Tälläne pieni kysely, kun itsellä paha mieli=( Eli ekan kerran tulin raskaaksi n. puoli vuotta sitte. Haivaittiin n.6vko tienoilla et tuulimuna se vaa. Nyt taas uudestaan ja aivan sama homma. Enkä enää oo varma että voinko saada edes lapsia. Suvussa on ollu muutamalla ongelmia saada pahojen virtsatietulehdusten takia...
Eli onko kuinka normaalia että tulee peräkkäin useesti tuulimuna ja voiko olla ettei ikinä tule oikeesti raskaaksi. Tämä on ollu todella stressaavaa ja raskasta koska se vauva olis todella tervetullu!Kiitos jos joku viittii vastata ja hiukan auttaa tätä kamalaa mieltä..
Onko muita
2
607
Vastaukset
- ???
Onko sulla siis tuulimuna todettu jo raskausviikolla 6? Noilla viikoilla ei kyllä voida ainakaan pelkän ultran perusteella sanoa täyttä varmuutta siitä, onko kyseessä tuulimuna vai onko hedelmöityminen vain tapahtunut oletettua myöhemmin.
- Itsekki ihmettelen.
Ekalla kerralla mun piti olla 6-7viikoilla, ja heti sanottiin ettei mitää kohdussa näy. Tosin vielä varmistus ultra oli kaks viikkoa myöhemmin. Ja sitte otin ns.tyhjennystabletit. Ja olin todella kipeä.
Tällä hetkellä viikkoja pitäis olla 8, mutta ekan kerran kun kävin muutama viikko takaperin niin kohdussa näky 6mm kokoinen "sikiö". Nyt kun kävin uudestaan tänään niin ei näkyny enää mitään. Eli olen hiukan ulapalla että voiko tosiaan näin olla?? Tuntuu vain että täälä leikitään juupas eipäs leikkiä...=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080