Tarvitsen neuvoja,juonut nyt neljä viikkoa putkeen,olutta,siideriä,viiniä.Viimeisen viikon olutta ja siideriä.Käytän tenoxia ja opamoxia,myös putken aikana iltaisin.Nyt perjantaina tulee vieraita ja on oltava selvä.
Viime viikon torstaina en juonut,muuten joka päivä aamusta iltaan 15-25 annosta.Selviänkö tästä mitenkään,pakko selvitä perjantaiksi,sitten ensi viikolla hakeudun hoitoon.
putken katkaisu
18
5172
Vastaukset
- ukkomies
mikä oli kysymys?
- Kalle.
Ei neljän viikon sekakäytöstä toivuta muutamassa päivässä millään ilveellä.
Tenox öisin ja Opamox päivisin pitkän juomisen yhteydessä laittavat lootan niin sekaisin, että toipuminen kestää.
Voit tietysti yrittää lyödä poikki laakista, mutta ikävä kyllä perjantaina olisit tärisevä hermoraunio.
Yritä nyt edes se juominen lopettaa, niin on toivoa, että perjantain yli pääset pelkän Opamoxin voimalla.
Sekakäyttösi on vaikea lopettaa, kun painaa päälle sekä bentsodiatsepiini- että alkoholivieroitusoireet yhtäaikaa, joten mene ihmeessä A-klinikan kautta katkolle vaikka viikoksi.
http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/kaikki.html - pois
Pääsy mitään ihmeitä vaadi. Kaljat ja siiderit sivuun, napeilla kunnolla unta palloon ja pikkuhiljaa bentzoannosta pienentäen, niin kyllä sitä perjantaina jo kehtaa näyttäytyä.
Hyvää vappua!
Ps. Kyllä minä ainakin olen selvinnyt ihan moitteetta töihin aina kesäloman jälkeen, vaikka ois ollu kuinka naamat koko kesäloman, eli 4vk. - benzomaani
Sen kun lopetat juomisen, kyllä noilla pameilla nyt yhden perjantain pysyy kuivilla. Tosin kaikki näkee jo kilometrin päähän, että jotain sinä olet nappaillut, niin että älä yritä tehdä vaikutusta ainakaan tulevaan anoppiin?
Sinulla on edessäsi värikkäät ajat, en nimittäin usko hetkeäkään, että menisit ensi viikolla jonnekin hoitoon. Hoitopaikkoihin on kuitenkin jonoa, ja katkolle et todennäköisesti selviä, eikä siellä nyt muutenkaan tehtäisi muuta kuin uudet reseptit sinulle.
Sekakäyttösi tulee mitä todennäköisimmin jatkumaan, onhan nyt kevät ja useita juhlapyhiä, joten jos terveys kerran kestää niin...
Sitten joskus kun noita benzoja yritetään ajaa sinulta alas helkkarin kauan ja hitaasti (lääketeollisuuden ohje?), niin sinulla ei oikeastaan ole mitään mahdollisuutta selvitä siitä ajasta ilman alkoholia. Puoli vuotta ja jopa vuosi, on aivan liian pitkä aika, että alkoholisti sen ajan pystyisi olemaan pelkkien pamien varassa, kun pää kuitenkin on koko ajan sekaisin.
Suomessa on kuitenkin mahdollista päästä valvotuissa oloissa kerralla eroon sekä alkoholista että benzoista, jos vaan omaa tahtoa on edes alkupääomaksi.
Minä tein sen ratkaisun kahdeksan vuotta sitten, enkä ole katunut, en edes näin vappuna...- KLM.
"Suomessa on kuitenkin mahdollista päästä valvotuissa oloissa kerralla eroon sekä alkoholista että benzoista, jos vaan omaa tahtoa on edes alkupääomaksi."
Mikähän se laitos mahtanee olla? - benzomaani
KLM. kirjoitti:
"Suomessa on kuitenkin mahdollista päästä valvotuissa oloissa kerralla eroon sekä alkoholista että benzoista, jos vaan omaa tahtoa on edes alkupääomaksi."
Mikähän se laitos mahtanee olla?Tällä palstalla ei saisi mainita Minnesota-hoidon nimeä. Tämäkin viesti saattaa nyt kadota?
Sieltä tulee niitä "väärin sammutettuja", joilta ei olisi saanut "ottaa" pameja pois niin nopeasti (ja helposti), vaan sekakäyttäjiä olisi pitänyt ohjeen mukaan hiillostaa pitempään ja grillata vähintään puoli vuotta ennenkuin käytön saa lopettaa.
Järjetöntä, vai mitä? - vee-e
benzomaani kirjoitti:
Tällä palstalla ei saisi mainita Minnesota-hoidon nimeä. Tämäkin viesti saattaa nyt kadota?
Sieltä tulee niitä "väärin sammutettuja", joilta ei olisi saanut "ottaa" pameja pois niin nopeasti (ja helposti), vaan sekakäyttäjiä olisi pitänyt ohjeen mukaan hiillostaa pitempään ja grillata vähintään puoli vuotta ennenkuin käytön saa lopettaa.
Järjetöntä, vai mitä?vaikka vapun aaton kunniaks ?
aloittajalla on kyllä ongelmia, päihdeongelmia. ne taas tuoneet lisää ongelmia.
liekö alla sitten muutakin, kukapa tietää ?
sen näkee sitte, jos on pari kuukautta ilman mitään päihteitä. myös noita lääkkeitä !
ilman niitä jo kuukaudessa alkais todellisuus paljastua mutta nuo lääkkeet pidentää normalisoitumis aikaa. saattaa vaatia kyllä paljon pitemmän ajan kokonaan ilman nappeja, jotta pää kirkastuu ?
ihan "ens viikolla" alkava matka kohti lopetus...ööö eiku opeteltavaa kohtuukäyttöä nappien kera ei johda yhtään mihinkään, ainakaan muutokseen.
jos uskoo, että tuosta ei voi enää pahemmaksi mennä, nii oon ehdottomasti eri mieltä.
suunta on tanakan kiihtyvästi pohjaa kohti, milloin sitten se tulee vastaan ?
tai siitäkin on muutama puskiainen eri mieltä.
neuvokaas nyt putkinaista, kuinka alkaa kohtuukäyttäjäks. juomien ja nappien kans !
ja toiseks, kuinka pysyä sellaisena.
ei tuosta pitemmän päälle ole kuin yks ratkaisu, jos elää meinaa.
mikähän se mahtanee olla ?
- ----+
Tenoxia ja Opamoxia iltaisin 15-25 annoksen jälkeen, eli juopuneena. Nelisen viikkoa.
Eli kemiallisen horroksen aikana olet ollut todella tainnutettu, sillä em. lääkkeet sopivat alkoholin kanssa mahdollisimman huonosti, koska ne voimistavat alkoholin vaikutuksen moninkertaiseksi ja uni on ollut kaikkea muuta, kuin luonnollisen levon antavaa.
Et kertonut, mihin aiot hakeutua hoitoon, mutta sitä tulet tarvitsemaan.
Onko vieraiden vastaanotto jokin pakko?
Perjantaiksi, siis ylihuomiseksi toipuminen edustuskuntoon on varsin epätoivoinen tavoite.
Opamoxia joudut ottamaan.- aloittaja
Oon yrittänyt vastata muttei ole tullut perille.
On pakko ottaa vieraat vastaan.En jaksa kirj.enempää,ei takuita että tulee perille.
Se kuitenkin että määrät ovat noin hirvittäviä mitä kerroin ja samalla rauh unilääkkeet.Miten vaikuttaa alkoholin poisjätön jälkeen enää noi muut?Estävätkö kramppeja tms?Pelottaa. - lopetus
aloittaja kirjoitti:
Oon yrittänyt vastata muttei ole tullut perille.
On pakko ottaa vieraat vastaan.En jaksa kirj.enempää,ei takuita että tulee perille.
Se kuitenkin että määrät ovat noin hirvittäviä mitä kerroin ja samalla rauh unilääkkeet.Miten vaikuttaa alkoholin poisjätön jälkeen enää noi muut?Estävätkö kramppeja tms?Pelottaa.voi tulla delirium ja se vaati sairaalahoitoa muuten voi kuolla tai tulla pysyviä psyykkisiä oireita.
Kyllä nyt on sellainen tilanne, että sinun on haettava apua heti! - aloit
lopetus kirjoitti:
voi tulla delirium ja se vaati sairaalahoitoa muuten voi kuolla tai tulla pysyviä psyykkisiä oireita.
Kyllä nyt on sellainen tilanne, että sinun on haettava apua heti!Voi kauheaa,delirium?Eilen katkaisin, join eilen 13 annosta,lopetin klo 16,söin ja nukuin ihan ok.Oon ulkoillut ja syönyt putken ajan,eikö mulla oo mitään mahiksia selvitä ilman deliriumia?Auttakaa!!!!!Tosiaan vieraat tulee tänään,ovat koko vkonlopun.
- vitamiinikko
aloit kirjoitti:
Voi kauheaa,delirium?Eilen katkaisin, join eilen 13 annosta,lopetin klo 16,söin ja nukuin ihan ok.Oon ulkoillut ja syönyt putken ajan,eikö mulla oo mitään mahiksia selvitä ilman deliriumia?Auttakaa!!!!!Tosiaan vieraat tulee tänään,ovat koko vkonlopun.
Ota magnesiumia ja kaikkia mahdollisia vitamiineja, varsinkin B. ja kalaöljyä ja helokkiöljyä, niiden rasvahapot auttavat.
- sAAmari
aloit kirjoitti:
Voi kauheaa,delirium?Eilen katkaisin, join eilen 13 annosta,lopetin klo 16,söin ja nukuin ihan ok.Oon ulkoillut ja syönyt putken ajan,eikö mulla oo mitään mahiksia selvitä ilman deliriumia?Auttakaa!!!!!Tosiaan vieraat tulee tänään,ovat koko vkonlopun.
delirium, alkoholikramppi, viinakramppi
niin saat tietoa kuinka vakavasta asiasta on kysymys. Usein viinakramppi iskee kolmantena tipattomana päivänä ja se vaatii AINA välitöntä lääkäriin menoa. - aloit.
sAAmari kirjoitti:
delirium, alkoholikramppi, viinakramppi
niin saat tietoa kuinka vakavasta asiasta on kysymys. Usein viinakramppi iskee kolmantena tipattomana päivänä ja se vaatii AINA välitöntä lääkäriin menoa.Ei kai tässä sitten kun odottelemaan,otan päivisin opamoxia ja yöksi tenoxia,kai ne jotain helppii?
- Joo.
aloit. kirjoitti:
Ei kai tässä sitten kun odottelemaan,otan päivisin opamoxia ja yöksi tenoxia,kai ne jotain helppii?
Povaajia ilmestyi julistamaan deliriumia tulevaksi.
Se ei tule neljän viikon siidereillä yms. litkuilla, vaan vaatii kuukausia, vuosia todella isoja alkoholimääriä, ja ne saa terävällä viinalla.
Deliriumin uhka tulee kolmantena, neljäntenä päivänä selvänä, kun on armottoman juomaputken kerrasta lopettanut.
Se on eri asia, onko järkeä, mutta menet tuon yli Opamoxilla, ja sekin on toinen juttu, pystytkö bentsot ja juomisen lopettamaan. - benzomaani
aloit kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä, että tuleeko deliriumi nyt sitten varmasti, kun "eukot" on sen sinulle luvanneet, niin...
Voit kuitenkin olla huoleti, noilla pameilla et todennäköisesti saa viinakramppia, varsinkin kun putki on vielä melko lyhyt.
Sinä ehdit sitten tulevaisuudessa tottua kramppeihinkin, kun joskus joudut kuitenkin lopettamaan nuo benzot. Vai aiotko syödä niitä kunnes leuka loksahtaa rinnalle? - putkinainen
benzomaani kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä, että tuleeko deliriumi nyt sitten varmasti, kun "eukot" on sen sinulle luvanneet, niin...
Voit kuitenkin olla huoleti, noilla pameilla et todennäköisesti saa viinakramppia, varsinkin kun putki on vielä melko lyhyt.
Sinä ehdit sitten tulevaisuudessa tottua kramppeihinkin, kun joskus joudut kuitenkin lopettamaan nuo benzot. Vai aiotko syödä niitä kunnes leuka loksahtaa rinnalle?Nyt on 4 vrk ja 7 h putken lopettamisesta mennyt.Bentsoja otin pari ekaa päivää opamox 30 mg kolmasti/pvä,yöksi tenoxia 50 mg.Nyt pari päivää opamoxia 30 15 30 ja edelleen 50 mg tenox yöksi.
Huomenna vähennän opamox 30 mg 2 kertaa/pvä ja yöksi tenox 40 mg.Hurjia on nuo lääkemäärät?
Putken aikana otin vain iltaisin opamox 30 mg ja tenox 40 mg.Olo on ollut aika normaali!?En uskalla vielä ajatella että selvisinkö näinkin helposti tuosta putkesta,fyysisesti.Peruskunto on kyllä hyvä ja söin ja ulkoilin koko putken ajan sekä nukuin,vaikka kemiallista unta olikin.
Benzomaani,ei kai bentsojen kokonaan lopetuksessa välttämättä mitään kramppeja tule jos sen tekee pikkuhiljaa vähentämällä?
Kiitän heitä ketkä vastasivat asiallisesti. - lääkemääriä
putkinainen kirjoitti:
Nyt on 4 vrk ja 7 h putken lopettamisesta mennyt.Bentsoja otin pari ekaa päivää opamox 30 mg kolmasti/pvä,yöksi tenoxia 50 mg.Nyt pari päivää opamoxia 30 15 30 ja edelleen 50 mg tenox yöksi.
Huomenna vähennän opamox 30 mg 2 kertaa/pvä ja yöksi tenox 40 mg.Hurjia on nuo lääkemäärät?
Putken aikana otin vain iltaisin opamox 30 mg ja tenox 40 mg.Olo on ollut aika normaali!?En uskalla vielä ajatella että selvisinkö näinkin helposti tuosta putkesta,fyysisesti.Peruskunto on kyllä hyvä ja söin ja ulkoilin koko putken ajan sekä nukuin,vaikka kemiallista unta olikin.
Benzomaani,ei kai bentsojen kokonaan lopetuksessa välttämättä mitään kramppeja tule jos sen tekee pikkuhiljaa vähentämällä?
Kiitän heitä ketkä vastasivat asiallisesti.Itse olen useamman vuoden sekakäyttänyt siten, että viikolla joka päivä pari-kolme olutta iltapäivällä ja yöksi joku unilääke, viikonloppuna sen verran enemmän alkoholia, että uni on tullut ilmankin, sunnuntaina loiventelua ja 2- tai 1½-kertainen unilääkeannos illalla. Kuitenkin varmaan 30-35 annosta alkoholia viikossa.
Alan olla aika ahdistunut tästä meiningistäni ja olen suunnitellut kunniallista itsemurhaa, koska tiedän mitä tällaisesta elämästä lopulta seuraa jos se ei ajoissa pääty, siis sanan varsinaisessa merkityksessä. En näet usko pystyväni elämään ilman lääkkeitä enkä usko pystyväni enkä varmaan haluakaan elää ilman alkoholia, maistuu liian hyvälle.
Pahempaa kuin kuolla, on joutua hoitolaitokseen alle 50-kymppisenä, ehkä loppuiäkseen sen takia, että pää on peruuttamattomasti pehmennyt sekakäytöstä. Hirveää sanoa näin, mutta kun tuntee yhden, joka on ym. tilanteessa, niin olisi mieluummin kuollut maksakirroosiin kuin kunnon ihmiset ainakin tai päättänyt ajoissa itse päivänsä, koska enää ei siihen kykene, liian dementti, pakkailee aamulla koulureppua jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839