Rauhallinen vappu

Tyttö1984

Vietin vapaapäivän pitkällä lenkillä ja oli kivaa kunnes tulin keskustaan, jossa alkoi jo tähän aikaan olla humalaisia ja kaikenmaailman hörhöjä. Kauniin naisen ei ole enää turvallista olla tähän aikaan vappuaattona yksin ulkona, joten tulin kotiin ja aion vihdoinkin siivota vaatehuoneen. Vappu on huomenna, eikä tänään. Huomenna aion juhlistaa vappua perheeni kanssa.

Jotkut näyttää ottavan kauheita paineita siitä mitä vappuna laitetaan päälle, missä on hauskinta, kenen kanssa jne. Yksinäisille se on kurjaa, jos kuvittelee että on pakko tehdä kuten muutkin ja pitää hauskaa kännissä vaikka väkisin. Itse en välitä tippaakaan mitä muut ajattelevat, en joudu tekemään tiliä asioistani kavereille ja viihdyn tosi hyvin yksin. Saan tehdä mitä tykkään, kukaan ole tuputtamassa viinaa ja voin pitää oikeasti hauskaa. Iloista vappua myös meille tylsille ja asiallisille ihmisille! :)

1

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoholiton siideri

Eipä se minunkaan vappuni kostea ole ja yksin viihdyn hyvin.Laitoin juuri ruuat uuniin ja alan herkutella.Minä ajattelin samaa tänään lähteä lenkille tai kuntosalille.Eipä salilla taida olla tungosta.Teen asiat yleensä erilailla,kuin muut.En saa enää käyttää alkoholia sairauteni takia,mutta se ei minua haittaa.Otan vähän alkoholitonta siideriä,on muuten parempaa kuin missä on alkoholia.Olen tässä myös siivoillut parvekkeen ja pessyt talvitakkeja.Olen yleensä ollut melkein vaput työssä,nyt tänä vuonna otin lomaa.No on outoa olla vappu kotona,ei siis normaali olo minulle.Mutta hyvää vappua sinullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2806
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1451
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1210
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      91
      1108
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe