Spiritismi

jogurtti-

Hei! Ensiksi pyydän anteeksi tätä ääretöntä topikkia, minkä tein, ja tämän kaikkia ärsyttävän aiheen, spiritismin.

Haluan pelata sitä, olen miettinyt kaikki riskit ja näin edespäin. Pelaamme sitä lauantai yönä.

Muutamia kysymyksiä:

Mitä EI saa kysyä?
Entä jos ne eivät anna lupaa? Saako vain lopettaa ilman lupaa? ystäväni ja minä olemme 15-vuotiaita.

Käykö jos peilit ym peittää vain esim. pyyhkeillä? Mitä haittaa peileistä on?

saako ottaa kuvia kun pelaa? :_D

voiko oikeasti seota?

kokemuksia kiitos.

9

1504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelihaluinen.

Kas kun et kysynyt puutarhapalstalta, sillä kun on ihan yhtä paljon tekemistä spiritismin kanssa kuin lautapeleilläkin. Mitäpä luulet lautapelaajien kysymyksistäsi tietävän?

SPIRITISMI EI OLE LAUTAPELI !

Lautapeleissä on säännöt ja ne ovat harmitonta viihdettä. Spiritsmi on vinksahtanutta huuhaata.

MUTTA jos vinksahtanut huuhaa nyt sattuu kiinnostamaan, kysy vaikka täältä:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=4500000000001643&subcat=2819

• LOLOL

pitää kyllä aika dumbass olla jos luulee että spiritismi toimii

• Redeemer_1

Uskooko kohtaloon ja eri sattumien summaan. Itseä ei niin paljoa kiinnosta tietää mitä tapahtuu. Todellakaan ei ole lautapeli ja aika karuja tarinoita isojen poikien ja tyttöjen peli illoista nuorempana kuulin. Legendaa vai totta jokaisen itsensä pohdittavaksi.

• realistipisti

Niinpä niin, tässä maailmassa ei ole mitään yliluonnollista. Siihen törmätään vain ihmisten mielikuvituksessa. Turha luullakkaan että jokin tällainen toimii, jos joku niin väittää on joko päästään vialla tai yrittää kusettaa.

• palvoja
        realistipisti kirjoitti:

Niinpä niin, tässä maailmassa ei ole mitään yliluonnollista. Siihen törmätään vain ihmisten mielikuvituksessa. Turha luullakkaan että jokin tällainen toimii, jos joku niin väittää on joko päästään vialla tai yrittää kusettaa.

Joo pelasin tätä peliä kavereitten kaa ja sitten kysyin että koska kuolen!,sitten piru tuli ja sanoi "EMT" sitten kuolin 2 viikon päästä mutta onneksi minulla oli pari lisä elämää jotka olin saanut kun heitin nopalla kaks kertaa 6, ja kun heräsin seuraavana aamuna minulla oli kaamea krapula

• onkin

voit kysella mitä vaan tulee mieleen.. nämä spiritismiset kuolemat on naurettavia.. miten aineeton voi aiheuttaa aineellisen kuoleman. kuolemat on kysytty, on vittuiltu=vaikutus pari kolkutusta ei muuta. pelottelulla se raamatunkin sanoma itseään viäkin valitettavasti toistaa

• Snowchoko

Ei kannata missään nimessä kysyä, milloin kuolen yms. koska sitten kuolee aika ripakasti sen kysymyksen jälkeen. Ja peilit rikotaan, jossei niitä
      peitä, esim. lakanalla.

Voi seota. Moni on joutunut sairaaloihin ja mielisairaaloihin. Ei kannata pelata! Se voi koitua kohtaloksesi!

P.S peiliin ei ainakaan kannata katsoa kun pelaa, varsinkin silloin, kun sitä ei ole peitetty.

• mä..

Mun mielestä tollasilla asioilla ei kannata alkaa leikkimään. Tosi hurjia tarinoita oon tosta kuullu, vaikka enhän tiiä onko ne totta. Ette voita siinä mitään jos koitatte spiritismiä..Jättäkää suosiolla väliin ja pelatkaa vaikka oikeita lautapelejä..

• pelattiin

huumorimielessä isolla joukolla ja kaikki tiesivät että meistä joku liikuttaa lasia ja se oli olevinaan hauskaa. Mutta......kerran kahden hengen voimalla kokeiltiin klo 12 yöllä kynttilänvalossa. Ei pelätty yhtään....ensin.... Lasi liikkui ja molemmat katsoimme toisiamme ja tiesimme että toinen liikuttaa... Mutta sitten lasi nytkäthi liian kovaa ja liikkui voipaperilla vaikka molemmat pelästyksestä irroitimme kätemme...katsoimme ensin lasia ja sitten toisiamme peloissamme ja menimme saman peiton alle piiloon ja kuuntelimme kun voipaperi rapisi... pelotti .... vihdoin rapina loppui, varmaan kyse oli sekunneista mutta... sen jälkeen loppui leikkiminen sen asian kanssa. En vieläkään tiedä missä psykoosissa olimme kun saimme lasin liikkumaan ja katsoimme vierestä mutta sen neuvon annan, että älkää edes kokeilko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5775
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      2983
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2238
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1985
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1848
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1569
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      75
      1026
    Aihe