Wariskalle mukavaa Vappua

iloinen Ihailijasi

Selvennöksesi kaikille näin alkuun kerrottakoon, että olen hetero, ettei nyt taas jotkut keksisi jotain kummallisia venkuroita.

Minusta on tosi mukavaa lukea kirjoitukasiasi! Minä olen ne ymmärtänyt niin, että sinä uskallat olla oma itsesi ja se on todella merkityksellistä.

Näitä joo joo miehiä ja naisia koko maailma on täynnä. Ei heidän kirjoituksiaan kukaan viitsi ensimmäisen lukukerrran jälkeen lukea.

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wariska , se oikea

minulla oli oikein leppoisa ja rauhaisa vappu. Aattona olin kotona koko päivän. Täällä Pohjan perukoilla oli mukavan lämmin ilma, aurinko paistoi siniseltä taivaalta, linnut pitivät meteliään lähimetsässä ja poroja oli vaaran rinteen pälvillä. Ja mie tyttö se raahasin puutarhatuolin hankien keskelle ja nauroin auringolle.

Illalla sitte oli niin väsynyt, etten jaksanut muuta kuin levätä ja lukea ja nahistella Suomi24:lla ja hoivata työn raskaan raataja miestäni.

Vappupäivänä me oltiin ajelulla. Käytiin ihan ulkomailla, Ruotsissa, Haparandaa ja Matarengia ja Pajalaa.

Pajalassa on muuten Laestadiusskola. Siitä löytyy tietoja koulun nettisivuilta.

Lars Leevillä kun oli jotain tekemistä Pajalan kanssa aikoinaan.

Niin että ei mennyt hukkaan tämäkään vappu.

Niin ja siitä omana itsenä olemisesta. Olen nähnyt jo niin monta kesäpäivää, että minulla ei ole mitään menetettävää vaikka olen oma itseni.
      Ja jos joudun muuttamaan joskus kantaani jostakin asiasta niin se varmaan johtuu siitä, että vanhetessa viisastun. Hahhaa.

Kirjoitellaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe