minulla on menossa rv 10 ja nyt jo tuntuu siltä että mikään housut ei mene enää jalkaan,olin ennen raskautta normaali painoinen 54 kg ja pituutta 165,se on ensimmäinen raskaus ja huolestuttaa että onkohän tämä painon nousu ihan normaalia jo nyt tässä vaiheessa kun raskausviikkojakin on vasta näin vähän.....:/
voi ei
5
535
Vastaukset
- hgjghj
Ei minun mielestäni ole mitään outoa tuossa, alkuraskaudessa on aika yleistä mahan turvotuskin joka saa mahan tuntumaan jo kasvaneelta ja isolta. =) onnea vauvasta ja hyvää odotusaikaa!
- menossa 8+1viikot
ja jäi jo yhdet housut liian tiukaksi kun tuo kumpu pömpöttää...pituus 171cm painoa 53kg, laski 2kg mahataudin takia joka kesti viikon koko perheellä. mutta vattassa on pömppökumpu ja nuo yhdet housut saa laittaa jo sivuun...ja farkutkin hyvin pian luultavasti.
löysiä verkkareita saa ruveta jo pitämään tai pitkää hametta kun kesä alkoi...
koska sulla laskettu aika?
mulla olisi 6.12- ......
nyt tuli parempi mieli kun tiedän että on muitakin jotka ovat samassa tilanteessa=)))eli en ole ainoa tässä pömppö mahan kanssa=)))Joo mulla LA on sit 29.11 mut olen jotenkin täysin varmaa että vauva tulee joulukuun alussa=)onko sinulla esikoinen tulossa?=)
- jo rv 5-6 kohdalla
ja nyt rv 33 ja hyvin menee.
kyl se siitä tasottuu. suolasta kandee välttää.
onnea odotukseen!- ....
kiva että tämäkin asia paljastui minulle,itse napustelen koko ajan suolakurkkuja ja kaikkea muuta suolasta joka päivä....tästä lähtien yritän vältää nämät pahat tottamukset=)kiitoksija vielä kerran=)kiva ja auringoista kesää sinulle=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060