ekaa kertaa ulkona

Mun marsut pääs tänään ekaa kertaa ulos nurtsille. Onhan ne tietty jo monesti ollu lämpimällä ilmalla mun sylissä ulkona, mut nyt saivat kymmenisen minuuttia laiduntaa nurmikonalkua maassa. Jos mietit että kannattaako laittaa marsut maahan, niin kävele nurmikolla paljain jaloin. Jos jalat kastuu tai paleltaa, älä laita marsuja maahan. On se kiva istua vaikka rapulla marsujen kanssa, ottaa aurinkoa ja nyppiä maasta maasta ruohonkorsia marsuille :D

4

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkiys

Voivatko marsut olla jo ulkona? Marsusi olivat varmasti iloisia. Omistan tyttömarsun, ja olisi hauskaa päästää se ulos nurmelle.

• avonias

Se riippuu pitkälti siitä missäpäin suomea on. Itse asustelen itä-suomessa, enkä itse veisi vielä marsujani ulos, koska ovat herkkiä sairastumaan jos on liian viileää. Ketjun aloittaja antoi hyviä vinkkejä siihen että miten testailla onko maa liian kylmä.
        Täällä on jonkin verran vielä routaa tuolla maan sisällä. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi kuitenkin lykätä tuota ulos viemistä, kyllä se kesä vielä tulee.. :)

• 7 marsua
        avonias kirjoitti:

Se riippuu pitkälti siitä missäpäin suomea on. Itse asustelen itä-suomessa, enkä itse veisi vielä marsujani ulos, koska ovat herkkiä sairastumaan jos on liian viileää. Ketjun aloittaja antoi hyviä vinkkejä siihen että miten testailla onko maa liian kylmä.
        Täällä on jonkin verran vielä routaa tuolla maan sisällä. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi kuitenkin lykätä tuota ulos viemistä, kyllä se kesä vielä tulee.. :)

Meillä on ulkoilu jo pari viikkoa Tampereella. Tänäänkin oli niin kuuma 25, että sai marsuja oikein varjoon viedä ja välillä jäähdytellä.
        Jos lämpötila on siinä 15 astetta voi marsun huoletta ulos viedä. Ennemmin marsu saa lämpöhalvauksen kuin vilustuu.
        Marsuille lämpö on vaarallisempaa kuin kylmä;)

• mukkelomato
        7 marsua kirjoitti:

Meillä on ulkoilu jo pari viikkoa Tampereella. Tänäänkin oli niin kuuma 25, että sai marsuja oikein varjoon viedä ja välillä jäähdytellä.
        Jos lämpötila on siinä 15 astetta voi marsun huoletta ulos viedä. Ennemmin marsu saa lämpöhalvauksen kuin vilustuu.
        Marsuille lämpö on vaarallisempaa kuin kylmä;)

Sitä vaan että maassa on on kaiken maailman matojen munia sun muita, että paree madotuttaa ne marsunsa ennenkö tulee kipeiks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      336
      11654
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7926
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2920
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2238
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      152
      2168
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1636
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      53
      1084
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe