Mun marsut pääs tänään ekaa kertaa ulos nurtsille. Onhan ne tietty jo monesti ollu lämpimällä ilmalla mun sylissä ulkona, mut nyt saivat kymmenisen minuuttia laiduntaa nurmikonalkua maassa. Jos mietit että kannattaako laittaa marsut maahan, niin kävele nurmikolla paljain jaloin. Jos jalat kastuu tai paleltaa, älä laita marsuja maahan. On se kiva istua vaikka rapulla marsujen kanssa, ottaa aurinkoa ja nyppiä maasta maasta ruohonkorsia marsuille :D
ekaa kertaa ulkona
4
414
Vastaukset
- Kikkiys
Voivatko marsut olla jo ulkona? Marsusi olivat varmasti iloisia. Omistan tyttömarsun, ja olisi hauskaa päästää se ulos nurmelle.
- avonias
Se riippuu pitkälti siitä missäpäin suomea on. Itse asustelen itä-suomessa, enkä itse veisi vielä marsujani ulos, koska ovat herkkiä sairastumaan jos on liian viileää. Ketjun aloittaja antoi hyviä vinkkejä siihen että miten testailla onko maa liian kylmä.
Täällä on jonkin verran vielä routaa tuolla maan sisällä. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi kuitenkin lykätä tuota ulos viemistä, kyllä se kesä vielä tulee.. :) - 7 marsua
avonias kirjoitti:
Se riippuu pitkälti siitä missäpäin suomea on. Itse asustelen itä-suomessa, enkä itse veisi vielä marsujani ulos, koska ovat herkkiä sairastumaan jos on liian viileää. Ketjun aloittaja antoi hyviä vinkkejä siihen että miten testailla onko maa liian kylmä.
Täällä on jonkin verran vielä routaa tuolla maan sisällä. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi kuitenkin lykätä tuota ulos viemistä, kyllä se kesä vielä tulee.. :)Meillä on ulkoilu jo pari viikkoa Tampereella. Tänäänkin oli niin kuuma 25, että sai marsuja oikein varjoon viedä ja välillä jäähdytellä.
Jos lämpötila on siinä 15 astetta voi marsun huoletta ulos viedä. Ennemmin marsu saa lämpöhalvauksen kuin vilustuu.
Marsuille lämpö on vaarallisempaa kuin kylmä;) - mukkelomato
7 marsua kirjoitti:
Meillä on ulkoilu jo pari viikkoa Tampereella. Tänäänkin oli niin kuuma 25, että sai marsuja oikein varjoon viedä ja välillä jäähdytellä.
Jos lämpötila on siinä 15 astetta voi marsun huoletta ulos viedä. Ennemmin marsu saa lämpöhalvauksen kuin vilustuu.
Marsuille lämpö on vaarallisempaa kuin kylmä;)Sitä vaan että maassa on on kaiken maailman matojen munia sun muita, että paree madotuttaa ne marsunsa ennenkö tulee kipeiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353905Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1362527Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v732088Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen161638Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791301- 671290
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741266- 721247