n. 400 000km ajettu 740, uskaltaako ostaa?

fsdfs

Olisi kaupan n. 400 000km ajettu 2.0i 740 vm.88. Uskaltaako tuollaista ostaa käyttöautoksi? Hinta vajaa tonnin.

8

1431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgbbrbrer

tätäpä kannatta harkita ja miettiä hieman kauemmin....älä vaan osta sikaa säkissä...tonni jostain vanhasta paska läjästä on paljon rahaa.....varsinkaan kun sitä ei oikein enempääkään tunnu olevan....mieti ny tarkasti

• Jmmk

Moi, autoa näkemättä/ajamatta kysymykseesi on täysin mahdotonta vastata. Jos se on ollut jollain papparaisella uudesta asti eli hyvin pidetty, se voi olla löytö. Toisaalta se voi olla täysi pommikin.

2-litrasella koneella auto on laiska mutta kuluttaa paljon bensaa. Itse ostaisin ennemmin luokkaa pienemm
      än.

• ei ole tuntumaa

2,3-litraisen uskaltaisi surematta ostaa mutta tosta pikkukoneesta ei ole käsitystä. Itellä on 400000km ilman koneremonttia ajettu 740 2,3-koneella. Öljyä kuluttaa runsaan puoli litraa/10000km.

• ostaaa

ei se 2l ole sen heikompi kuin 2.3l

• 740-91, 400tkm+

Volvon 2 litrainen on kestävä kone, saat kyllä ruveta harkitsemaan koneremppaa n.550tkm kohdalla. Jos ko. yksilössä on öljyt vaihdettu tasaisin välein (n.10tkm) niin ei pitäisi olla ongelmia.
      Luin erään vastaajan kertovan että omansa 2,3l kuluttavan öljyä 0,5l/10tkm. Omani ei vie lainkaan öljyä ja 400tkm on mennyt ohi jo.
      Se mikä tuossa kestää on vaihdelaatikko.

Muutama vuosi sitten eräs jyväskyläläinen vanhempi asentaja merkkihuollosta sanoi että 2 litrainen ei hajoa kuin lekalla ja seinään ajamalla tai jättämällä huollot pois.

• assss

rupee ilmestymään 15v autoissa kuten minun 945 vm. -93:ssa. Volvolandia.com löytyy paljon asiaa, lue sitä.

• vieläki

740 -88, 2,0, 500 000 km tulee täyteen lähipäivinä, ei minkäänlaista öljynkulutusta vielä havattavissa, vaihdettu 10 tkm:n välein, bensaa on menny 8,8 keskiarvolla viimeisellä 3 vuoden mittauksella, laiskahan se on tuo 2 litranen, ainakin tuossa iässä, kyllä meinaa peräkärry pistää välillä hanttiin ylämäissä, onhan se pommin varma kone jos sitä viittii vaan huoltaa vähäkään, halpoja on olleet kilometrit, paitsi nyt tuo bensiini puoli, ainakin näinä päivinä, vai oottako samaa mielipuolta. ei kun kesää vaan kaikille.
        tv: lappalainen

• kestää ja toimii.omalla 740 td:llä rullattu jo kohta 600tkm ja eikun puksuttaa vaan eteenpäin,ja ellen väärin muista niin -88 oli ensimmäinen vuosi kun korit tehtiin sinkitystä,ja konehan noissa bensamalleissa on idioottivarma,se kestää kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      243
      45306
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      185
      10838
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      33
      1563
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe