Vapusta mä en välitä mitään, mutta aion viettää ELÄMÄNI RIEHAKKAIMMAN HELATORSTAIN!
Mä sanon vaan tän
4
437
Vastaukset
- Nainen ****
Pakko-juhlat ovat pehvasta, mutta siinä sivussa voi pitää oikeasti kivaa ; ))
juhli Vappuna enkä juhli Uutta Vuottakaan enkä ole juhlinut juhannuksenakaan vuosikausiin. Noita ylimääräisiä vapaita en tuhlaa juhlimiseen.
Juhlin sitten muina aikoina.
Hmm... mitäs silloin helatorstaina juhlit? Jotain erityistä, vai :)?- ne osui
tänä vuonna päällekkäin.Ai mitkä? No ne päivät.
Niinpäs osuikin. Kun ei tule kalenteria seurattua oletin että helatorstai on joskus viikon parin päästä. Kuin ne juhlapyhät nyt tällee heittelehtii. Kait se helluntaikin on jossain ihan väärässä paikassa.
Sehän se tässä avaajan vitsi olikin. Vapusta niin väliä kun on helatorstai :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760