Moikka!
Ajattelin täältä kysyä neuvoa, kun pitäis olla töissä juhannuksena, kun siitä saa niin hyvät rahat ja tarvitaan rahaa kipeesti ja puoliso on sitä mieltä et pitäis jotain tehdä juhannuksena, kun ei kuulemma "koskaan tehä mitään" niin ajattelin josko joku tietäis jotakin kivaa aktiviteettia juhannukseks pääkaupunkiseudulla mitä vois pienen lapsen kans tehä ni sit vois mennä vaikka töiden jälkeen käymään jossain? kiitos jo etukäteen :)
juhannus pääkaupunkiseudulla
kaapunkilaanen
2
1345
Vastaukset
- yks stadilainen vaan
Hei!
Menkää Seurasaareen. Siellä on menoa ja meininkiä, enkä usko et yks kersa lisää haittaa sitä. - juhannuksena sinne
löytyy kunnon kokko, juhannushäät, kansantanssijoita ym. lapsille viihdytystä, tarinan kerrontaa. Aion itsekin mennä ensimmäistä kertaa tänä vuonna, vaikka ei ole lapsia, aina ei jaksa vain pelkästään dokata, kiva nähdä jotain suomalaista perinnettä ensimmäistä kertaa elämässäni. Varmasti muijasi ja kersasikin tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221