veren oksentaminen

vastasyntyneellä

oon 22v ja haluaisin vihdoin tietää mieltä painavaan asiaan vastauksia jos joku tietää jotain.eli ku synnyin aloin 1:n pv:n ikäsenä oksentaa verta ja mut siirrettiin lasten teholle ekax elinkuukaudex happikaappiin ja letkuihin yms..luin vasta Nancy-kirjan ja sillä oli traumaattienn syntymä ja oli vaikea lapsi..sama on mulla oon ollu pienestä asti ärtyisä enkä tykänny minkäänlaisesta läheisyydestä ikinä ja impulsiivisuuteni kans on tekemistä ja äitini on paljon syyttänyt itseään etten saanut ekan elinkuukauden aikana äidin läheisyyttä/rakkautta ja oli hiuskarvan varas etten kuollu jos oisin ollu poika oisin kuulema varmuudel kuollu...voiko tollla"traumaattisel"syntymäl olla vaikutus tähän päivään kun olen kärsinyt päihdeongelmasta ja ollut tosi väkivaltainen itseä ja muita kohtaan ja jatkuva tuska ja ahdistus on painanut sisälläni pienestä asti jota en päässy teininä purkaan vaan purin sen käytöshäiriöinä enkä itsekkää aina tajunnu mix tein ku tein?eli tuleeko vauvoille joilla on vaikea syntymä yleensä jälkiseuraamuksia myöhemmäs elämäs?Olisi tosi tärkeää tietää jotain!!!Kiitos..!

2

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

      Päihderiippuvuus on osittain periytyvää, joten mahtaako olla suvussa isän tai äidin puolella päihderiippuvaisia miten paljon? Entä omien vanhempien ja mahdollisten muiden sisarusten päihteiden käyttö?

      Lapsuuden vaikeiden kokemusten ja myöhemmän päihderiippuvuuden välillä ei ole pystytty osoittamaan yhteyttä. On henkilöitä jotka ovat selviytyneet erittäin vaikeasta ja traumaattisesta lapsuudesta ja nuoruudesta alkamatta käyttää päihteitä ja sitten on niitä kultalusikka suussa syntyneitä, joilla on alamäki lähtenyt päihteistä.

      Mitä kerroit siitä millainen olet ollut lapsena, niin mieleen tulee että onko sinulla tutkittu AD/HD? Se altistaa voimakkaasti päihteille, koska pienet annokset helpottavat ylivilkkautta ja parantavat keskittymiskykyä. Tästä "omalääkinnästä" voi sitten alkaa rankempi käyttö, joka johtaa vaikeuksiin.

      Tässä tietoa ADHD:stä ja Netistä löytyy paljon lisää, jos piirteet täsmäävät.

      http://www.adhd-liitto.fi/ADHD.htm

      Mutta pohjimmiltaan mikään yksi tai muutamakaan tekijä ei selitä päihderiippuvuuden syytä ja vaikka syy joskus saataisiinkin selville, ei se vielä riippuvuudesta ketään parantaisi. Vaikka kukaan ei ole halunnut sairaaksi ja säälittäväksi päihderiippuvaiseksi aloittaessaan päihteiden käytön, on vastuu toipumisesta silti aina henkilöllä itsellään.

      Apua on saatavissa, jos itse haluaa riippuvuudesta vapaaksi.

    • Olipa sinulla tuuria kun verenvuoto tapahtui vatsa-alueella eikä aivoissa. Se on niin tavallsita alkuvaihen Kvitamiinivajeesa. Ehkä sait K1-vitamiinipiikin liian myöhään tai jos se jäi antamatta. Mahdollisesti äitilläsikin oli K-vitamiini matalana jo synnytykseen mennessä. Kautta maailman annetaan nykyisin Kvitamiini injekti heti synnytyken jälkeen vauvoille jota estetään ne verenvuodot. Se verenvuoto taipumus on täysin normaalia sivistysmaitten hygieenisillä synnytyslaitoksilla. Ei sinussa mitään vikaa ole siitä. Mahaverenvuoto saattoi suojata aivosi sillä hetkellä.Tämä on arvioni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe