Moi,
Onko kenelläkään kokemusta yhdistelmälääkkeistä esim. Citalopram 20 mg päivällä ja Mirtazapin 15 mg yöksi.Myönteisiä- ja haittavaikutuksia pyytäisin asiallisesti kommentoimaan,
Citalopram ja Mirtazapin
4
2760
Vastaukset
- yöksi otan
ainoastaan 3.75-7.5 mg Mirtaa, ihan siksi koska mitä matalampi annos, sitä väsyttävämpi vaikutus, ihan todettu juttu.
- Tiedä häntä???
ruokahalu tuolla mirtalla. Mulle määrättiin yöunien parantamiseksi sitä, mutta myös ruokahalun parantamiseksi, koska Citalopram vie ruokahalut ja eikä olisi enää varaa laihuttaa. Ja jos lisää ruokahalua,niin miten noin pieni annos sen aikaan saa???
- rulettaa
Olen käyttänyt sitalopraamia lähes 10 vuotta. Sen avulla sain uuden elämän eli lapsuuden ja nuoruuden masennukseni helpotti ja tulin "normaaliksi". Sivuoireet ovat alussa inhottavat. Ja saat sanoa kunnon orgasmille hyvästit ! Hyvät puolet painavat kuitenkin vaa'assa enemmän.
- Mirzaajaprami
Mulla oli 30mg mirtazapinia illalla ja aamuisin hmm, olisko ollut 15mg citaloprami, en aivan varma sen milligrammoista.
Yhdessä ei ollut ongelmia, vaikka aluksi pelkäsinkin käyttää niitä päälletysten. Citaloprami ei oikeastaan tuntunut vaikuttavan mitenkään, mirtazapin väsytti, kuten normaalisti.
Käytin niitä päälletysten noin vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703