onko kokemuksia Kaisla 420 veneestä?
ohessa linkki veneeseen:
http://www.kaisla-veneet.com/420.htm
kaisla 420 vene
7
6871
Vastaukset
Vene on saaressamme kakkosveneenä, siinä on 4hv 4-T MERCURY moottori.
Venettä käytetään uisteluun ja verkkokalastukseen saaren lähivesillä. Onpa sillä käyty pitemmilläkin retkillä kauniia tyyninä kesäpäivinä.
Vene on pieni ja kevyt, eli helppo vetää maihin.
Suurin suunnittelivirhe on sivupottoonit, jotka on kallistettu ulospäin siten että roiske- ja sadevesi jää ponttoonin päälle ja valuu siitä ajettaessa kuskin penkille kastellen takapuolen.
Säilytystila kuskin takapuolen alla täyttyy myös samasta syystä kun sadevesi valuu ponttoonia pitkin ja menee sinne luukun reunan alta, kun vene on vedettynä maihin keula perää ylempänä. Tuon tilan äyskäröiminen kuivaksi on hankalaa, ja lisäksi on vaara että vesi pääsee luukun alla olevaan bensatankiin. Olen porannut reijän osastoon veneen pohjaan. Kun reikää pidetään auki veneen ollessa vedettynä maihin vesi pääsee valumaan pois.
Muuten vene on täyttänyt sille asetetut odotukset. Pienihän se on ja siksi olen hankkinut tulevaksi kesäksi suuremman kakkosveneen jolla voi ajaa saareen ja pois tarvittaessa. Tuo KAISLA ei ole 2 - 4 hengen tavarat kulkuväline pitemmälle matkalle avoimilla vesillä. Eli siitä tuli nyt kolmosvene.
Verkko- ja uisteluveneenä kauniilla kelillä suojaisilla vesillä se täyttää paikkansa.- kysyyyyyyyy
Kiitos paljon,
minulla yleensä 2 aikuista ja yksi lapsi veneessä ja matka noin 1.5 km saareen.
veneeseen laitan 8hv yamaha 2-tahti moottorin.
- kysyyyyyy
vertaus NÄPSÄ 420 veneeseen kiinnostaa myös
- kysyyyyyyyyy
lisää arvioita?
- noin noin
hyvä vene!
- 630 cabin
minulla on kaisla 42o tohatshu 18hv!
kalsatukseen sopiva vene voisi olla vähän tukevampi mutta sen kanssa pärjää. vene nousee liukuun kevyesti vielä 5 hengen kuormalla mutta en suosittele yli 4 hengen kuormaa.
kulkee 25s 2-hengen kuormalla ja vielä 22s 4-hengen kuormalla.- laadukas...
Näpsä veneessä on ainakin hinta-laatu suhde kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056