onko kokemuksia Kaisla 420 veneestä?
ohessa linkki veneeseen:
http://www.kaisla-veneet.com/420.htm
kaisla 420 vene
7
7031
Vastaukset
Vene on saaressamme kakkosveneenä, siinä on 4hv 4-T MERCURY moottori.
Venettä käytetään uisteluun ja verkkokalastukseen saaren lähivesillä. Onpa sillä käyty pitemmilläkin retkillä kauniia tyyninä kesäpäivinä.
Vene on pieni ja kevyt, eli helppo vetää maihin.
Suurin suunnittelivirhe on sivupottoonit, jotka on kallistettu ulospäin siten että roiske- ja sadevesi jää ponttoonin päälle ja valuu siitä ajettaessa kuskin penkille kastellen takapuolen.
Säilytystila kuskin takapuolen alla täyttyy myös samasta syystä kun sadevesi valuu ponttoonia pitkin ja menee sinne luukun reunan alta, kun vene on vedettynä maihin keula perää ylempänä. Tuon tilan äyskäröiminen kuivaksi on hankalaa, ja lisäksi on vaara että vesi pääsee luukun alla olevaan bensatankiin. Olen porannut reijän osastoon veneen pohjaan. Kun reikää pidetään auki veneen ollessa vedettynä maihin vesi pääsee valumaan pois.
Muuten vene on täyttänyt sille asetetut odotukset. Pienihän se on ja siksi olen hankkinut tulevaksi kesäksi suuremman kakkosveneen jolla voi ajaa saareen ja pois tarvittaessa. Tuo KAISLA ei ole 2 - 4 hengen tavarat kulkuväline pitemmälle matkalle avoimilla vesillä. Eli siitä tuli nyt kolmosvene.
Verkko- ja uisteluveneenä kauniilla kelillä suojaisilla vesillä se täyttää paikkansa.- kysyyyyyyyy
Kiitos paljon,
minulla yleensä 2 aikuista ja yksi lapsi veneessä ja matka noin 1.5 km saareen.
veneeseen laitan 8hv yamaha 2-tahti moottorin.
- kysyyyyyy
vertaus NÄPSÄ 420 veneeseen kiinnostaa myös
- kysyyyyyyyyy
lisää arvioita?
- noin noin
hyvä vene!
- 630 cabin
minulla on kaisla 42o tohatshu 18hv!
kalsatukseen sopiva vene voisi olla vähän tukevampi mutta sen kanssa pärjää. vene nousee liukuun kevyesti vielä 5 hengen kuormalla mutta en suosittele yli 4 hengen kuormaa.
kulkee 25s 2-hengen kuormalla ja vielä 22s 4-hengen kuormalla.- laadukas...
Näpsä veneessä on ainakin hinta-laatu suhde kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952