Moi!
Mulla menossa 7. raskausviikko ja oireina on pahoinvointi ja heikotus. Onko muilla ollut sellasta heikotusta, että ensin kädet hikoo, tuntuu että silmissä pimenee ja sit tuleekin kauheen paha olo, että melkein laatta lentää?
Ekassa raskaudessa mulla oli vain lievää kuvotusta, mutta nyt näyttää siltä, että ihan niin helpolla en tällä tokalla kertaa tule pääsemään.
No pitää vaan toivoa, että tämä olo tästä helpottuu ajan myötä. Ihmetyttää vaan tuo mahdoton heikkouden tunne, mikä välillä aina iskee...
heikotus ja pahoinvointi
2
369
Vastaukset
- nuo jutut
alkuraskaudessa. Ainoa mikä auttoi oli nousta syömään aamutuimaan tai jopa yöllä ennenkö nälkä edes ehti yllättämään, toisin sanoen ennenkö verensokeri ehti laskea liian alas. Jos niin kävi, niin pahoinvointi jatkui niin hulluna ettei pystynyt laittamaan mitään koko päivänä suuhunsa. Siispä kello herättämään, ja syömään!
- neljäs tulossa
ensin sellainen kylmänhiki kasvoille, kädet alkaa hoita, kuulo heikkenee ja sitten alkaa niin kovaa heikottamaan että pitää istua ainakin 10min että menee ohi, teen vielä seisomatyötä vanhusten kanssa...et kiva ollut jokaisen kohdalla samaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862