pelikasssan karttuttaminen

miksei onnistu?

Nyt oon taas saanu vähän tilille saldoa, mutta miksei sinne saa yhtään lisää, vaikka olen mennyt pelaamaan pienempiä sittareita. Voittoa ei tule millään. Näin on käynyt useita kertoja. Saan vähän tilille rahaa, niin sen jälkeen ei mitään tule. Kaikki menee ja vähän lisää joutuu taas tallettamaan.
Tällä kertaa olen päättänyt pitää siellä edes vähän ja siirryin pelaamaan toiselle saitille, no sieltä on tullut pari sittarivoittoa ja siellä saldo on noussut.
Joku tossa alempana kertoi samaa. Vähän kummalliselta tuntuu.

12

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ibrahimocivpoker

      Olet samassa pisteessä kuin kymmenettuhannet kanssapelaajasi. Noin se vaan menee...

      Mutta mitä odotit pokerilta? Isoja voittoja, EPT-touria ja kenties kutsua Fulltiltin redteamiin?

      Sun ainoa mahdollisuus päästä tuosta peruspuurosta on onnistua isossa pelissä. Sun pitää paukuttaa isojen turnauksien rahasijoja viikosta toiseen'(jos ei fyffe riitä niin vaikka ilmaisten satelliittien kautta), kunnes jossakin turnauksessa oman hyvän pelisi lisäksi osuu tuuria ja vältyt badbeateilta. Silloin sulla on parisataatuhatta rollia joka estää katkeamisen palattuasi esim. pikkusittareihisi. Tai
      pelaat rollillasi vain isoja merkityksellisiä turnauksia livenä ja online.Hivenen tylsempi reitti on sitten cash-pöydät..venaat tunnin monstereita ja voitat 4 isooblindia tunnissa..jatkat sitä kymmenen vuotta..houkutteleeko.

      Näin se menee suoraan sanottuna.

      • taitaa jäädä toistaiseksi

        Ei sitä aloittaessaan tiedä koskaan mihin ryhtyy. Toistahan se on kun mitä kuvitteli ennen kuin alkoi pelaamaan. Olen kuitenkin pelannut jo jonkin aikaa ja sittareissa on tullut parhaiten.

        Jos mikään ei nytkään onnistu vaikka mitä tekisi, ennen kuin tallettaa lisää, niin huijaukselta tuntuu.


      • joopa joo
        taitaa jäädä toistaiseksi kirjoitti:

        Ei sitä aloittaessaan tiedä koskaan mihin ryhtyy. Toistahan se on kun mitä kuvitteli ennen kuin alkoi pelaamaan. Olen kuitenkin pelannut jo jonkin aikaa ja sittareissa on tullut parhaiten.

        Jos mikään ei nytkään onnistu vaikka mitä tekisi, ennen kuin tallettaa lisää, niin huijaukselta tuntuu.

        Mäkin koetin ryhtyä tahkomaan rahaa biljardilla. Kävin ostamassa kalliin biljardikepin, ja sitten vaan turnaukseen.
        En voittanut tipuin heti ensimmäisessä pelissä, ja kaveri vei mua 6 - 0.
        Tosi outoa, taitaa olla huijausta toi biljardi kun en voittanut, ois tietysti voinut vähän harjoitella, mutta ajattelin että mä olen maailman paras muutenkin, ja muut pelaajat on ihan paskoja.


      • väärään paikkaan
        joopa joo kirjoitti:

        Mäkin koetin ryhtyä tahkomaan rahaa biljardilla. Kävin ostamassa kalliin biljardikepin, ja sitten vaan turnaukseen.
        En voittanut tipuin heti ensimmäisessä pelissä, ja kaveri vei mua 6 - 0.
        Tosi outoa, taitaa olla huijausta toi biljardi kun en voittanut, ois tietysti voinut vähän harjoitella, mutta ajattelin että mä olen maailman paras muutenkin, ja muut pelaajat on ihan paskoja.

        toi sun kirjoitukses, koska ei sopinut yhtään tuohon.
        Vai onko joku kertonut sulle tietämättäni, että juuri minä en olisi harjoitellut. Olen pelannut joka päivä ja välillä yönkin siitä lähtien kun aloin.
        Vaikka teen kaikkien neuvojen mukaan, niin ei se auta silloin jos mikään ei mene kohdalleen, kuten hyvinä päivinä.
        On se merkillistä, jos talletus vasta saa pelin kulkemaan, sano sinä huijari mitä sanot. Voiskin uskoa, että kaikki on ihan rehellistä. Onhan tää maailma niin rehellinen paikka sentään..


      • ei pahalla
        väärään paikkaan kirjoitti:

        toi sun kirjoitukses, koska ei sopinut yhtään tuohon.
        Vai onko joku kertonut sulle tietämättäni, että juuri minä en olisi harjoitellut. Olen pelannut joka päivä ja välillä yönkin siitä lähtien kun aloin.
        Vaikka teen kaikkien neuvojen mukaan, niin ei se auta silloin jos mikään ei mene kohdalleen, kuten hyvinä päivinä.
        On se merkillistä, jos talletus vasta saa pelin kulkemaan, sano sinä huijari mitä sanot. Voiskin uskoa, että kaikki on ihan rehellistä. Onhan tää maailma niin rehellinen paikka sentään..

        Tarkoitukseni ei ollut loukata. Niin moni vaan aina valittaa kun tulee bad beatejä ja saitti on "rigged".
        Itse olen pelannut sellaiset 3 vuotta eri saiteilla ja kokenut oman osani bad beateistä ja downsewingeistä. Olen kuitenkin pelannut aina kassani mukaan limittejä laskien pahan downswingin sattuessa, ja taas nostaen kun rolli riittävä. Olen lukenut paljon pokerista ja muutenkin hakenut tietoa paljon.
        Ehkä olen sitten maailman onnekkain pelaaja, mutta minun ei ole tarvinut tallettaa yhtään lisää sen jälkeen kun aloitin nettipokerin.
        Olen pelannut monilla saiteilla, ja en ole huomannut mitään omituista, toki esim AA.lla on pahimmillaan hävinyt 6-7 kertaa putkeen, mutta se on pokeria. Välillä taas on ollut pahasti jäljessä ja saanut onnekkaan river osuman.
        Tuuri on kaikille sama pitkällä aikavälillä.
        En ymmärrä miksi pokerisaitit haluaisivat huijata, koska he saavat raken joka kädestä, voitti kuka voitti.
        Minulla itselläni oli juuri parin kuukauden hirveä jakso, jossa mikään ei tuntunut onnistuvan ja aina vedettiin ohi, nyt on taas kääntynyt ja tuntuu kaikki osuvan.
        Sorry vielä jos pahoitin mielesi, ei ollut tarkoitus. Hyviä pelejä sulle ja toivotaan sitä onnea myös, joka ei koskaan ole haitaksi :)


      • sanottu

        Juuri noinhan se menee. Pitäis itsekin uskaltautua isoihin turnauksiin. Pelais niitä sitten vaikka harvemmin. Niinhän ne Antonius ja kumppanitkin ovat huipulle päässeet. Niillä sattui hyvän tuurin ja pelin ajoitus juuri oikeaan aikaan. Siitä sai loistavan pohjakassan, mitä sit voi pelailla jatkossa. Enpäs ole tota koskaan tarkasti miettinyt, mut tottahan toi on! Kaikki on lopulta kiinni siitä, että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan.


      • aina..............
        väärään paikkaan kirjoitti:

        toi sun kirjoitukses, koska ei sopinut yhtään tuohon.
        Vai onko joku kertonut sulle tietämättäni, että juuri minä en olisi harjoitellut. Olen pelannut joka päivä ja välillä yönkin siitä lähtien kun aloin.
        Vaikka teen kaikkien neuvojen mukaan, niin ei se auta silloin jos mikään ei mene kohdalleen, kuten hyvinä päivinä.
        On se merkillistä, jos talletus vasta saa pelin kulkemaan, sano sinä huijari mitä sanot. Voiskin uskoa, että kaikki on ihan rehellistä. Onhan tää maailma niin rehellinen paikka sentään..

        ehkä 1 pelaaja 100000 on keksivertoa onnekaampia ja rikastuu pokerissa. Sillä taidolla ei nettipokerissa ole kovin suuta merkitystä, sinä et yksinkertaisesti voi voittaa ennenkuin tuo kuollut jaksoi on ohi, se on kuule, hyvän ja huonon jakson kausina ihan sama miten ja millaisilla korteilla pelaat, lopputulos on aina joko voitto tai häviö. Nettipokeri on enemmänkin loton ja bingon sekoitusta, jonkinlaista noppapeliä, ei siinä mitkään outut, odsit ja ketoimet merkitse yhtikäs mitään.


    • todettua

      se tosiasia, että kotiutuksen jälkeen on kyyti kylmää. Kotiutin eilen 400dollaria. Tänä iltana ei mitään mahdollisuutta voittoihin, kuin suurinpiirtein kerran sadassa jaossa. Silloinkin saa kylmä hiki otsalla odottaa minkä ohivedon se river tuo taas tullessaan. Pelasin tänään noin neljän tunnin setin. Sittareita ja vähän aikaa cashiä. No, cash-pelit piti lopettaa jo heti alkuunsa, koska se tulee tällä "imutuksella" melko kalliiksi. Sittareissa ei mitään saumaa palkintosijoille. All-in tilanteet häviää väistämättä. Näitä tulee paljon. Mulla esim. A-K ja toisella A-3 tai A-7. Niin onhan se varma, että floppiin tärähtää kolmonen tai seiska. Yleensä saavat, kuin varmistaakseen, vielä riverillä kolmoset. Vituttaa jo valmiiksi siinä vaiheessa kun floppi tulee pöytään. Jos ei siinä vaiheessa tipu, niin turn tai river kyllä hoitelee minut. Vielä satanen pelitilillä. Pakko kai se on pelata pois, että pääsee tallettamaan lisää. Täytyy varmaan se 800e-900e pelata, että saitti on tyytyväinen ja alkaa taas peli "kumma kyllä" kulkemaan.

      • kävi

        Olen hävinnyt isot poitit kaksi kertaa värille, kerran "salletti" suoran täyskädelle. Kolme kertaa jotain muuta... Mut pointti ei ole tämä vaan se, että miten tää voi olla mahdollista???
        Tuhansilla sama tarina?


      • The Rat
        kävi kirjoitti:

        Olen hävinnyt isot poitit kaksi kertaa värille, kerran "salletti" suoran täyskädelle. Kolme kertaa jotain muuta... Mut pointti ei ole tämä vaan se, että miten tää voi olla mahdollista???
        Tuhansilla sama tarina?

        Siis suorasi hävisi täyskädelle? Jaa-a. Minä kyllä ihmettelinsin enemmän, jos sattuisit voittamaan sillä.

        Eikä se kai kovin salettusora ollut, jos joku kerran onnistui täyskäden nappaamaan?

        Ja kyllä, kaikilla pokeria pelanneilla on sama tarina. Joskus jollakulla on parempi käsi, joskus tämä jopa sattuu silloin, kun kuvittelisi itsellään olevan sen pöydän parhaan käden...


    • on se suurin ongelma

      Pokeri on siitä hauska laji että joskus pitää pelata useita tunteja ja siltikään ei saa yhtään semoista peliä josta jäisi voitolle... Joskus voi voittaa taas 10 minuutissa enemmän kuin useamman tunnin aikana...

      Kannattaa vain pelata bonuksia eri saiteilta ja sitten siinä samassa se kassakin nousee pikku hiljaa... Pitää vain olla tarpeeksi malttia ettei maksa liian huonoilla käsillä. Aika tyypillistä pelaajille on pelata liikaa käsiä (tämä johtuu usein siitä että kun hyviä käsiä tulee niin hitaasti niin sitten pelataan liikaa useita käsiä).

      • vielä jotakin

        Älä pelaa ylisuurissa limiiteissä/sittareissa/turnauksissa kassaasi nähden... Sittareita kannattaa pelata vain jos pystyt pääsemään tarpeeksi suuressa määrässä palkintosijoille. Kokeile muuten saada käteispelit kulkemaan.. Toki joillekin pelaajille turnauspelaaminen sopii paremmin.

        Pyri pelaamaan esim. pokersavvyn kautta pokerihuoneita läpi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe