Onnea, Sinulle!

AngelDeAmor

Sinä unelmani "You Sexy Thing", lämpimät onnitteluni Sinulle tänään 20.8.
Olet mielessäni koko ajan, tuskin jaksan odottaa että näen Sinut seuraavan kerran.
Toivon että silloin pääsisimme edes hieman eteenpäin, saisin taas edes hetken pitää Sinua sylissäni, kaipaan läheisyyttäsi.
Kätesi tuntuvat niin ihanilta, etten ole osannut kuvitellakaan...
Olet minulle hyvin rakas, nyt ja aina tapahtui mitä tahansa.
Koeta Sinä jaksaa olla vahva omassa elämässäsi, minäkin koetan pärjäillä, siipipuolena enkelinä raahustaa odottaen sitä päivää jolloin kauniit silmäsi taas hymyilevät minulle.

Te quiero mucho mi cariño, besos para Ti y un gran abrazo!

5

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa saa

Toivon että tuo oli juuri minulle kirjoitettu!! Se oli ihana! Ihan utelisisuudesta kysyn että lopussa kun luki espanjaksi jotain niin en ymmästänyt kuin sanan y eli ja. Kuulisti silti erittäin kauniilta vaikka en muuta tehnyt kuin yritin ääntää oikein =)

• AngelDeAmor

Sinä tiedät, että tuo oli juuri Sinulle
        jos olet You Sexy Thing...
        Ja tuo loppu tarkoittaa, minusta ei yhtä viehättävästi suomemme kielellä seuraavaa; *punastelee*
        Rakastan Sinua paljon, ihanaiseni, suukkoja ja iso halaus Sinulle.

Edelleenkin mulla on hirvittävän kova ikävä,
        ymmärrän kyllä ettet soita mulle,
        mutta silti jaksan toivoa ja odottaa.

Toivon että eräänä päivänä jaksat ottaa minut siipipuolen enkelin kainaloosi ja auttaa minut lentoon.

"Hoy Te quiero mas que Siempre,
        hoy Te Adoro mas que nunca
        Hoy Te Voa Besar de los Piesa la cabeza..."

...otahan selvää, mi Amor!

• AngelDeAmor

Hei!

Huomasitko muuten lukea tekstin jonka Sinulle aiemmin kirjoitin?

Älä ota sitä moitteena tahdon vaan Sinun tietävän miltä minusta tuntuu, kun et näe minua tai kun et puhu minulle. Teema "We don´t talk anymore" tuntuu tässä vaiheessa hieman liian varhaiselta.
      Ymmärrän kyllä ellet halua minua lähellesi sekoittamaan päätäsi on helpompi vastustella minua kun ei tule lähelle.

Usein näen unta ihanista käsistäsi, jumalaisista sormistasi, tunnen tuoksusi kun suljen silmäni. Niin ja kuten tiedät äänesi kuulen joka päivä monta kertaa! =)

Besitos Amor, Tu eres el Hombre mis Sueños!

• toivoa saa

Tuntuu etten ole oikea henkilö jota haet. Vahinko, sillä itselläni on vastakkaisen sukupuolen kanssa nykyään samoja ongelmia. (olen siis tyttö=) Että jos oikein ymmäsit niin en varmaankaan ole se ketä haet. Oli vaan niin osuva teksti että tuntu kun sydän olis pysähtynyt!!

• AngelDeAmor
        toivoa saa kirjoitti:

Tuntuu etten ole oikea henkilö jota haet. Vahinko, sillä itselläni on vastakkaisen sukupuolen kanssa nykyään samoja ongelmia. (olen siis tyttö=) Että jos oikein ymmäsit niin en varmaankaan ole se ketä haet. Oli vaan niin osuva teksti että tuntu kun sydän olis pysähtynyt!!

Niin et voi olla minun oikeani koska olet tytö :)
        Mutta toivon että sinä löydät pian oman okeasi luokse.
        Itse elän jännityksessä vielä viikon, sitten näen rakkaani seuraavan kerran.

Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe