Eli kai voin laittaa omalle lasitetulle parvekkeelle sellaisen kemiallisen vessan vai mikä kuivakäymälä se onkaan varavessaksi? Mielestäni tuossa ei pitäisi olla ongelmaa? Ajattelin mennä tänään katsomaan malleja, ja tämä ei todellakaan ole provokirjoitus vaan tässä on hätätapaus kyseessä. Naisystäväni on vallannut WC:n käytännössä täysin itselleen ja olen joutunut käymään koko alkuviikon "asioimassa" läheisellä huoltsikalla :(
Voinko laittaa kuivakäymälän
62
29412
Vastaukset
- yhtiölle
mihin käytät parveketta. Tosin vastapäisen talon asukkaat voi valittaa näkymistä, ehkä?
- Bauhausista
sellaisen kuivakäymälän. Laitoin sen aika nurkkaan parvekkeella, koska meillä on sellaiset läpi lasitetut parvekkeet. Testasinkin sen jo. Testatessa kävi sellainen vahinko että kun istuksin siinä tapani mukaan kaikessa rauhassa lukemassa niin naapurin perhe tuli omalle parvekkeelle grillaamaan. Tuttuja kun ovat niin huikattiin moikka molemmin puolin. Jouduin sitten kököttämään tuossa pöntöllä koko heidän grillaus session ajan ja lukemaan muka lehteä kun en kehdannut paljastaa itseäni ja uutta hankintaani. No jossain vaiheessa he ihemettelivätkin että mistä tulee hajuja taisin siihen kommentoidakin että jossain varmaan putsataan likakaivoa. No nyt kun tuli istuttua kolme tuntia pötköön parvekkeella ja pepussa on renkaan kuva niin aloin suunnitella jotain näkösuojaa tuohon pöntön eteen, mutta mikä olisi luonteva?
- jätesäkkiin
Bauhausista kirjoitti:
sellaisen kuivakäymälän. Laitoin sen aika nurkkaan parvekkeella, koska meillä on sellaiset läpi lasitetut parvekkeet. Testasinkin sen jo. Testatessa kävi sellainen vahinko että kun istuksin siinä tapani mukaan kaikessa rauhassa lukemassa niin naapurin perhe tuli omalle parvekkeelle grillaamaan. Tuttuja kun ovat niin huikattiin moikka molemmin puolin. Jouduin sitten kököttämään tuossa pöntöllä koko heidän grillaus session ajan ja lukemaan muka lehteä kun en kehdannut paljastaa itseäni ja uutta hankintaani. No jossain vaiheessa he ihemettelivätkin että mistä tulee hajuja taisin siihen kommentoidakin että jossain varmaan putsataan likakaivoa. No nyt kun tuli istuttua kolme tuntia pötköön parvekkeella ja pepussa on renkaan kuva niin aloin suunnitella jotain näkösuojaa tuohon pöntön eteen, mutta mikä olisi luonteva?
pään mentävä aukko. Siinä on suojaa riittävästi eikä maksa paljon.
Tuntikausia on turha könöttää pöntöllä: siinä peräsuoli putkahtaa pihalle ja se ei oo jätte kiva dee! - SANOTTAVAA
Ei sitä niin vaan tehdä omalla parvekkeella, mitä haluaa. Viimeistään julkisivulautakunta siihen puuttuu, mutta ensimmäisenä on kyllä naapurisi, kun siinä piereskelet ja paskannat parvekkeella - akka ulos huusista jos ei siellä tarpeitaan tee.!!!!
- VIELÄ-
SANOTTAVAA kirjoitti:
Ei sitä niin vaan tehdä omalla parvekkeella, mitä haluaa. Viimeistään julkisivulautakunta siihen puuttuu, mutta ensimmäisenä on kyllä naapurisi, kun siinä piereskelet ja paskannat parvekkeella - akka ulos huusista jos ei siellä tarpeitaan tee.!!!!
Osta semmonen parin hengen teltta siihen parvekkeelle niin voi rauhassa paskoa siellä. Ei ainakaan naapurit näe, mutta kyllä kuulee ja siitähän uteliaisuus syntyy. Kyllä se on niin, ku oikeen kova pissahätä on, niin se tuntuu paremmalta, ku huono nainti, että ääntä voi kuulua hehheheheh
- turhasta
Mieshän aikoo tehdä vessanistuimelle, eikä kaiteen yli. Vai meinaatko, että naama on pahempi kuin takamus? :)))
- myötäpäivään
Bauhausista kirjoitti:
Eipä sinua enää haittaa vaikka mulkku naapurisi kyyläisi kuinka.
- ongelma ku
Bauhausista kirjoitti:
mun muija istuu vessassa ja masturboi aamusta iltaan, olen yrittänyt hokea että voisi tehdä sitä vaikka makuuhuoneessa mutta hän ei siihen suostu ku on niin siveellinen ja ejakuloikin aika tavalla niin tekee sen mieluusti pöntön päällä jonne ne nesteet sitten hienosti slurpahtaa...ilmeisesti meillä molemmilla sama ongelma sinun kanssa?
Itse paskon ämpäriin johon olen laittanut näitä maatuvia bioskapusseja. Sitten kiikutan paskapussin biojätteisiin ja naapurille tokaisen että joku taas paskottanu koiraansa meidän yhtiön pihalla...;o) Ykköshädän teen suoraan keittiön lavuaariin, vähän niinku pisuaariin kusis.
Eikait tuo muijakaan voi masturboida ikäänsä että pakkohan sen on joskus lopettaa/vähentyä..? - hehe.
ongelma ku kirjoitti:
mun muija istuu vessassa ja masturboi aamusta iltaan, olen yrittänyt hokea että voisi tehdä sitä vaikka makuuhuoneessa mutta hän ei siihen suostu ku on niin siveellinen ja ejakuloikin aika tavalla niin tekee sen mieluusti pöntön päällä jonne ne nesteet sitten hienosti slurpahtaa...ilmeisesti meillä molemmilla sama ongelma sinun kanssa?
Itse paskon ämpäriin johon olen laittanut näitä maatuvia bioskapusseja. Sitten kiikutan paskapussin biojätteisiin ja naapurille tokaisen että joku taas paskottanu koiraansa meidän yhtiön pihalla...;o) Ykköshädän teen suoraan keittiön lavuaariin, vähän niinku pisuaariin kusis.
Eikait tuo muijakaan voi masturboida ikäänsä että pakkohan sen on joskus lopettaa/vähentyä..?sä taidat olla synnynnäinen vitsinkertoja? toi sama juttu pitäis esittää jossain, vaikka radio/tv.
aika hyvä. - haahhah
ongelma ku kirjoitti:
Eikait tuo muijakaan voi masturboida ikäänsä että pakkohan sen on joskus lopettaa/vähentyä..?No, tuo oli paha - tai hyvä - minunkin mielestäni. En olekaan vähään aikaan nauranut itseäni kyyneliin asti. Kiitos.
- IHMEESSÄ
Bauhausista kirjoitti:
voit välillä kollähtää sinne päikkäreille - jos ei jaksa pöntöllä istua ;) Hyvää kevään jatkoa..
- Ison talon Antti
jätesäkkiin kirjoitti:
pään mentävä aukko. Siinä on suojaa riittävästi eikä maksa paljon.
Tuntikausia on turha könöttää pöntöllä: siinä peräsuoli putkahtaa pihalle ja se ei oo jätte kiva dee!... niin joutuu moisiin kompromisseihin.
Heitä se alma pihalle, säästä sitten ja osta kunnon asunto Töölöstä vähintään kolmella pöntöllä.
- varmaan niin joo
Me vaadimme palstalle parempia provoja! \o/
- ripuli?
Vie ihmeessä Imodiumia vessaan.... Tai sakset ..-jos niin kovalla, ett pitää istua koko päivä vessas.....
- oma kämppä
Minäkin hankin oman asunnon kun muija kävi hankalaksi.
Ikävähän se on olla tossun alla, mutta tietysti vielä ikävämpi taivasalla.
Nyhveröthän ne suostuu mihin vaan! - juttuja ei juuri ollutkaan
oma kämppä kirjoitti:
Nyhveröthän ne suostuu mihin vaan!miks kalliin kuivakäymälän ostit???????
Isohko kapea saavi vaan ja joka jätöksen jälkeen sahanpuruja päälle! Näin se meillä toimii,tosin mökillä ulkohuusissa....
Kerro lisää miten homma toiminu ja kakka tullu...... - parempaa;
juttuja ei juuri ollutkaan kirjoitti:
miks kalliin kuivakäymälän ostit???????
Isohko kapea saavi vaan ja joka jätöksen jälkeen sahanpuruja päälle! Näin se meillä toimii,tosin mökillä ulkohuusissa....
Kerro lisää miten homma toiminu ja kakka tullu......maatuminen alkaa nopeasti ja jo seuraavana kesänä on hyvää maanparannusainetta mansikkamaalle, jonka tuotoksia myyn vaativille asiakkaille.
Eivät tiedä, että kasvavat ihmispaskalla. - asua
oma kämppä kirjoitti:
Nyhveröthän ne suostuu mihin vaan!Mitä turhaan uutta kämppää, kun on jo niin hyvin varusteltu parveke! Enää jääkaappi puuttuu.
- lappeenrannasta
asua kirjoitti:
Mitä turhaan uutta kämppää, kun on jo niin hyvin varusteltu parveke! Enää jääkaappi puuttuu.
Jääkaapissa on vaan se ongelma, että kuluttaa ihan sairaasti sähköä, varsinkin jos aurinko pääsee porottamaan suoraan siihen. Joku pieni arkkujääkaappi varjossa olisi varmaan paras.
- Jeppas
että käymälä parvekkeella on ok, jos sitä ei ole erikseen kielletty talon säännöissä. Ne ovat nykyään jo varsin hajuttomia ja miellyttäviä.
- itse12
lavuaariin niin kyllä naikkonen tilaa antaa seuraavalla kerralla
- ite paska
omaan postilaatikkoosi niin et saa naista olenkaan
- hyväriuku
parvekkeella on jo valmiina sellainen putki kaiteen yläosassa eiku siihen istumaan vaan,toivottavasti et asu alakerrassa voi tulla hajuhaittoja.
- naapurinäkee
Voit aina laittaa parvekkeellesi mitä itse haluat,ainoana muttana on yleiset lait ja säännöt(kaupungin,kunnan sekä talon),joita rikoisit.
Kuten joissain laulussa sanotaan"Voiko ihanammin päivän enään alkaa.." - AmmattiPiruilija
Työnnä tulppa perseeseen.
Pian siihen tottuu. - Se on ekoteko ja mieleen
vihreille ja niille jotka kansantalouden puolest kehoittavat säästelemään.Nopeasti tulee jätteestä energiaa hallitukselle.Maailman jätekuorma ja ilmasto paranee heti.Pitäis vaan olla suuhun laittamista.Ei semulta itsestään porvarin kukkapenkkiin säkissä mene.Kaikille mullanteko-oikeus.
- voit.
Ilman muuta kannattaa wc laittaa parvekkeelle,samoin asenna suihkukin. Nyt kun naisesi on vallannut kylpyhuoneen ja viihtyy siellä,miksi et laittaisi käymälää olohuoneeseen?Mikä olisikaan tyylikkäämpää,kuin nousta sohvalta pytylle ja töräyttää kanki,kera märänpierun.Jos siis olet mies,hae se muijasi kylppäristä pois,vaikka sieppaat niskavilloista ja sanot,tästä lähtien kylppärissä vietät aikaa noin 5 minuuttia!Ole mies, äläkä luuseri.
- werrew
Kuse pulloon!
- lappeenrannasta
No milläs paskot pulloon? Ehkä jos olis suppilo, mutta sekin toimis vaan löysän tavaran kanssa. Kovaa pötköö joudut 10 min tökkiin tikulla, ennen kuin menee pulloon asti. Siitä on jo paskomismukavuus kaukana.
- melkoisen
hauska näky kun äijä tikistää partsilla pää punasena, Ja se haju
- Nimetön
Olisko kuitenkin parempi idea hankkia muijalle johonkin muuhun huoneeseen meikkaus- ja kampauspöytä...
Niin tai sitten syödä ja juoda vähemmän. Normaalisti syövällä ihmisellä kun ei ole tarvis paskoa kuin kerran päivään...- sinne partsilles
vielä Juhannuskokko!!
Jumalauta mikä urpo, ei helvetti VOI olla totta tai kait voikin... sun tapauksessas!?
Hommaa vielä bidee!
Yöllä voit sitten huuhtoa jätökses alakertaan.. saatana!!
- parvekkeen lattiaan
ja reiän päälle asennat WC-istuimen. Toimii varmasti.
- hahahahahahahh
:D
hehehehehheheehheheheheheehheheeeeeeeeee- Horoo
Niin loppuu se kampaaminen.
- misi63
ja hissiin kanssa
- et pidä puoliasi?
Miksi ihmeessä naisesi on niin paljon vessassa? Kyllä minusta ongelmanratkaisu pitäisi lähteä siitä, miten naisesi vessankäytön saisi normalisoitua! Onko hän niin itsekäs että ei ota huomioon sinun oikeuksiasi, tai onko hän niin ulkonäkökeskeinen, että peilailee ja pynttää itseään jatkuvasti. Hankkikaa kampauspöytä ja siirtäkää kaikki kauneudenhoitotarvikkeet sinne - pesutilaan ainoastaan shampoo.
Meillä on pärjätty miehen ja muksujen kanssa yhdellä vessalla vuosikaudet ilmaan minkäänlaista ongelmaa.
Puhukaa asiasta!- juu nääs päivää
kait sä nyt dumi tajusit että tuo paskoja vaan provos täällä, samalla tavalla ku mä kysyn että miten mä saan mun vehkeen pois postiluukusta ku menin aamulla hakemaan nakuna lehtee ja en huomannu että mulla oli aamuheijari ja nappasin hesarin luukusta ja luukku pämähti kii ja vehje jäi väliin ja nyt en pääse tästä mihkään. Naapurit nauraa ja jouduin soittaan töihin että olen kipeänä ja äsken kävi just naapurin verikoira nuuhkimassa mun vehjettä ja ois varmaan purassu palasen ellei ois naapurin elli sitä pois repinyt...auttakaa nyt ihmeessä...tää ei ole provo..
- onkin aivan
asiaa ja suuurinta muoti esim.jenkeissä. Muutenkin me täällä matkitaan kaikkea mitä siellä on. Seraava vaihe vois ollakin että mennään kadulle paskalle.
Be the first in your block. - merkkinimii
Sahaa reikä alapuolelle josta paskat tippuu alapuolella asuvan parvekkeelle.
Eikö sankko riitä? kippaat sankon sisällön sit vaan jonnekkin..
Tai sitten vaan teet selväksi naisellesi että sinulla on aivan yhtä paljon oikeuksia käyttää vessaa kuin hänellä. Ja että vessa ei ole ehostautumispaikka vaan tyhjentymispaikka.
Tai voihan naisesi ehostautua siinä samalla kun sinä väännät torttua.. - 2 vuotta
Ei teillä taidan asiat olla ihan kunnossa. Varo vaan ettei pääse käymään näin: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803137381707_ul.shtml
- Ulkohuussi
Itse asun Turussa rivitalossa. Vaimoni ja lapseni valtaa koko ajan vessan. Hankin ulkohuussin, jossa saa rauhassa lukea Turun sanomat ja mietiskellä syntyjä syviä. Talvella leikkasin styroksista istuimen, ei palele.
Naapurit on varmaan kateellisia, sen verran jatkuvaa on valitus rakennelmasta.- Makea hedelmä
Missä päin asustelet. Hyvästä huusin alusesta
on valtavaa kysyntää!!! Sillä saa kaikkein parhaimmat ja maukkaimmat tomaatit!!!
Meillä menee vuodessa monet huusin aluset. - tomaatin siemenet
Makea hedelmä kirjoitti:
Missä päin asustelet. Hyvästä huusin alusesta
on valtavaa kysyntää!!! Sillä saa kaikkein parhaimmat ja maukkaimmat tomaatit!!!
Meillä menee vuodessa monet huusin aluset.muuttuu papanoiksi :)
Loistava idea - varsinkin kun "rakkaat" sukulaiset tuppaa väkisin kylään, eivätkä tajuu pysyä omissa himpeissään!
-Siitä vaan salaattia tuunaamaan, NJAM! Jälkkäriks kotitekoista mämmiä - aineethan sulta jo löytyy... xD
- paikallaan...
...mutta...
olen kyllä nähnyt koirankopin parvekkeella, ja kuullut että eräs koirapoika asustaa siellä oikeasti tyytyväisenä kaiken aikaa, mutta että isäntä itte! joutuu muuttamaan parvekkeelle...
xD - ratkaisu tähän
Ehkä sun ei ihan vielä pitäs alkaa seukkaamaan vakavissas? Osta ensin talo tai huoneisto jossa on molemmille omat huussit :))))))))))) Siihen asti eri osoitteet ja mahdollinen naisen vaihto?
- viimeksi olet
nähnyt naisesi pakkelikerroksen alta hänen oikeat kasvonsa?
Tiedätö hänen oiken ikänsä ja rypyt sen maalikerroksen alta? ;)
- erkkinä
voit paskantaa parvekkeen betonille ja korjata
sitten pois ja heittää alas pihalle.idiootti - heh heh
tossa nyt ei ole ollenkaan järkee että kerrostaloon laittas kuivakäymälää..... heh heh
Lähinnä naurettava ajatus on . Eikä taida taloyhtiösikään asiaa hyväksyä.... Heh vaihda naisystävää jos ette pysty vessan vuoro käyttämisestä sopimaan - Tämäkin jäänne
Olla kävelemättä parvekkeen alta.
- Norsu___
Miten olisi kämppä missä on kaksi vessaa? jos kerran noin kovasti naises haluat pitää että käyt vaikka paskalla parvekkeella, niin suosittelen omia vessoja kummallekkin. ja mitä se muija tekee siellä vessassa? :D ei kai kukaan voi meikata/laittaa itteään tai masturboida 24/7? ei varmaan talvellakaan hirveen kiva oo mennä parvekkeelle jäätymään.
- srrrr-
Tulee kuule halvemmaksi laittaa se naisystävä sinne parvekkeelle tai suoraan hissiin, siellä on myöskin peili.
- luomu
onko tässä keskustelun taso?
- luomu
koita ajatella!!!!
- musta multa kanankakkaa
mistä sen mielen muuteen saa virkeäksi kuin hankimalla omaa mustaa multaa ei siinä silloin vältämättä tarvita kanankakaa kun kesä koittaa vehertää parveke entistä kuokemassa väriloistossa kukat kun pitävät siitä voi tulla hyvinkin pidetty paikka missäsä siloin käyt veeseessä elikä oliko kana vai kukko ensin vai munako se oli
- joopas.....
kumma ämmä kun wc asuu....anna pihasoosia sille.
- kostaja,
Minä taidan laittaa ihan tavallisen muoviämpärin,teen kaikki tarpeeni siihen ja jätän kannen auki.Sitten oma ovi kiinni ja ikkunat,haistelkoot sitten muut vuorostaan.
- löpöt
muuta ihmeessä äkkiä pois sieltä,kohta asut parvekkeella.
- voisi
Itse hommasin putkiremontin ajaksi kemiallisen vessan, hommaa sellainen minkä voi hajujen puolesta laittaa vaikka sisälle. Niitä kun on monenlaisia ja laatuisia.
- fasdfasdff
Nyt on melkein pari vuotta ollut käymälä ja hyvin on homma toiminut. Joskus on puolisoa tosin ikävä.
- armas helokiuru
tekee tarpeet reikään. alakerran naapuri ei kyl varmaan oo kovin mielissään..luulisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977