Voiko absolutisti juoda simaa? Kun siinä kuitenkin on noin 1 promille alkoholia..
Sima ja absolutismi
4
1338
Vastaukset
- dyyyyy
Riippuu absolutismin asteesta.
Riippuu absolutistista. Jos periaatteet kestävät esimerkiksi piimän juonnin, niin simakin mennee. Kaupankin simoissa on alkoholia reilusti yli promille, kotisimoista nyt puhumattakaan.
"Liian" pitkään sammiossa käynyt tai pitkän ajan pullokäynyt kotisima saattaa olla varsin tujua kamaa. ;)
Hauskaa vappua, simalla tai pommacilla!- absolutisti simailija
Eli löytyy nykyään alkoholiton versio jossa ei ole ollenkaan promilleja: Helleforsin sima.
JA maistuu ihan simalle =) - ei nipotusta
tässä nyt on se surkeus. ajatusmaailma, missä kaikkea mitataan hiuksen halkomisen tarkkuudella. sairasta. jos ei tuosta sairastu niin ei mistään. alkoholia kohtuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013