Millä ohjelmalla saisi laskettua pöytätietokoneen/kannettavan kellotaajuuksia että saisi koneen tehot laskemaan ettei kuluttaisi niin paljoa sähköä kun kaikkia tehoja ei tarvitsisi??? Kokeilin Notebook Hardware Controllia mutta en tiedä laskiko se tehoja lainkaan kun CPU-Z näitty aina vaan samaa (vaikka NHC näytti pienempää nopeutta).
Kiitos
Kellotaajuus alas
säästöä
2
564
Vastaukset
- uishdfisudhi
mikä kone kyseessä? melkeenpä kaikki viimesen parin vuoden aikana ilmestyneet emolevyt & prossut tukee virransäästötoimintoja. AMDllä toiminnon nimi on cool'n'quiet, intelillä joku muu.
- säätöä
-05 vuodelta kasattu. Prosessori Pentium 4 3GHz FSB 800MHz L2 1MB, emo Intel Bayfiedl ATX D865GBF, ei erillistä näytönohjainta ja muistit 2 X Kingston 256MB 400MHz.
Ja muuten miten voi putsata prossun jäähysiilin kun se on täynnä pölyä ja kuinka tärkeää sen putsaaminen on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408