aiempi aloitus? Kiitosta ja anteeksi!)
Veneilijän nettikauppa
8
1939
Vastaukset
- muotoiltu mainos
Siittä piste =) No pitää tutkia mitä sepillä on kaupassa tarjolla ja mihin hintaan.
- uusi kauppa
Itse myymälä on Hakaniemessä. Jotkut valittaneet, että palvelu on kehnoa. Joskus vuosia sitten kävin ostamassa jotain tarvikkeita ja nuorehko naishenkilö osasi kyllä hommansa. Oli ilmeisesti lahden toiselta puolen kotoisin. Verkkokaupasta en ole tilannut mitään....
- äskeiseen
Pikaisella mulkaisulla nettikauppaan selvisi, että itse asiassa näytää siltä että kyseinen myymälä on Turussa, joten ei varmaankaan ole samasta liikkeestä kyse. Ei ainakaan myymälän nimi sihen viittaa.
- lklöasdu
Pikavertailu toiseen nettikauppaan osoitti tämän sinun mainostamasi olevan kalliimpi.
Vertailin spriikeittimien ja kompassien hintoja.
Hyvä mainostusyritys, mutta liian läpinäkyvä. Keksi jotain juonikkaampaa.marinaut kirjoitti:
Näyttäisi olevan aika suppea valikoima....
Eipä ole kokemusta. tuosta kaupasta. Multihela eiku marinen kamaa näytti aika paljon olevan. Itse webbikauppa näytti toimivalta ja nätti käyttöliitymä.
Hyvä että uusia pelureitakin tulee.
Nythän tunnetuin venelan www kauppa taitaa olla Marineassa. Kun hinnat ruuvataan alas on myös katteetkin minimissä. Silloin kauppaa tehdään volyymillä, eikä ultimaattisella palvelulla.
Siitä sitten joku saattaa ottaa nokkiin. Jos haluaa palvelua menee sitte vaikka Vestekkiin
hoho...- maalari2
myrkkymaalit näyttäisi ainakin olevan halpoja
Hempelin alusafe todella edullinen.
- virtasen poika
En ole tilannut marinestoren nettikaupasta, mutta heidän myymälässä Turussa olen käynyt viime keväänä.
Myymälässä ainakin sai ihan hyvää palvelua ja minusta ainakin ihan kilpailukykyiseen hintaan.
Pitää varmaan kokeilla tänä vuonna nettikaupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835