Viime kesän alussa ostimme purkin. Muutaman käyttökerran jälkeen kyynärpäiden n. 7x4 cm:n kokoiset ihottumat hävisivät kokonaan! Ajattelin auringollakin olevat osuutta asiaan.
Mutta nyt ihottumaa on hoidettu talven mittaan noin viisi kertaa parilla voitelukerralla, aina siis kun on alkanut iho huonontua. Joka kerta iho on hoitunut kuntoon näillä parilla kerralla. Ja voidetta on kulunut vasta hiukan pinnasta!
Tässä yksi kokemus, ei välttämättä kaikille tepsi, mutta me olemme onnellisia kun noin hyvä apu löytynyt. Mitään muuta rasvaa ei edes käytetä, satunnaisesti perusvoiteitakaan.
Ja voide on mieto Nuvisal koivuvaseliini. Alavieskasta tilasimme netin kautta, maksoi jotain reilu 13 €.
Viisivuotiaalle tytölle
hankimme koivuvaseliinia
2
723
Vastaukset
- kalle79
Samaa ainetta olen käyttänyt minäkin, mutta hiukan pidempään pitää kyllä käyttää että alkaa toimia. Ehkä johtuu myös siitä että on ihottumat olleetkin pidempään, vuosia jo. Kannattaa myös kokeilla auttaako jos jättää joitain ruoka-aineita pois, esim tomaatti,peruna, jne.
- kiiiiiia
mulla on paha toi spori.
oon 17 v
ja tää punkesi viime kesänä etelän matkalla
tuli vaan miettineeks miks se syyh niin kauheesti kuumina päivinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788